۳۴۷۸۸۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«دیوار شیشه‌ای» روایت یک قهرمان ورزشی

«زهیر یاری» در اپیزود ۷ سریال دیوار شیشه ای نقش یک قهرمان ورزشی را بازی می کند که درگیر غرور می‌شود.

خبرگزاری فارس: «زهیر یاری» در اپیزود ۷ سریال دیوار شیشه ای نقش یک قهرمان ورزشی را بازی می کند که درگیر غرور می‌شود.

«دیوار شیشه‌ای» روایت یک قهرمان ورزشی

علی اکبر تحویلیان، تهیه کننده سریال دیوار شیشه ای درباره روند تولید این اثر گفت: تصویربرداری اپیزود ۷ سریال دیوار شیشه ای به تازگی به کارگردانی راما قویدل شروع شده است. بوستان ولنجک نخستین لوکیشن این اپیزود است.

وی با اشاره به داستان اپیزود ۷ توضیح داد: در این قسمت روایتگر یک قهرمان ورزشی هستیم که درگیر غرور می شود. این نقش را زهیر یاری بازی می کند و نقش همسر او را الهام جعفرنژاد به عهده دارد. فرامرز روشنایی و احمد علیمردانی دیگر بازیگران این اپیزود هستند.

«دیوار شیشه‌ای» روایت یک قهرمان ورزشی

این تهیه کننده عنوان کرد: دیوار شیشه ای، سریالی اپیزودیک است که ضمن روایت یک داستان اصلی هر قسمت داستان مستقلی را هم در بر می گیرد. در حال حاضر اپیزودهای سریال را ضبط خواهیم کرد و بعد از تمام شدن به سراغ بخش های روایت داستان اصلی سریال خواهیم رفت. طبق پیش بینی انجام شده تصویربرداری تا زمستان امسال طول می کشد. راما قویدل بعد از تمام شدن اپیزود ۷، اپیزود ۸ را ضبط خواهد کرد.

«دیوار شیشه‌ای» روایت یک قهرمان ورزشی

تحویلیان با اشاره به نوید میهن دوست گفت: این کارگردان هم قرار است اپیزودهای ۹ و ۱۰ را کار کند و این روزها مشغول پیش تولید اپیزود ۸ است. هنوز بازیگران این بخش مشخص نشده است، اما محور داستان این اپیزود طمع است.

سریال «دیوار شیشه‌ای» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان، به قلم محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی به رشته تحریر درآمده و برای پخش از شبکه آی فیلم درنظر گرفته شده است.

«دیوار شیشه‌ای» روایت یک قهرمان ورزشی

«دیوار شیشه ای» به ارتباط بین افرادی می پردازد که از رسانه استفاده می کنند و به واسطه بهره بردن از رسانه های مختلف با دنیای بیرون و جهان پیرامونی خود در ارتباط هستند. این سریال در قالب برنامه ای روایت می شود که در هر قسمت افراد مختلفی با ماجراهای گوناگون و تجربه متفاوت از یکدیگر وارد آن می شوند و برای استمداد یا روشنگری جامعه به این قصه رفت و آمد دارند.

داستان ثابتی هم برای این سریال در نظر گرفته شده است که به حوادث و اتفاقات و مشکلات زندگی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی با همسرش را که او هم از عوامل تهیه برنامه است، می‌پردازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج