۳۴۷۲۷۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«بازی تاج‌ و تخت» رکورد خودش را شکست

مهم نیست چه کسی بر تاج‌وتخت آهنین تکیه زده، مهم این است که «بازی تاج‌وتخت» با بالاترین میزان مخاطب همچنان به فرمانروایی بر مدیوم تلویزیون ادامه می‌دهد. اپیزود نهایی فصل ششم در حالی یک‌شنبه شب گذشته از شبکه اچ‌بی‌او روی آنتن رفت که دست‌کم ۸.۹ میلیون نفر بیننده به صورت زنده تماشاگر شصتمین قسمت از سریال «بازی تاج‌وتخت» بودند.

وب‌سایت آی سینما: مهم نیست چه کسی بر تاج‌وتخت آهنین تکیه زده، مهم این است که «بازی تاج‌وتخت» با بالاترین میزان مخاطب همچنان به فرمانروایی بر مدیوم تلویزیون ادامه می‌دهد. اپیزود نهایی فصل ششم در حالی یک‌شنبه شب گذشته از شبکه اچ‌بی‌او روی آنتن رفت که دست‌کم ۸.۹ میلیون نفر بیننده به صورت زنده تماشاگر شصتمین قسمت از سریال «بازی تاج‌وتخت» بودند.

«بازی تاج‌ و تخت» رکورد خودش را شکست

سال گذشته، اپیزود نهایی فصل پنجم موفق شد ۸.۱ میلیون نفر بیننده را در زمان پخش سریال پای گیرنده‌های‌شان بنشاند و از سال ۲۰۱۱ که پخش «بازی تاج‌ و تخت» آغاز شده هر سال بر شمار بینندگان آن افزوده شده که رکوردی بی‌سابقه در میان سریال‌های تلویزیونی به شمار می‌رود. برای مثال، اپیزود نهایی فصل اول به طور متوسط ۳ میلیون نفر بیننده را به خود جذب کرد، در حالی که اپیزود نهایی فصل دوم با جذب ۴.۲ میلیون بیننده به کار خود پایان داد. اپیزود نهایی فصل سوم به طور متوسط ۵.۴ میلیون بیننده را پای گیرنده‌های‌شان نشاند و در مورد فصل چهارم، شمار مخاطبان اپیزود پایانی به ۷.۱ میلیون نفر رسید.

به گزارش ورایتی، آمار مخاطبان کل فصل ششم که از طریق رسانه‌های مختلف شامل VOD، شبکه آنلاین اچ‌بی‌او، دیگر شبکه‌های تلویزیونی و ... به تماشای «بازی تاج‌ و تخت» نشسته‌اند، به طور متوسط ۲۳.۳ میلیون نفر برآورد شده است. از این میان، سهم شبکه کابلی اچ‌بی‌او در جذب مخاطب، به طور متوسط ۴.۴ میلیون نفر بیننده بوده که با پشت سر گذاشتن رقبای خود همچون شبکه‌های ای‌ام‌سی (با سریال «مردگان متحرک») و فاکس (با سریال «امپراتوری») به پرمخاطب‌ترین شبکه تلویزیونی امریکا تبدیل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج