۳۴۹۹۴۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

چگونه می توان آلمان را شکست داد؟

قهرمان جهان تیمی استثنایی است ولی مانشافت هم ضعف های خودش را هم دارد.

ورزش سه: قهرمان جهان تیمی استثنایی است ولی مانشافت هم ضعف های خودش را هم دارد.

سایت یوروپ ۱ با شیوه ای متفاوت سعی کرده فرانسوی های بدبینی که بخت کمی برای پیروزی تیمشان در مقابل قهرمان جهان قایلند را متقاعد کند که آلمان نیز ضعف هایی دارد و آبی ها می توانند ازآن استفاده کنند:

باید اعتراف کنیم از وقتی که فرانسه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد، یک کمی ترس برمان داشت. با وجود همه دلدادگی که در سبک جمعی وایکینگ ها می شد مشاهده کرد، کالیبر قهرمانان جهان از نوع دیگری است. برای همین رفتیم، گشتیم تا ببینیم چطور می توانیم به خودمان قوت قلب بدهیم.

اول از همه به خودمان گفتیم که مانشافت ۲۰۱۶ مثل ۲۰۱۴ غول نیست. بعد به دنبال نقص های ماشین آلمان گشتیم. خیلی ساده نیست ولی با کمی ممارست بالاخره چند ایراد پیدا کردیم.

آلمان گلزن ندارد

الیویه ژیروی آلمانی ها کیست؟ توماس مولر؟ زیادی بی خطر و بیشتر هافبک نفوذی است تا یک مهاجم. ماریو گومز؟ مصدوم است و کلا رقابت ها را تا پایان از دست داده. ماریو گوتزه؟ یوآخیم لو دو بازی امتحانش کرد، جواب نداد.

نتیجه: هر چقدر بگردید در این تیم یک گلزن ششدانگ مثل میروسلاو کلوزه برای یورو ۲۰۱۶ پیدا نمی کنید. شما هم مثل ما مولر، اوزیل، دراکسلر و کروس را می بینید که مشغول رد و بدل کردن صدها پاس بدون هیچ خطر در محوطه جریمه هستند؟ خیلی صادقانه باید بگوئیم باورش برایمان یک مقدار سخت است. ولی بازازهیچی که بهتر است.

جوان هایی که باید جای غایبان را پر کنند

وقتی ماریو گومز و سامی خدیرا مصدوم، هوملس محروم و شواینشتایگر هم وضعیتش نامشخص باشد، مانشافت چاره ای ندارد جز اینکه جوان ها را راهی میدان کند. و این می تواند مایه خوشحالی آبی ها باشد. ماریو گوتزه که قاعدتا باید در بین ۱۱ نفر باشد به هیچ وجه کسی را قانع نکرده. اوضاع گزینه های جانشینی برای میانه میدان از این هم بدتر است.

از بین جولیان وایگل ۲۰ ساله(دورتموند) یا امره کان ۲۲ ساله(لیورپول) هر کدام را یواخیم لو انتخاب کند، مطمئنا کمتر از زوج کروس- خدیرا کارایی خواهد داشت .

در دفاع، بندیکت هوودس در کنار ژروم بواتنگی قرار خواهد گرفت که از مقصران بازی یک چهارم نهایی بود(پنالتی) و کناره ها به موج نوی آلمان، یوناس هکتور و جوشوا کیمیش واگذار خواهد شد. نمی شود روی این خط دفاعی، مهر"کیفیت برتر ساخت آلمان" زد.

ضعف در ضربات پنالتی

خیلی خب، قبول داریم کمی مبالغه کردیم. اگر بعد از ۱۸ ضربه پنالتی، موفق به شکست ایتالیا شدند حتما محسناتی هم داشته اند. ولی خودمانیم، آلمانی ها سه تا پنالتی از دست دادند. آن هم نه هر آلمانی، شواینشتایگر و اوزیل چهارچوب را گم کردند، مولر هم که ضربه اش به بوفون، خجالتی بود و اعلام کرد دیگر هیچوقت پنالتی نخواهد زد، این ها چیزهایی نیست که باعث اطمینان خاطر مانشافت شود.

یادمان باشد که اوزیل پنالتی مقابل اسلواکی را هم خراب کرده بود. باید خدا را شکر کنند که یک مانوئل نویری هست که جورشان را می کشد، ولی آبی ها این وسوسه را دارند که آلمانی ها را پای این ضربات بکشانند تا آنجا نیشگون شان بگیرند. فقط به این شرط که خودشان را از قبل آماده کرده باشند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز real

      تیم محبوبم المان مثل تیم محبوبم realهمیشه قهرمانه!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج