۳۴۴۱۳۸
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

ترکیب رویایی پرسپولیس برای فصل شانزدهم

نقل و انتقال پرسپولیس به مراحل پایانی خود نزدیک شده و این تیم در صورت خرید دو بازیکن خارجی دیگر لیستش را تکمیل خواهد کرد.

ورزش سه: با توجه به خریدهای جدید و حضور برخی بازیکنان از فصل گذشته در ترکیب، می توان به فصل پیش رو برای سرخپوشان امیدوار بود. هر چند آنها در روی نیمکت و برخی پست های خود همچنان دچار خلا هستند. با این حال از لیست جدید این تیم می توان ترکیب رویایی این تیم را اینگونه تصور کرد.

دروازه بان - بیرانوند

خیلی ها این تصور را دارند که در صورت نهایی شدن انتقال بیرانوند در نیم فصل گذشته به پرسپولیس این تیم می توانست قهرمانی را از آن خود کند. فرضی که البته بعید هم نیست و البته باید دید می تواند در این فصل مشکلات گذشته این تیم را برطرف کند یا خیر. علیرضا بیرانوند با حضور در پرسپولیس پیراهن شماره یک این تیم را در اختیار گرفته و یکی از بازیکنانی است که خیالش بابت حضور در ترکیب اصلی این تیم در فصل آینده راحت است.

دفاع میانی- یک میکس فوق العاده

ترکیب خط دفاعی میانی پرسپولیس را در این فصل سیدجلال حسینی به همراه یکی از مدافعان خارجی این تیم تشکیل خواهند داد. جایی که مدافع باتجربه تیم ملی باید در کنار آنتونی گولچ یا لوکا ماریچ حضور یابد. در حال حاضر قرارداد نهایی آنتونی گولچ به عنوان مدافع استرالیایی انجام شده و وضعیت لوکا ماریچ در ابهام قرار دارد و با شرایط فعلی احتمال عدم تمدید قرارداد این مدافع کروات وجود دارد که این مساله امکان شکل گیری زوج سیدجلال حسینی و آنتونی گولچ را بالا می برد.

مدافعان راست و چپ؛ ابهام در وضعیت رضاییان

پرسپولیس یکی از بهترین مدافعان راست و چپ فوتبال ایران را در شرایط فعلی در اختیار دارد و البته شرایط فعلی کاملا به ضرر رامین رضاییان است.

در سمت چپ دفاعی این تیم محمد انصاری حضور دارد که با بازی های فوق العاده اش در فصل گذشته ضمن تثبیت جایگاهش در خط دفاعی پرسپولیس به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد. در سمت راست اما رامین رضاییان که در شرایط فعلی یکی از برترین مدافعان راست ایران محسوب می شود با غیبت های غیرموجه روزهای اخیر خود علامت سوال بزرگی را ایجاد کرده است. در صورتی که باشگاه این بازیکن را با جریمه مواجه کند یا اینکه او قصد ادامه فوتبالش در خارج از ایران را داشته باشد - که البته بعید به نظر می رسد- حسین ماهینی به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه این تیم در این پست حضور خواهد یافت تا همچنان خط دفاعی این تیم رشک آور تلقی شود.

نکته: با حضور علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، آنتونی گولچ، محمد انصاری و رامین رضاییان (حسین ماهینی) سازمان دفاعی پرسپولیس در کنار کمال کامیابی نیا یکی از نقاط قوت این تیم محسوب می شود که برخلاف فصل گذشته این امیدواری را در بین هوادارانش ایجاد می کند که از گل های بچه گانه خبری نخواهد بود.

هافبک - حفظ استخوانبندی فصل گذشته

پرسپولیس که با تدبیر و تاکتیک برانکو ایوانکوویچ در فصل گذشته توانسته بود خط میانی خود را با عنصر تکنیک، سرعت و جنگندگی به یکی از نقاط قوت خود تبدیل کند تمامی بازیکنان این خط را حفظ و البته تقویت کرده است.

کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و محسن مسلمان چهار بازیکن خط میانی پرسپولیس در فصل آینده خواهند بود تا در کنار ساسان انصاری و احمد نوراللهی به عنوان بازیکنان رزرو شرایط خوبی برای این تیم در فصل آینده تشکیل دهند.

خط حمله - ابهام بزرگ

پرسپولیس مهدی طارمی و جری بنگستون را در این خط از دست داده و در حال حاضر شهاب زاهدی، علی علیپور و وحید امیری را در اختیار دارد.

برانکو در مصاحبه روز گذشته خود ضمن اینکه اعلام کرده بود به دنبال جذب مهاجم هستند از وحید امیری، امید عالیشاه و علی علیپور به عنوان مهاجمان تیمش نام برده بود. با توجه به حضور درخشان عالیشاه در پست وینگر چپ به نظر می رسد زوج علی علیپور و وحید امیری در پیشانی خط حمله این تیم شکل گیرد و البته این مساله بستگی به جذب مهاجم خارجی آینده این تیم و نیز روند مذاکره برای تمدید قرارداد با مهدی طارمی دارد.

ترکیب رویایی پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، آنتونی گولچ، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و علی علیپور
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اوهوه،ترکیب رویایی ؟؟شما۹ساله ترکیب رویایی دارید پس نتیجهٔ نمیخادبده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا دیگه جواب داد چهارتاییا دیگه نبینم اینورا بیایا بدو برو دنبال فرناز

    • بدون نام

      ن پ تیم شما رویاییه ..خخخخ

    • کیسه

      کسی از شما نظر نخواست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی ،جایی نوشته که تو اظهار نظر کنی

    • بدون نام

      مگه از شما لنگیا نظر میخان که تو خبرای آبی میاین پست میزارین
      با این ترکیب رؤياییتون خخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      به زودی ترکیب رویاییتون ده ساله میشه ههههههههه
      خخخخخخخخ

    • ابوالفضل

      ایول کلی خندیدیم.رویایی!!!
      آخه این کجاش رویاییه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برترینها چیه؟یک طرفه مینویسی.تیترهای لنگی رو با آب و تاب میزنی

    • بدون نام

      شماروکه میبره

    • بدون نام

      ترکیب غیر رویاییمون که پوکونده کیسه کشا رو فک کنید این تیم دیگه باید شیش تاییا رو هم دوباره زنده کنه

    • سعید

      پرسپولیس قهرمان نمیشود

    • مهدی

      اگه این تیم رویایی نبود که تیم های ترکیه‌ای دنبال بازیکنانش نبودند. از کیسه کشا کدومشون رفت ترکیه . 666666

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج