اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۶۰۴۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

جمعیت «شهر موش‌ها» کم شد

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت: منکر وجود موش در پایتخت نیستیم اما بر اساس آمارهای علمی می توان اعلام کرد که جمعیت موش ها در تهران کاهش یافته است.

خبرگزاری میزان: رضا قدیمی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت: به گواهی آمار علمی و مشاهده شهروندان، معضل ازدیاد موش در تهران تا حدود زیادی برطرف شده است.

وی افزود: متاسفانه همچنان در بخش هایی از پایتخت کلونی های موش دیده می شود و نمی توان ادعا کرد که در جوی های پایتخت موشی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران خواستار اطلاع رسانی سرشاخه های موش ها از سوی شهروندان به سامانه ۱۳۷ شد و اظهارکرد: سامانه ۱۳۷ پیام های شهروندان در رابطه با وجود موش در محلات را ثبت و بلافاصله اقدامات جهت از میان بردن موش ها انجام می شود.

قدیمی ادامه داد: علاوه بر اقدامات روزانه ای که نیروهای شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران برای از بین بردن موش ها انجام می دهند، روزانه پیام های دریافتی از طریق سامانه ۱۳۷ نیز بررسی و نیروها به مکان های اعلامی توسط شهروندان اعزام می شوند.

وی با اشاره به فعالیت مستمر نیروهای شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری برای کاهش جمعیت موش های تهران خاطرنشان کرد: نیروها برای طعمه گذاری از ساعت ۲۳ تا ۵ صبح در مکان های تعیین شده حضور پیدا می کنند و فعالیت آنها در این ساعت ها به صورت مستمر ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران زمان در نظر گرفته برای کاهش جمعیت موش در یک منطقه پس از طعمه گذاری را ۲۰ تا ۲۵ روز اعلام کرد و گفت: بعد از گذشت ۲۰ تا ۲۵ روز از طعمه گذاری، جمعیت موش ها به طور کاملا محسوسی کاهش پیدا می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من دو تا از ان تیزهاش را کشتم

    • صادق

      چه زمانی سرشماری موشها انجام شده که ما نفهمیدیم ؟ البته امیدوارم به موشها اطلاع رسانی شده باشد! موش محله ما میگه فعلا که ماهستیم بیخیال آمار!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج