۳۴۶۴۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معرفی سایه‌ها در استقلال

به نظر می‌رسد حتی معرفی خائن ها اگر واقعی باشند، توسط مظلومی فقط اشتباهات او را بیشتر عیان خواهد کرد با این حال معلوم نیست سکوت سرمربی پیشین استقلال تا کی ادامه دارد؟

خبرگزاری مهر: سه روز بعد از پایان کار پرویز مظلومی با استقلال این مربی از کسانی حرف زد که او را در استقلال تنها گذاشتند و به وی خیانت کردند. او تصویری مبهم از سایه هایی را ارائه داد که شب دربی تا ساعت دو شب در هتل جلسه داشتند و روزهای بعد در خانه فرهاد مجیدی می کوشیدند او را سرمربی کنند.

این سایه ها چه کسانی هستند؟ این پرسشی است که خیلی ها دنبال جواب آن می گردند چون می‌ترسند که همان سایه‌ها برای منصوریان هم مشکل‌ساز شوند. پرسش اصلی اما این نیست، بلکه آنست که اصالتا چرا مظلومی اسم نمی آورد؟

می‌گویند پس از برنامه نود که در آن مظلومی کدها و پسووردهایی داده بود، تماسی با مظلومی گرفته شده و وی تهدید شده که حرفی بر زبان نیاورد و اگر چنین کند حقوق و دستمزد و ... تحت تاثیر قرار می گیرد.

سرمربی پیشین استقلال فعلا کدها را باز نمی کند اما تا کی این اتفاق ادامه خواهد داشت؟ کسی نمی‌داند.

پرسش دوم اما این است: آیا بهتر نبود مظلومی با فاش کردن این اتفاق ها در همان کوران مسابقات این سایه ها را از خود دور می‌کرد و اجازه نمی‌داد در کنار استقلال دو جام را از این تیم بگیرند؟

نقدهای حسن روشن در این زمینه بر پرویز مظلومی کاملا منطقی به نظر می‌رسد و این حرف ها نه تنها بهانه برای مظلومی نیست بلکه بار اشتباهات را برای وی سنگین‌تر هم خواهد کرد چرا که طبق گفته خودش این موارد را می‌دانسته به آنها عکس العمل نشان نداده است.

با این حال باید پرسید سکوت او در مورد سایه‌ها تا کی ادامه پیدا می کند؟ به نظر می‌رسد این سکوت نسبت مستقیمی داشته باشد با مذاکرات وی با استقلال مبنی بر فسخ قرارداد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج