۳۴۵۴۰۹
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

والیبال ایران قطع شد، اخبار پخش شد!

چند روز قبل و در جریان پخش مسابقات فوتبال جام ملتهای اروپا ،بخش ورزش آنتن زنده از اخبار گرفته و به مسابقات فوتبال اختصاص داده بود. ماجرایی که ظاهرا به ناراحتی و ناهماهنگی میان معاونت های صداوسیما منجر شده. ناراحتی ای که در همان زمان توسط گوینده اخبار روی آنتن زنده بازگو شد.

عصر ایران: مسوولان صداوسیما در اقدامی غیرمعمول پخش مستقیم بازی ایران و صربستان را قطع کردند.مسوولان رسانه ملی در حالی که وعده داده بودند از ساعت۲۱:۳۰ بازی ایران و صربستان را روی آنتن بفرستند ساعت ۲۲ پخش مستقیم را قطع کردند.

تیم ملی والیبال ایران شنبه شب و در دیداری حساس مقابل تیم ملی صربستان قرار گرفت. دیداری که از قبل وعده پخش اش داده شده و به نظر می رسید که تا پایان روی آنتن باشد اما ناگهان و با اتفاقی غیرقابل توجیه از روی آنتن گرفته شد.

مجری برنامه توپ و تور اعلام کرد که راس ساعت ۲۲ اخبار شباهنگاهی پخش خواهد شد و پس از آن پخش بازی ادامه پیدا خواهد کرد. در لحظاتی که ست دوم مسابقه آغاز شده و تیم ملی ایران پیش افتاده بود آنتن پخش زنده در اختیار واحد خبر بود که اخبار شبانگاهی را پخش کند.

این در شرایطی است که چند روز قبل و در جریان پخش مسابقات فوتبال جام ملتهای اروپا ،بخش ورزش آنتن زنده از اخبار گرفته و به مسابقات فوتبال اختصاص داده بود. ماجرایی که ظاهرا به ناراحتی و ناهماهنگی میان معاونت های صداوسیما منجر شده. ناراحتی ای که در همان زمان توسط گوینده اخبار روی آنتن زنده بازگو شد.

ناهماهنگی هایی که بهایش حذف پخش زنده مسابقه از روی انتن زنده و پخش اخبار بوده است. این اتفاق در شرایطی رخ داد که همین شبکه ۳ در زمان پخش اذان به زیر نویس اذان اکتفا کرده بود و اگر قرار به اهمیت اخبار نسبت به پخش زنده والیبال باشد حتما پخش اذان به فوتبال جام ملت های اروپا اولویت بیشتری دارد اما از آنجایی که پخش اذان مغرب پی گیری یک معاونت را به دنبال ندارد در نهایت به عدم پخش اذان شد.

این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که شبکه سوم سیما اصرار زیادی به پخش مستقیم بازی هم دارد و این پخش را به شبکه ورزش واگذارنمی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احتمالا سانسورچییا خسته شدن گفتن اخبار پخش کنید تاما یه چای بخوریم

    • قلندر

      اتفاقا وقتی که اخبار نشان دادن به بچه هام گفتم این چه چجورشه وسط فوتبال والیبال نشان میدن وسط والیبال اخبار نشان میدن .باز میگن چرا شبکه ها رو کسی نگاه نمیکنه ولی کاشکی وسط اخبار یه مستند هم نشان میدادن والیبال برنده میشد

    • يه دختر

      به نظر من ايران هميشه همينطوريه مرغه همسايه غازه اينم از ورزش كه يورو ٢٠١٦ رو كامل پخش مي كنه به ايران خودمون كه ميرسه فقط و سانسوره و همش تبليغه ....؟ هرجا رو ميبيني مشكل داره

    • بدون نام

      بتر که پخش نکردن
      با این بازیشون

    • بدون نام

      واقعا حرکت زشتی کردن! رفتاراشون عین بچه ها میمونه.

    • مرد قرمز

      همون بهتر ک پخش نکردن
      این چ وضعشه خداییش ,بدترین اتفاق ممکن تووووو بازی دیشب افتاد و اون هم این بود ک سعید معروف چهار بار بعنوان دریافت کننده توی یه ست قرار گرفت و خوشبختانه هر چهار تا رو هم خراب کردن تا چهار امتیاز مفت برسه دست صرب ها
      آقای لوزانو دقیقا همون کاری رو میکنه ک بقیه کشور ها میخوان(زنگ تفریح)

      پاسخ ها

      • یه دختر

        اتفاقا اگه دقت کرده باشین تا وقتی معروف تو زمین نیست بچه ها اصن نمیدونن چیکار کنن بعدشم بعضی توپ ها رو اگه معروف نمیگرفت فجیع تر می باختیم میدونم ایران ایران همیشگی نیست ولی شما هم یکم دارین زیادی فجیع نشونش می دین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج