۳۴۷۵۹۵
۳۱ نظر
۵۰۰۲
۳۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ضربه به تیم ملی به خاطر دو پرسپولیسی؟

زمان کمی تا شروع مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۶ روسیه باقی مانده و بدون شک حمایت از تیم ملی در اولویت است.

خبرآنلاین: زمان کمی تا شروع مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۶ روسیه باقی مانده و بدون شک حمایت از تیم ملی در اولویت است.

جدیدا جریان هایی که در فضای مجازی به راه می افتد به شدت نگران کننده شده است. کمپین شعار دادن علیه مهدی طارمی و رامین رضاییان در بازی ملی چیزی است که حتی اگر اتفاق نیفتد و در حد حرف هم بماند باز هم می تواند ضربه بزرگی به تیم ملی بزند. تیم ملی ۱۱ شهریور در اولین بازی خود باید در ورزشگاه آزادی مقابل قطر قرار بگیرد و مطمئنا حضور تماشاگران یکی از انگیزه های کارلوس کروش و شاگردانش برای یک نمایش قدرتمند خواهد بود.

همیشه وقتی به بازی های ملی می رسیم همع تعصبات باشگاهی فراموش می شود. دیگر خبری از آبی و قرمز و زرد یا هر رنگ دیگری نیست و همه برای موفقیت تیم ملی تلاش می کنند. اما همیشه در این بین مشکلاتی هم وجود داشته که این مسئله را با چالش روبرو کرده است. شروع این اتفاقات در زمان مربیگری کروش درست از وقتی بود که مهدی رحمتی از سوی او کنار گذاشته شد.

خداحافظی رحمتی باعث شد که جوی علیه کروش و تیم ملی درست شود. طرفداران استقلال در بازی های ملی اعتراض خود را به گونه ای که اصلا برای تیم مفید نبود به گوش کادرفنی می رساندند. با فریاد اسم مهدی رحمتی. تشویقی که هنوز که هنوز است تاثیری روی تصمیمات کروش نگذاشته است و فقط در مقاطعی موجب به وجود آمدن تنش های بی مورد در تیم ملی شد.

اوضاع بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ کمی آرام شد و در جام ملت های ۲۰۱۵ فقط صدای حمایت از تیم ملی به گوش می رسید و خبری از این اعتراضات نبود. اما حالا انگار دوباره این ماجرای تکراری قرار است شروع شود. داستانی که بدون شک کمترین سوی هم برای تیم ملی نخواهد داشت. همینطور که این روز ها در خبر ها منتشر شد، جدایی رامین رضاییان و مهدی طارمی از پرسپولیس به شدت باعث ناراحتی طرفداران این تیم شده است.

به طوری که آنها زمین و زمان را مقصر جدایی دو ستاره فصل قبل تیمشان می دانند. حتی بار ها شنیده شده که پرسپولیسی ها دعوای کروش و برانکو را عامل رفتن این دو ملی پوش به ترکیه می دانند. داستان جایی نگران کننده تر می شود که بسیاری از تندرو ها عقیده دارند در اولین بازی تیم ملی، حتی علیه کروش هم باید شعار داد! کیروشی که همیشه در ستایش از طرفداران فوتبال در ایران هر چه داشته گفته است، حالا خودش در برابر یک موج نه چندان عقلانی قرار گرفته است.

بدون شک در این مقطع جساس که یکی از بهترین تیم های ملی تاریخ فوتبال کشور با کلی جوان پر ادعا و با انگیزه در راه رسیدن بی دردسر به روسیه قرار دارد، مهم ترین وظیفه همه فوتبال دوستان حمایت کردن است. این توهین ها اگر در بازی های ملی ادامه داشته باشد به نوعی توهین به تیم ملی تلقی می شود و این یعنی یکی از بزرگترین دلخوشی های کروش که سکو هاست، کم کم از بین می رود. درست شدن چنین جوی نه تنها بازیکنان تیم را نا امید می کند، بلکه می تواند خیلی هم به نفع رقبا باشد.

از نظر اکثر کارشناسان تیمی که الان کروش در اختیار دارد، پتانسیل این را دارد که خیلی راحت و بی دردسر به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برسد و حتی به فرا تر از این ها یعنی صعود از گروه خودش در جام جهانی فکر کند. پس با این تیم همدل و یکدست، از این جا به بعد همه چیز دست تماشاگرانی است که با حمایت های خود می توانند خیلی چیز ها را عوض کنند. درست مثل روزی که ایران ۱۰ نفره با حمایت ۱۰۰ هزار نفر در آزادی کره را شکست داد و غیرممکن را ممکن کرد. پس اگر حمایت از تیم ملی در اولیت قرار بگیرد، هیچ چیز از این تیم بعید نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      صعود به جام جهانی به چه قیمتی؟ اینکه یک اجنبی غرور ایرانی رو به بازی بگیره؟یک کلام کی روش باید بداند جایی در ایران ندارد

    • بدون نام

      فقط تیم ملی نه ابی نه قرمز

    • علی شاهدوستی

      ما هوادران قرمز همینطور که این دوتارو بردیم بالا همینطورم میاریمشون پایین. شک نکنین. ...

    • سعید

      به نظر من اصلا به تیم ملی دعوتشون نکنه بهتره،بازیای خوب اینا بخاطر بازی بقیه بازیکنانی خوب پرسپولیس بود

    • بدون نام

      اخرشم مینوشتی من یک کیروشی پور هستم بهت میاد

    • رضا

      کی روش باید اعتراف کنه که به طارمی و رضائیان خط داده و از 40 میلیون هوادار عذرخواهی کنه

    • پرویز میرزای

      تمام مشکلات پرسپولیس آقای کی روش آقای عابدینی حرفها شو یه بار دیگه بخوانید گناه طرفدار چی که کی روش با منصوریان بسته

    • بدون نام

      من پرسپولیسیم ولی باید بریم ورزشگاه وفقط ازتیم ملی حمایت کنیم و بس

    • هادی

      چرا بی مورد از این آقا دفاع میکنید؟؟؟بازم از طرف همه پرسپولیسی ها ۱۱ شهریور منتظرشون تو آزادی هستیم

    • mori

      شعار جدید ما دربازی با قطر کی روش حیا کن برانکو رو رها کن

    • بدون نام

      هواداران پرسپولیس غیرت ملی ندارن. همه باشگاه از جمله استقلال چ پرسپولیس فدای ایران

    • ننگ بر کیروشی پور

      آقا دروغ چرا؟ من به شخصه پرسپولیس رو بیشتر از این تیم ملی دوس دارم، حالا شما هی بگین عرق ملی عرق ملی.

    • hesam

      حرفهاتون اصلا قابل قبول نیست و ما درس بزرگی به کیروش و اون دوتا خواهیم داد....کاش به جای این همه حمایت از تیم ملی به حمایت باشگاهی که در اسیا حضورداره هم می پرداختی فرقی هم نداره استقلال پرسپولیس و ذوب اهن

    • جهانگیر

      به خوب موضوعی اشاره کردی ولی تحلیلت یه مقدار ایراد داره چون:
      ۱- موضوع رحمتی با این دو نفر فرق داره، رحمتی یه نازی اومد بکنه که به خودش استراحت بده ولی متوجه نشده بود که مربی تیم ملی عوض شده ویه مربی خارجیه با دسیپلین اومده و یه اشتباهی کرد و این اشتباهش رو تو اجتماع همه قبول کردن حتی استقلالی‌ها و اون اعتراض ها تو ورزشگاهها معنیش این بود که اگه رحمتی اشتباهی هم کرده مربی بی خیال شه وچون دروازه‌بان قابلیه و بهتراز اون نداریم به تیم ملی برگرده که کیروش هم این کارو نکرد، البته هر مربی داخلی بود برای گرفتن نتیجه این کارو میکرد و فقط تنها کسی از مربی های داخلی این کارو اگه بود نمیکرد کسی نیست جز مرحوم دهداری که به جای یک نفر ۱۳ نفرو باهم کنار گذاشت و خودشو اسطوره کرد و با تیم جدیدش رفت کویت رو تو کشور خودش ۲تا زد و برگشت کشور و حمایت مردم رو پشت خودش دید کویتی که اون سالها برای ما مثل عربستان الان بود، اگه تیم ملی جوون مون ۶-۵ گل میخورد فاتحه ی دهداری خونده میشد ولی اون این ریسک رو کرد و به ناز کردن بچه ها باج نداد که بعدها هم بازیکن ها اومدن معذرت خواهی کردن واشتباه شون رو گردن گرفتن، این مثال بالا رو زدم که در آخر به اینجا برسونم که اون بازیکن های قدیمی از مربی شون ومردم عذرخواهی کردن ولی آقای رحمتی حتی این کار رو هم نکرد.
      ۲- دعوت این دو بازیکن به تیم ملی یعنی هرج و مرج یعنی فاتحه ی تیم ملی خونده میشه یعنی فحش ناسزا سنگ پرانی که مطمئن باشید کیروش هم که افتاده تو لجبازی این دو نفر رو به تیم ملی دعوت میکنه و اونها رو فیکس هم میزاره چون دنبال همون چیزهاییه که در بالا گفتم، اثبات حرف هام اینه که کیروش تو یه مصاحبه گفته که از این به بعد میخواد منفعل عمل کنه یعنی میخواد نتیجه نگرفتن احتمالی رو بندازه سر دیگران.
      ۳- کیروش این بازی رو خیلی حساب شده شروع کرده که در آخر با مظلوم نمایی اخراجش کنند و با اینکه نذاشتن من کار کنم به من امکانات ندادن به من توهین کردن به من سنگ پرانی کردن از ایران بره و برامون کلی صفحه بگذاره که از مردم و مسئولین و طرفدارا میخوام که این موضوع رو مدیریت کنند وتو دامش نیوفتند.
      ۴- از هوادارا میخوام به این دو نفر دیگه فکر نکنند چون با این کشور وتیمی که انتخاب کردن به طور اتوماتیک محو میشند و مطمئن باشید یه روزی از مردم معذرت خواهی میکنند واشتباه شون رو گردن میگیرند که اون روز خیلی هم دیر نیست چون ناز کردن وبه صورت غیراخلاقی ازتیم جدا شدن که به این موضوع هم بیشتر پیش کسوت ها و ارباب جراید اذعان دارند آخرش اینه که می‌بایست تواون بدی یعنی تاوان بدی.
      پس تا روز های بهتر....

    • سعید

      آخه شما خودتون یکم فکر کنید چرا دقیقا بعد از دعوی کیروش و برانکو ۴تا از ملی پوش ها مقصدشون عوض شد؟؟؟
      کنعانی زادگان و رضایی و ارمی و رضاییان

      لطفا نگید کاملا اتفاقیه که به عقلتون شک میکنم!

    • بدون نام

      تیم ملی که مربیش بخواد تیم محبوب باشگاهیمو داغون کنه نمیخوایم. در ضمن کیسه کشا از طرفداری تیم ملی چیزی نگن بهتره. آخه شما تو بازی های تیموتون دوهزار نفر هم نمیاد ورزشگاه خخخخ. ورزشگاه آزادی موقع بازی های ملی توسط سرخ دلان پر میشده. کیروش بزرگترین اشتباه زندگیشو انجام داد که خواست پرسپولیس رو بزنه

    • بدون نام

      اگر قراره تنشی پیش نیاد و معلوم بشه کیروش به این دو بازیکن خط نداده باید از تیم ملی خطشون بزنه. اینجوری همه چیز آروم میشه

    • mostafa

      تیم ملی من پرسپولیس است تمام.

    • پرسپولیسی دواتیشه

      فقط پرسپولیس عشقه . تماشاگرا باید تو بازی اول ایران کیروش لعنتی و اون دوتا رو هوووو کنن . فقط پرسپولیس است ک میماند .

    • علی

      به نظر این سایت استقلالیه و گرنه صبح مقایسه کیروش و بقیه مربیای تیم ملی رو گفتم نمایش میداد و در جواب اون دوستی که میگن پرسپولیسیا غیرت ندارن باید بگم سر قضیه رحمتی استقلالیا مگه علیه کیروش و تیم ملی موضع نگرفتند ، چطور حالا شدن حامی تیم ملی ، بخاطر ناکامی پنج ساله تو دربی و فکر میکنند با رفتن این دوتا میتونند موفق باشند ولی زهی خیال باطل

      اگه مردم خودشون افتخارات کیروش و مربیان قبلی تیم ملی رو مقایسه کنند همه چی روشن میشه

    • بدون نام

      وعده ما 11شهریور ورزشگاه آزادی با طارمی و رضاییان......

    • بهروز

      مطمئن باشید 11 شهریور آخرین بازی ایه که کی روش رو نیمکت تیم ملی میشینه. 11 شهریور روز انتقام 40 میلیون هوادار از کی روش بی خاصیت

    • محسن

      30 ساله با عشق تیم محبوبم پرسپولیس زندگی میکنم، مطمئن باشید تا آخرش پای انتقام از کی روش هستیم. 11 شهریور رو به بدترین روز زندگی کی روش تبدیل میکنیم.

    • مهسا

      فقط پرسپولیس زلزله. برانکو تو قلب ماس

    • بدون نام

      ماتاحالا طرفدار کیروش بودایم از این به بعددشمن کیروش هستیمآ

    • بدون نام

      کیروش خودش با پراندن ملی پوش های پرسپولیس بخاطر کم آوردن محبوبیت نسبت به برانکو باعث صدمه مثلابه پرسپولیس میشه ولی میبینه کی صدمه میبینه
      برای بستن دست پرسپولیسی ها هم احتمالا ده بازیکن انتخاب میکنه ولی....خونده

    • بدون نام

      بعضی طرفداران پرسپولیس واقعا خودشون هم نمیفهمن چی میگن،اولا تعداد شما 40ملیون نیست دوما شما حق تعین تکلیف برا تیم ملی رو ندارین سوما بازیکن خوش فهم داره و حق انتخاب، چهارم طرفداران واقعی تیم ملی اونقدر زیاده که فرصت جولان به گروه فتنه گر نخواهند داد،با جولان در شبکه های اجتماعی فقط میتونین عقده گشایی کنین و جز اون هیچ کاری از دستتون بر نمیاد،طرفداران کیروش مثل موجی شما رو با خود خواهد برد،و شماها بازیچه دست دشمنان کیروش بزرگ هستید مثل عروسک خیمه سب بازی-برانکو اگر قاطی این بازی خطرناک بشه نابود میشه،هیچ کس نمیتونه در مقابل کیروش دوام بیاره،پیروزی از آن تیم ملی و کیروش و ملت ایرانه به امید خدا

    • ناشناس

      من به عنوان یم پرسپولیسی میگم اونقدر باید لین دو تا را هو کرد تا فوتبال یادشون بره مگه اینا یادشپن رفته که به هوای همین تماشاگران به اینجا رسیده اند. پس فقط وفقط هو وهو کردن

    • حمید

      تیم ملی جای خود پرسپولیس هم جای خودجایه پرسپولیس هم‌مشخصه توقلب ماها برای تیم ملی ارزو بهترینهارودارم به همدیگه توهین نکنین ‌ که بدجوری قاطی‌میکنم واسه اونایی که بی احترامی میکنن

    • بدون نام

      کلید حل این مشکل تیم ملی فقط در دستان فدراسیون هست .اگر رضاییان محروم بشه دیگه نه تیم ملی مشکل پیدا میکنه نه تماشاگران بهم توهین میکنند . فدراسیون باید مدیریت کنه وگرنه عربها از این مسله بیشترین استفاده را میکنن.

    • بدون نام

      طارمی ورضاییان دیگه بازیکنان پرسپولیس نیستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج