۳۴۴۹۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قلعه نویی:

می خواهند به بهانه کرار ضربه بزنند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به کرار گفتم می توانی به اروپا بروی.

کاپ: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به کرار گفتم می توانی به اروپا بروی.سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به کرار گفتم می توانی به اروپا بروی.

امیر قلعه نویی در گفت وگویی درباره روند نقل و انتقالات تراکتورسازی اظهار داشت: ما یارگیری خوبی داشته ایم و تمام نفراتی که براساس مطالعه در لیست خود قرار داده بودیم جذب شده اند. این بازیکنان را براساس شناخت مان و برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت جذب کرده ایم. از این بابت خوشحالم و جا دارد از آجرلو تشکر کنم.

وی درباره جذب کرار جاسم و برخی انتقادات به حضور او خاطرنشان کرد: آدم هایی دنبال این مسایل هستند که می خواهند به تیم لطمه بزنند. آنها قبلا به گونه ای دیگر بحث می کردند و حالا می خواهند از طریق کرار برای تیم دردسر درست کنند. بنده با کرار بارها صحبت کردم. او بازیکن بزرگی است و می تواند به ما کمک کند.

سرمربی تراکتورسازی افزود: کرار از نظر اخلاقی و رفتاری باید خودش را درست کند. او بازیکنی است که اگر پولش به موقع برسد با تمام وجود بازی می کند. در جلسه ای که با او داشتم گفتم که اینجا می توانی خودت را احیا کنی و حتی می توانی در فوتبال اروپا بازی کنی. امیدوارم باتوجه به به شرایط خوبی که تراکتورسازی دارد این بازیکن هم بتواند بهترین عملکرد خودش را نشان دهد. از همه اینها مهم تر خوشحالی و رضایت مردم آذربایجان است. طرفداران تراکتورسازی از حضور کرار راضی هستند و این از همه چیز مهم تر است. حالا یک عده هستند که عادت دارند به بهانه های مختلف علیه امیر قلعه نویی موضع بگیرند. این هم زیاد مهم نیست.

قلعه نویی در پایان در پاسخ به این سوال که با این همه ستاره آیا در بحث انتخاب ترکیب ۱۱ نفره کار سختی نخواهد داشت، گفت: ما باید انتهای لیگ را ببینیم. بالاخره تیمی می تواند در روزهای پایانی لیگ در بورس باشد که نفرات یک دستی داشته باشد. ما هم بر این اساس تیم خود را بسته ایم. تراکتور تیم بزرگی است و طرفداران پرشوری دارد و ما به همین دلیل تلاش کرده ایم تیمی ببندیم که در شأن این تماشاگران باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج