۳۴۶۶۳۴
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

گزارش BBC از حقوق های نجومی در ایران

وبگاه شبکه «بی. بی .سی» در گزارشی به موضوع درز پرداخت‌های نجومی به برخی مدیران دولت «روحانی»، دستور اکید رهبری ایران به دولت در برخورد قاطعانه با این مسئله و انتقادهای مردمی پرداخت.

خبرگزاری فارس: وبگاه شبکه خبری «بی. بی .سی» در مطلبی با اشاره به ماجرای پرداخت‌های کلان و نجومی به برخی مدیران دستگاه‌های دولتی در ریاست جمهوری «حسن روحانی » نوشت: درز خبر پرداخت‌های کلان به برخی مسئولان دستگاه‌های دولتی ایران به موضوع روز شبکه‌های اجتماعی مبدل شده است .

در این ماجرا پاداش‌ها، وام‌های بدون بهره و پرداخت اضافه کاری‌های قابل توجه به ویژه در یک مورد به مدیر یک بانک دولتی را نشان می‌دهد که در یک ماه برابر با ۵۰ هزار پوند انگلیس حقوق دریافت کرده داشت. اما در نقطه مقابل پرستاران و دبیران و اصحاب رسانه‌های ایران با انتشار دریافت های ماهیانه خود نشان می‌دهند که حتی مبلغی پایین‌تر از ۳۰۰ پوند انگلیس و حتی کمتر را در یک ماه دریافت می‌کنند.

بی. بی . سی نوشت: رسانه‌های حامی اصولگرایان ایران از این موضوع برای انتقاد از دولت میانه روی حسن روحانی استفاده می‌کنند هرچند که دولت کنونی ایران این موضوع را به اسلاف خود نسبت می‌دهد.

در ادامه این گزارش با اشاره به گسترش انتقادهای مردمی در این زمینه به دولت فعلی و حتی دولت قبلی آمده است: برخی در شبکه‌های اجتماعی به وجود این مسئله در دولت قبلی پرداخته‌اند. یک کاربر فضای مجازی با انتشار پستی عنوان می‌کند که از این موضع دلزده شده و امیدوار است دولت دلایل وقوع این مسئله را توضیح دهد.

بی. بی. سی در انتهای این گزارش با اشاره به سازوکارهای انتقادی با این پدیده و انتشار برخی فیش‌های حقوقی به صورت خود‌آگاه از سوی مردم درفضای مجازی، از دستور رهبری ایران به دولت برای برخورد قاطعانه با این مسئله خبر داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داریوش

      من بعنوان یک شهروند ایرانی این پولهایی رو که از بیت المال پرداخت و دریافت کرده اند، حقم رو حلال نمیکنم.

    • جمشید حمیدی

      ما کارمندان بالاخص بازنشستگان طعم اضافه حقوق را نچشیده ایم.چه معنا دارد دوازده در صد افزایش حقوق_ پنجاه درصد کاهش قدرت خرید.البته بعضی از نهاد ها و وزارتخانه‌ها هم از افزایش حقوق و پرداخت های آنچنانی برخوردار بودند و قدرت خرید شان بیش از پنجاه درصد هر سال افزایش داشته.هرکه بامش بیش پولش بیشتر.

    • واقع بین

      منم فیش حقوقی خود را منتشر کنم...بهتر نیست...فقط این را بگم...حقوق یک ماه من را یک ادکلن...یا یک جفت کفش اسپورت...که بچه پول داران...یا آقازاده ها میخرند...میشه خرید...صلوات.

    • محمد حسین

      یک ماه حقوق این شيرمردان مدیر برابر با هشتاد سال حقوق امثال ماها ست این را شما اسمش چه می گذارید

    • بدون نام

      اقا این حقوق ها تازه چیزی نیس معلوم نیس اقایان و اقازاده ها خارج از فیش حقوق چه میکنند که جایی درج نمیشود و جورشو نصیب ما مردم میشود.

    • شير فرهاد بالابرره اي

      با سلام خدمت هموطنان عزيز من برخلاف شما تمامي دوستاني را فيش حقوقي بالابرره اي دارند را تاييد و تحسين ميكنم زيرا اين عزيز از محدود كساني هستند كه حق نخود خود را تماما تحصيل كرده اند و ما اين توان را نداشته ايم يا شايد عرضه اش را. نوش جانتان و حلال وجودتان

    • جیکا ملو

      خدایی دارم دق می کنم با سی سال کار در بانک صادرات بازنشست شدم خدا شاهده یک میلیون و دویست 1200 دریافتیمه خدایا خودت به داد ما برس تازه گرفتاریهام شروع شده حقوق نگرفته من خرجش کردم لا اقل به ما بازنشسته ها دو میلیون بدین ...

    • علی

      احسنت بر داریوش،منم باهات موافقم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج