۳۴۷۱۸۳
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش هاشمی به افشای فيش حقوقی اش

وزیر بهداشت با بیان اینکه شفافیت فرهنگ است ولی افشاگری ابزار، تاکید کرد: دولت تدبیر و امید همواره سعی داشته و دارد فضای امید و آرامش را در جامعه گسترش دهد و نباید آرامش کنونی مردم را با ابزار افشاگری که ممکن است برای برخی مقاصد سیاسی باشد، دچار التهاب کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت با بیان اینکه شفافیت فرهنگ است ولی افشاگری ابزار، تاکید کرد: دولت تدبیر و امید همواره سعی داشته و دارد فضای امید و آرامش را در جامعه گسترش دهد و نباید آرامش کنونی مردم را با ابزار افشاگری که ممکن است برای برخی مقاصد سیاسی باشد، دچار التهاب کرد.

دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه بازدید از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) تهران با حضور در جمع خبرنگاران درباره تاثیر انتشار فیش حقوقی خود بر رفتار سیاسیون در شفاف‌سازی در کشور، گفت: فیش حقوقی وزیر بهداشت را خودم منتشر نکردم و رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران این کار را کردند که سپاسگزارشان هستم.

وی در مورد انتشار و افشای فیش‌های حقوقی در کشور، افزود: اگر هدف شفافیت باشد، این اقدام ایده‌آل است. زیرا هدف از انقلاب، ایجاد شفافیت در کشور بود و مال حرام، ویژه خواری، سوء‌استفاده و فساد نباید در زندگی مردم و مسئولان وجود داشته باشد.

هاشمی با بیان اینکه شفافیت برای پیشگیری از اتفاقات و رخدادهای ناگوار، ضروری است، ادامه داد: البته باید توجه کرد که افشاگری مغایر با دستورات دین و قرآن کریم است. زیرا خداوند متعال و ستارالعیوب است و این البته به معنی نادیده گرفتن تخلفات نیست. هر فرد و نهادی حتما باید پاسخگوی رفتار خلافش باشد، اما اگر نتوانیم یک مورد از افشاگری‌های اخیر را ثابت کنیم، در پیشگاه خداوند و خانواده‌های آنها مسئول هستیم و به نوعی، حق‌الناس است.

با افشاگری ابزاری مخالفم

وزیر بهداشت تاکید کرد: من با شفاف‌سازی موافق و با افشاگری ابزاری مخالف هستم و اعتقاد دارم اگر رتبه ایران از نظر فساد اداری در دنیا مطلوب نیست، به دلیل عدم وجود شفافیت در کشور است بنابراین نباید شفافیت و افشاگری ابزاری را با هم اشتباه گرفت.

هاشمی با اشاره به نگارش نوشته خود در خصوص افشاگری‌های اخیر فیش‌های حقوقی، گفت: برداشت برخی افراد که نمی‌خواستند حقیقیت را ببینند این بود که من مخالف شفافیت هستم، در حالی که ما همان فرزندان انقلاب هستیم که واقعا مطالبه‌گر هستیم و معترضیم که چرا سرنوشت انقلاب به چنین وضعی دچار شده که تخلف‌ها و جرایم چند هزار میلیاردی از آن بیرون می‌آید.

بنابر اعلام وب‌دا، وی ضمن تاکید بر مخالفت خود با رفتار غیر اسلامی در افشاگری‌های اخیر ، اظهار کرد: در کشوری که قانون بر آن حاکم است و برای حل مشکلات قضایی می‌توان به قوه قضاییه مراجعه کرد؛ چرا باید رفتاری را انجام دهیم که با دستورات دین، اخلاق، آیین و مرام بزرگان انقلاب اسلامی همخوانی ندارد؟ چراکه اگر حقی از فردی ضایع شود، به سختی می‌توان آن حق را جبران کرد.

وزیر بهداشت در پایان گفت: دریافتی من از جمهوری اسلامی همین فیش‌های منتشر شده است و هیچ حاشیه و کارانه و مبلغ دیگری دریافت نمی‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محبی

      خواهشا دکتر هاشمی را وارد بازیهایی کثیف سیاسی نکنید

    • بدون نام

      مگه کدوم فیش حقوقی ایشون را اعلام کردن

    • بدون نام

      با سلام فیش حقوقی بالا عیب نیست که پوشانده شود واین چه عیبی است که هر ماه تکرار میشده

    • کارمند

      به خداحقوق منه کارگروکارمندهمین حقوقی که میدن ازاون بیشترنمیدن درواقع حقوق بخورنمیر

    • بدون نام

      با این خرج مخارج بالا و این حقوقای پایین و این همه مسئولین دلسوز چه کنیم !؟

    • علی

      آقا ناراحت شدن برید دلجویی کنید که چرا یکی از فیشهای ایشون منتشر شده... واقعا که

    • بدون نام

      آقاوزیرفیشوولش کن سهمامدارچندتابیمارستانه خصوصی هستی وحالا حساب کنیدماهی چقدرمیگیره

    • ارسلان

      من نظامی هستم در استان سیستان و بلوچستان دارم با جونم بازی میکنم برای ماه 1.5میلیون ماه قبل گویا سی هزارتومان اضافه دریافتی داشتم این ماه از حقوقم کم کرده بودند تشکر میکنم از دولت قانون مند که اینقدر تو حساب کتاب کارشون درسته آقا شما تحمل کنید اشتباه شده حتی اگه خوده ریس جمهورم اضافه دریافتی داشته ازش پس میگیرند چه برسه به این مدیران بانکها. والله..؟

    • شمس

      اقا حضرت علی علیه السلام زمانیکه قنبر برادرش سهم بیشتری خواست چه کردمگرمادرکشور80میلیونی آدم کم داریم وهمین900نفرنبوغ هستن ملت جانش روفدامیکنه بدون کوچکترین توقعی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج