۳۴۸۳۰۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

ملاقات با فرزندان پس از ۳۸ سال انتظار

پیرمرد ٧٦ساله ساکن اندیمشک، پس از ٣٨ سال اعضای خانواده‌اش را پیدا کرد. به گزارش ایرنا این پیرمرد به نام رضاقلی قیاس که سال‌ها جنب سینما راه‌آهن اندیمشک زندگی می‌کرد، با تلاش و پیگیری مسئولان این شهرستان فرزندانش را پیدا کرد و به آغوش خانواده بازگشت.

روزنامه شرق: پیرمرد ٧٦ساله ساکن اندیمشک، پس از ٣٨ سال اعضای خانواده‌اش را پیدا کرد. به گزارش ایرنا این پیرمرد به نام رضاقلی قیاس که سال‌ها جنب سینما راه‌آهن اندیمشک زندگی می‌کرد، با تلاش و پیگیری مسئولان این شهرستان فرزندانش را پیدا کرد و به آغوش خانواده بازگشت.

این مرد که بیش از ٣٨ سال از فرزندان خود بی‌خبر بود، گفت: سال‌ها قبل به دلیل اختلاف از همسرم جدا شدم و همسرم سرپرستی فرزندانم را عهده‌دار شد. در این سال‌ها همسر و فرزندانم به مکان نامعلومی برای زندگی رفتند جست‌وجوی من برای یافتن آنان بی‌نتیجه ماند. وی سن کوچک‌ترین فرزند خود هنگام جدایی را سه ماه عنوان و اظهار کرد: به دنبال نیاز به یک عمل جراحی به کد ملی احتیاج داشتم.

وی با اشاره به اینکه دارای سه فرزند پسر و یک دختر است بیان کرد: با مراجعه این دوستان به ثبت احوال و درنتیجه استعلام اداره ثبت احوال و یافتن یک شماره همراه از نوه‌ام، موفق به یافتن فرزندانم شدم. علیرضا فرزند کوچک این خانواده نیز گفت: از بدو تولد، پدرم به دلیل اختلافات خانوادگی از مادرم جدا شده و در این سال‌ها با توجه به اظهارات اطرافیان، فکر می‌کردیم پدرمان فوت کرده است.

وی افزود: خواندن فاتحه و قرآن در روزهای پنجشنبه جزئی از برنامه زندگی ما شده‌بود تا اینکه در شب بیست‌و‌سوم ماه مبارک رمضان از خداوند درخواست کردم حداقل سنگ قبر پدرم را پیدا کرده تا با حضور در قبر وی التیام خاطر یابم. وی بیان کرد: ٢٤ ساعت از این دعا نگذشته بود که از یک تلفن ناشناس پیام زنده بودن پدر را دریافت کردم.

البته ابتدا باور نکردم و فکر می‌کردم کسی قصد مزاحمت دارد. درنهایت با پاسخ به پیام‌های این فرد که بعدها متوجه شدم رئیس اداره ثبت احوال اندیمشک و از دوستان پدر هستند، از زنده بودن پدر اطمینان حاصل شد. غلامرضا، فرزند ديگر اين پيرمرد، گفت: در سال‌های ابتدای جدایی برای یافتن پدر تلاش کردم اما نتیجه نگرفتم.

فرزند دوم این مرد گفت: سال ١٣٧٠ به اداره ثبت احوال اندیمشک مراجعه کردم و گواهی فوت پدرم ثبت شده بود؛ بنابراين از زنده‌بودن پدر قطع امید کردیم. فرزندان این پیرمرد برای دیدار با پدر گمشده خود پس از ٣٨ سال جمعه شب از اصفهان وارد اندیمشک شده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افشین

      خیلی خوشحال شدم ، دست آقای پزشک پور و بقیه دوستان که بانی این کار خیر بودن درد نکنه .

    • مهدی شباهنگ

      ازبرکت این ماه عزیزه .چه حسی دارن بعداز 38سال ......خداروشکر

    • و ج

      خدارو شکر چقدر خوب میشود همیشه از این خبرها میخوندیم خوشا به حالتون که خدا جواب دعاتون اینطوری داد واقعا برای خیلی ها متاسفم که وجود خدارو انکار میکنند خدای مهربان با تمام بدیهام ازت میخوام دعای همه بنده هات اجابت کنی به ابروی زهرا

    • توحید

      زمانی که به پدرنیازداشتندپدرنبوده حالا که پدربه اونانیازدارد همدیگروپیداکردند واقعاچه مردخوش شانسی خداروشکر

    • بدون نام

      شکر.. خدا کنه همه فراق ها روزی به وصال برسه.. امین..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج