۳۴۳۳۱۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

مایلی کهن: متاسفم چاقو کش لیدر شده

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت:آن آقایی که گفت محرم باید خودش را به پزشک نشان بدهد خودش باید به دکتر برود.

کاپ: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت:آن آقایی که گفت محرم باید خودش را به پزشک نشان بدهد خودش باید به دکتر برود.

محمد مایلی کهن در گفت وگویی درباره ادامه منازعه میان کارلوس کی روش و برخی مربیان باشگاهی اظهار داشت: فعلا نمی خواهم درباره موضوعات امروز تیم ملی صحبت کنم اما اگر لازم باشد نکاتی را خواهم گفت.من با کسی اهل بده بستان نیستم و به هیچ کس هم باج نمی دهم. اگر قرار باشد در جایی نظم را حاکم کنم آن نظم را اول از خودم شروع می کنم. اگر قرار باشد احترام حاکم شود اول خودم احترام می گذارم. جایی هم که احساس کنم کار اشتباهی صورت گرفته سکوت نمی کنم و حرفم را می زنم.

وی ادامه داد: این روزها مسایلی را در فوتبال کشورمان می بینم که فقط باید برای آنها تاسف خورد. مثلا فردی که خیلی ها او را می شناسند و قبلا برای بازیکن یک تیم چاقو کشیده است حالا در تمرینات پشت به پشت سرمربی حرکت می کند و در نقش محافظ آن مربی را به سمت زمین هدایت می کند. اینها قداره کش هستند و جالب است که اسم لیدر رویشان گذاشته اند. آخر لیدر یعنی چه؟ وای به حال فوتبالی که این مسایل در آن اتفاق می افتد.

سرمربی اسبق تیم ملی بیان داشت: آدمی نیستم که در برابر مساله ای مهم سکوت کنم. این روزها اکثریت آدم های فوتبالی در رسانه ها درباره کی روش صحبتی نمی کنند اما همان ها در دیگر مکان ها بدترین توهین ها را علیه این مربی بر زبان می آورند که چند مورد آن را خودم دیده ام. اینها سوار موجی شده اند که برخی به راه انداخته اند. همه اینها با هم متحد شده اند و جالب است که خودشان را ایرانی هم می دانند.

وی ادامه داد: چند وقت قبل محرم نویدکیا در برنامه کی روشی پور حاضر شد و یک کلمه به ایشان گفت شما متخصص فوتبال نیستی و مجری هستی. دیدید که چگونه ناراحت شد و واکنش نشان داد. بنده می خواهم بگویم کارشناس فوتبال گری لینه کر است که می رود در برنامه تلویزیونی و بحث کارشناسی می کند. آن روز اغلب صحبت های نویدکیا درست بود و جالب آنکه بعد از آن برنامه یک آقایی مصاحبه کرد و گفت نویدکیا باید خودش را به دکتر نشان دهد. بنده که این آقا را خوب می شناسم باید بگویم شما باید خودت را به دکتر نشان دهی.

مایلی کهن افزود:جهت یادآوری برخی مسایل باید به ایشان بگویم آن روزی را که بنده سرمربی شهرداری تبریز بودم و در روز یک مسابقه حساس شما به عنوان مدیرکل تربیت بدنی یک استان به تبریز آمدید و برخی فعالیت ها را برای بالا آوردن تیم مورد نظرت انجام دادید را به یاد بیاوید تا مشخص شود چه کسی نیازمند مراجعه به دکتر است.آقای محترم داستان تبریز را فراموش نکنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران

      من فکر کنم هوا گرم شده آقایون هم عصبی شدن و بهم میپرن...خجالت داره شرم کنید
      امیوارم این فوتبال از این مملکت ریشه کن بشه....چون هیچ جا به اندازه ی ایران دعوا و درگیری و توهین نداره...راحت باشید و خجالت هم نکشید به دعواهاتون برسید

    • اميد

      جناب آقاى مايلى کهن با تشويش اذهان عمومى با اعصاب مردم بازى نکن ,اگه واقعا مردى يا اسم اون چاقوکش رو بگو ولى اگه شهامتش رو ندارى اصلا به زبان نيار

    • رضا

      باز این مایلی کهن اومد شر گفت.با اینکه الان حالم از کیروش بهم میخوره ولی از مایلی کهن نفرت دارم

    • مهدی

      باز این مایلی کهن گه کیروش و فردوسی پور رو خورد.

    • محمود

      اخه یکی نیست به این اقا بگوید اگر اظهار نظر نکنی میمیری؟

    • حمید

      بابایکی پیدا شود یک تیم بهش بده من منچستر راپشنهاد میکنم البته منچستر محله خودمون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج