۳۴۷۶۸۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بازتاب روز قدس در رسانه های عربی؛

ایرانی ها به ندای امام (ره) لبیک گفتند

شبکه المنار لبنان با اشاره به برگزاری مراسم روز قدس در ایران گزارش داد: میلیونها ایرانی در مراسم شرکت کردند و به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند.

خبرگزاری مهر: شبکه المنار لبنان با اشاره به برگزاری مراسم روز قدس در ایران گزارش داد: میلیونها ایرانی در مراسم شرکت کردند و به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند.

شبکه المنار در گزارشی از مراسم روز قدس در ایران گزارش داد: در تهران پایتخت و دیگر شهرهای ایران جمع کثیری از مردم، روز قدس را گرامی داشتند و به ندای امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران لبیک گفتند.

این رسانه لبنانی نوشت: میلیونها نفر از ایرانی ها از همه اقشار در راهپیمایی که در بیش از ۸۵۰ شهر ایران برگزار شد شرکت کردند و به سوی معیادگاههای نماز جمعه در حالی که شعارهایی در حمایت از قدس سر می دادند حرکت کردند.

راهپیمایی کنندگان پلاکاردهایی در حمایت از آرمان فلسطین حمل کردند و فلسطین را موضوع نخست جهان اسلام دانستند.

المنار گزارش داد: میلیونها ایرانی در راهپیمایی روز قدس شعار واحد امسال یعنی وحدت امت اسلامی، حمایت از انتفاضه فلسطین و برائت از رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری را سر دادند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین وسکوت دائمی جامعه بین المللی را در قبال اقدامات این رژیم و نیز تلاشهای عادی سازی برخی رسانه های عربی و اسلامی را محکوم کردند و بر ضرورت وحدت تاکید کردند.

العهد: راهپیمایی گسترده ایرانی ها در روز قدس

رسانه لبنانی العهد نیز به مراسم روز جهانی قدس در ایران پرداخت.

این رسانه اعلام کرد: امروز جمعه راهپیمایی های بزرگی در سراسر ایران در گرامیداشت روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شروع شد که در آن میلیون ها نفر از ایرانی ها در ۸۵۰ شهر ایران در این راهپیمایی شرکت کردند.شعار این راهپیمایی وحدت امت اسلامی و حمایت از انتفاضه فلسطین و برائت از رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری است.این مراسم از سوی ۳۵۰۰ خبرنگار وعکاس پوشش داده شد.

السومریه: راهپیمایی روز قدس با وجود گرمای هوا برگزار شد

شبکه السومریه عراق نیز گزارش داد: میلیونها ایرانی در راهپیمایی که در ۸۵۰ شهر ایرانی برگزار شد شرکت کردند.این تظاهرات با وجود گرمای شدید هوا و روزه داری بود.ایرانی ها به سوی معیادگاههای نماز جمعه حرکت کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعار در حمایت از قدس سر دادند پلاکاردهایی حمل کردند که موضوع فلسطین موضوع نخست جهان اسلام است.شرکت کنندگان جنایات علیه ملت فلسطین را محکوم کردند و بر ضرورت تلاش برای خنثی سازی توطئه ها علیه محور مقاومت تاکید کردند.

این رسانه عراقی گزارش داد: مراسم روز قدس همه ساله در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می شود.

روسیاالیوم: ایران روز قدس را گرامی داشت

شبکه روسیا الیوم نیز به برگزاری راهپیمایی روز قدس در ایران اشاره کرد و گزارش داد: راهپیمایی کنندگان علیه آمریکا و اسرائیل شعار دادند و مخالفت خود را طرحهای سازشکارانه اعلام کردند.در راهپیمایی تهران شخصیت های عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند و بر حمایت از فلسطینی ها تاکید کردند.

سانا:راهپیمایی کنندگان ایرانی از سوریه و عراق در برابر تروریسم حمایت کردند

خبرگزاری سوریه(سانا) نیز با اشاره به مراسم روز قدس در تهران و دیگر شهرهای ایران بیان کرد: ملت ایران از سوریه و عراق و ارتشهای این دو کشور و رهبران آن و همه مقاومت در جنگ علیه تروریست های تکفیری حمایت کردند.

این رسانه سوری نوشت: ایرانی های شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس در بیانیه پایانی خود جنایات تروریستهای تکفیری را در سوریه و عراق و نیز تلاش رژیم سعودی و برخی رژیم های منطقه برای سازش با رژیم اسرائیل را محکوم کردند و بر حمایت مطلق از خط مشی مقاومت و انتفاضه فلسطین علیه رژیم غاصب اسرائیل تاکید کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی و سربلند

      روحت شاد امام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج