۳۴۶۷۳۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گوشی گوگل، سریع‌‌ترین تجربه اندرویدی

پایان امسال شاهد رونمایی از اولین گوشی هوشمند اختصاصی ساخت خود گوگل خواهیم بود.

خبرآنلاین: پایان امسال شاهد رونمایی از اولین گوشی هوشمند اختصاصی ساخت خود گوگل خواهیم بود. گوگل با دنبال کردن استراتژی مشابه آیفون اپل، قصد دارد گوشی ساخت خود را با سریع‌ترین تجربه اندرویدی تا پایان سال عرضه کند.

گوشی گوگل، سریع‌‌ترین تجربه اندرویدی

مزایای این گوشی می‌تواند اختصاصی بودن اپلیکیشن ها، سرعت‌بالای اپلیکیشن ها و سرعت به‌روزرسانی امنیتی گوشی باشد که آن را متفاوت از سایرین می‌کند.

در حال حاضر برند نکسوس را سازندگانی مانند هوآوی، ال جی و بعضاً اچ تی سی برای گوگل ساخته‌اند اما گوشی مذکور از الف تا ی آن را شبیه آیفون اپل، توسط مهندسان گوگل طراحی و ساخته می‌شود.

دانلود و نصب اپلیکیشن ها بدون واسطه خواهد بود و مانند سایر گوشی‌های اندرویدی نیازمند تأییدیه مهندسان گوگل نخواهد بود چراکه خود این مهندسان گوگل هستند که اپ ها را طراحی و عرضه می‌کنند و بنابراین مشکل زمانی به‌روزرسانی وجود نخواهد داشت.

گوگل می‌خواهد با توسعه کارخانه‌ای، یکی از مشکلات بزرگ گوشی‌های اندرویدی، یعنی عمر باتری را حل کند و از سوی دیگر کاربران با مشخصات فنی پایین نیز قادر به لود کردن اپ های سنگین باشند، کاری که این روزها سازندگان اندرویدی با افزایش رم/حافظه موقت سعی در جبران آن دارند.

به همین خاطر ورود «ریک اوسترلو» پرزیدنت سابق موتورولا موبیلیتی به بخش مدیریت سخت‌افزار گوگل می‌تواند استراتژی جدید را سریعتر به جلو ببرد. البته ساندر پیچای مدیر اجرایی گوگل ضمن تأیید ساخت گوشی اختصاصی، از ادامه همکاری با سازندگان اندرویدی برند نکسوس خبر داده و تأکید کرده است که این همکاری قطع نخواهد شد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج