۳۴۸۳۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معادله پرابهام العربی با کاپیتان تیم ملی

کاپیتان تیم ملی ایران با وجود باقی ماندن دو فصل از قراردادش با باشگاه قطری در فهرست نفرات مازاد قرار گرفت تا شرایطی کاملاً عجیب در نقل و انتقالات تابستانی پیدا کند.

خبرآنلاین: كاپيتان تيم ملي ايران با وجود باقي ماندن دو فصل از قراردادش با باشگاه قطري در فهرست نفرات مازاد قرار گرفت تا شرايطي كاملاً عجيب در نقل و انتقالات تابستاني پيدا كند. اشكان دژاگه كه به عنوان بهترين بازيكن فصل قبل العربي از ديد سايت رسمي ليگ ستارگان قطر انتخاب شده بود به يكباره توسط رئيس جديد باشگاه در ليست نفرات مازاد قرار گرفت تا با اين تصميم در معادله‌اي نامجهول با باشگاه قطري قرار بگيرد.

با حضور رئيس جديد سونامي در باشگاه العربي استارت خورد و در اولين گام مربي ايتاليايي و ستاره‌هاي خارجي فصل گذشته كنار گذاشته شدند و مربي اروگوئه‌اي جديد براي هدايت تيم معرفي شد تا با نظر او بازيكنان خارجي جديد جذب شوند. از همين‌رو تحركات العربي در بازار آغاز و در اولين گام دو خريد انجام شد كه يكي از آنها واگنر اندرسون مدافع برزيلي فصل گذشته الجيش است كه بنا بر اعلام سايت الكاس در توافق صورت گرفته ميان دو باشگاه از سال آينده براي العربي به ميدان خواهد رفت. با اين تحركات، بسياري از رسانه‌هاي خبري در قطر راجع به اشكان دژاگه گمانه‌زني‌هاي جالبي داشتند تا سرنوشت آتي كاپيتان تيم ملي ايران را مشخص كنند كه بيشتر اين گمانه‌زني‌ها حول محور واگذاري قرضي او به يك باشگاه قطري از جانب سران العربي بود گرچه روزنامه الشرق نوشت تكليف دژاگه با باشگاه قطري بعد از بازگشت او از تعطيلات تابستاني به دوحه مشخص خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج