۳۴۶۶۱۴
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

فریادشیران:

کاپیتان نفت می خواست خودکشی کند

پیشکسوت باشگاه نفت تهران گفت: آقایان دست از سیاسی کاری در فوتبال بردارید.

کاپ: پیشکسوت باشگاه نفت تهران گفت: آقایان دست از سیاسی کاری در فوتبال بردارید.

ناصر فریادشیران در گفت وگویی اظهار داشت: متاسفانه امروز خبرهای ناخوشایندی درباره واگذاری تیم نفت به گوشمان رسید که باید به اطلاع مردم و مسوولان برسانیم. بنده شنیدم که امروز تعدادی از نمایندگان استان گیلان به سرپرستی خسته بند که مردم انزلی را با وعده خسته کرده است به همراه استاندار گیلان به دفتر وزیر ورزش رفته اند و احتمالا رضاییان و دنیامالی هم در این جلسه حضور داشتند. آنها در این نشست تلاش کردند تا وزیر را تحت فشار قرار دهند و به خواسته خود که همان نابودی نفت است برسند.

وی افزود:اعلام خطر می کنم که دخالت های سیاسی این آقایان در فوتبال این رشته ورزشی را مثل زمان علی آبادی به تعلیق می کشاند. آقایان تمنا می کنم که دست از سر نفت بردارید و فوتبال ایران را به مرز خطر نکشانید. البته خوشبختانه شنیده ام که آقای تاج با شجاعت تمام بر مواضع قبلی خود ایستاده و حتی تحت فشار گفته است که اجازه نمی دهم نفت از تهران برود. این آقایان به دنبال انحلال نفت هستند یعنی می خواهند ۱۷میلیارد تومان پول را بفرستند روی هوا.

پیشکسوت نفت ادامه داد: آقای وزیر ورزش در روزهای اول حضورشان اعلام کردند که از سیاسی کاری در ورزش جلوگیری می کند حالا نیز امیدوارم ایشان بر همان مواضع روز اول خود بایستد و اجازه ندهد عده ای نفت که بخشی از تاریخ فوتبال تهران است را نابود کنند.

فریادشیران در پایان گفت: متاسفانه بوهای خوبی به مشام نمی رسد. عده ای با ترفند جدید می خواهند وزیر نفت را تحت فشار قرار دهند تا انحلال این تیم را اعلام کنند. از بازرسی کل کشور و سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس خواهش می کنم به این بحث ورود کنند. با نابودی تیم نفت بسیاری از بازیکنان آسیب می بینند. چند روز قبل خودم به چشمم دیدم که علی عزتی کاپیتان تیم ما خودزنی می کرد و به خاطر مشکلاتی که یک عده درست کرده اند می خواست خودکشی کند. آقایان سیاسی که می خواهید نفت را منحل کنید دست از سر این تیم بردارید و با زندگی این جوانان بازی نکنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینو

      اخه این چه تیتریه زدین?!

    • مهدی انداز

      نفت داره چوب کاری رومیخوره که چندسال پیش خودش بااین کارواردلیگ برترشد.طرفداراومسولین این تیم یادشون رفته که تیم نفت چطوربه لیگ راه پیداکرد.

    • رضا عظیمی

      نفت تیم تهرانیست . تجارت وسیاست را از ورزش خصوصا تیم نفت دور کنید. این ره که میروید به ترکستان است.

    • سیمبر

      بنام خدا

      چه طوری تیم فولادازسهمیه اصفهانی اسفاده کرداین انصاف نیست تبریزسه تیم خوزستان سه تیم ولی استانهای.مازندران.گیلان.شیرازهیچ تیمی نداشته باشند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج