۳۵۰۳۳۴
۳۱ نظر
۵۰۰۱
۳۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مرگ یک متهم در کلانتری!

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک علت فوت یک متهم در تحت‌نظرگاه این کلانتری را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک علت فوت یک متهم در تحت‌نظرگاه این کلانتری را تشریح کرد.

سرهنگ محمد جلینی رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک با اشاره به اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس و مجرمان خشن در محدوده مناطق‌ جرم‌خیز این کلانتری اظهار داشت: در راستای ارتقای احساس امنیت عمومی و پاسخ به درخواست‌های مکرر مردمی، از ابتدای سال جاری با اجرای هدفمند این طرح، توانستیم تعداد زیادی از مجرمان را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنیم که این اقدام پلیس رضایتمندی تعداد زیادی از ساکنان این محلات را به همراه داشت.

سرهنگ جلینی در پاسخ به سوالی درباره فوت یکی از متهمان بازداشتی در میدان ۹۰ نارمک گفت: در تاریخ ۲۷ خرداد در پی تماس مردمی مبنی بر نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت در میدان ۹۰ نارمک، بلافاصله یکی از مأموران ۱۱۰ به محل اعزام شد و پس از حضور وی، دو جوان ۳۰ ساله به او عنوان کردند که فردی به نام «ی.د»، با حالتی غیرطبیعی (مست) پس از عربده‌کشی و ضرب‌وشتم ما قصد داشت موتورسیکلت‌مان را به منظور ایجاد مزاحمت برای یکی از زنان محل بگیرد(وی قصد داشت آن زن را به زور سوار بر موتور کند) که پس از مقاومت ما به داخل سوپرمارکتی رفته و با برداشت شیشه نوشابه اقدام به پرتاب آن به سمت ما و مردم کرد.

وی در ادامه گفت: مأمور حاضر در صحنه به سرعت برای دستگیری فرد مذکور که بعد مشخص شد دارای ۴ سابقه اعمال منافی عفت، مزاحمت برای نوامیس و خرید اموال مسروقه بود، اقدام می‌کند. این در حالی است که برادر وی به نام «ن.د» که پس از درگیری اولیه از منزل خود که اطراف این میدان بوده وارد معرکه شده و با مأمور درگیر و پس از مجروح کردن وی به داخل منزل فرار می‌کند.

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک خاطرنشان کرد: در این حین، مأمور حاضر در صحنه بلافاصله از کلانتری ۱۲۷ درخواست نیروی کمکی می‌کند و با توجه به مخفی شدن هر دو متهم در منزل، دستور قضایی ورود به منزل اخذ شده و پس از ورود مأموران به منزل، هر دو متهم در حالت غیرعادی و مست دستگیر و به کلانتری منتقل می‌شوند.

جلینی با بیان اینکه مردم حاضر در صحنه با امضای استشهادیه‌ای خواستار برخورد با این مخلان امنیت و نظم عمومی شده‌ بودند گفت: پس از انتقال هر دو برادر به کلانتری، مأموری متوجه می‌شوند که حالت «ن.د» غیرعادی و نامتعادل است لذا سریعا با اورژانس تماس می‌گیرند و عوامل اورژانس نیز پس از حضور در محل و انجام معاینات، اظهار می‌کنند که وی هیچ مشکلی نداشته و نیازی به انتقال وی به بیمارستان نیست. این در حالی است که پدر متهم مذکور نیز عنوان می‌کند که پسرش دارای سابقه بیماری روانی بوده و اقدام به خودزنی نیز کرده بوده است و یک هفته قبل نیز در بیمارستان روانی بستری شده بود.

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک ادامه داد: پس از دستگیری متهمان و انتقال هر دو به پزشکی قانونی مشخص شد، هر دو نفر شرب خمر داشته و براساس اسناد پزشکی قانونی، الکل موجود در خون «ن.د» ۱۷۱ میلی‌گرم و الکل موجود در خون برادرش ۴۶ میلی‌گرم بوده است. ضمن آنکه در زمان دستگیری متهمان نیز مقادیری مواد مخدر از منزل آنها کشف شد که به گفته پدر متهمان، این مواد متعلق به «ن.د» بوده است.

وی افزود: با توجه به دستور قضایی مبنی بر نگهداری متهمان در تحت‌نظرگاه این کلانتری، افسر نگهبان شب در ساعت ۰۰:۵۰ بامداد متوجه حرکات غیرعادی «ن.د» می‌شود که پس از احضار پدر وی از او خواسته می‌شود تا در صورت مصرف دارو از سوی مشارالیه، دارو به وی داده شود اما پدرش عنوان می‌کند که او هیچ دارویی مصرف نمی‌کند. این در حالی است که تمام این موارد نیز در صورتجلسه‌های مذکور قید شده است.

جلینی گفت: روز بعد، به منظور رسیدگی به پرونده متهمان، هر دو برادر به مرجع قضایی منتقل می‌شوند و پس از دستور قضایی و تمدید بازداشت ۲۴ ساعته آنها، مقرر می‌شود «ن.د» برای انجام معاینات روان‌پزشکی، روز شنبه به پزشکی قانونی منتقل شود.

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک اضافه کرد: در ساعت ۱۹:۲۰ دقیقه در حالی که هر دو متهم در تحت‌نظرگاه در حال استراحت بودند، برادر «ن.د» متوجه می‌شود وی نفس نمی‌کشد و در همین لحظه نیز افسر نگهبان که با دوربین‌های نظارتی موجود در حال کنترل متهمان بود، متوجه حرکات آنها شده و با حضور در محل با عوامل اورژانس تماس می‌گیرد. این در حالی است که در این میان، یکی از افسران دارای تجربه در امداد اولیه، اقدامات لازم برای احیا را نیز انجام می‌دهد ولی پس از حضور مأموران اورژانس، آنها اعلام می‌کنند که وی فوت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس مستندات تصویری موجود (دوربین‌های تحت‌نظرگاه کلانتری) هر دو متهم پیش از استراحت‌شان، هیچ مشکلی نداشتند و حتی مبادرت به انجام حرکات ورزشی نیز کرده بودند.

جلینی در پایان گفت: پس از این حادثه پرونده‌ای در بازرسی پلیس و مرجع قضایی تشکیل شده و جسد وی نیز برای مشخص شدن علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است که البته با توجه به میزان الکل وی و مصرف موادمخدر توسط فرد مذکور (براساس گفته پدرش) بررسی‌های تکمیلی به منظور مشخص شدن علت تامه مرگ وی ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • من

      خب حالا مردکه مرد...طوری نشده
      یه اراذل و اوباش کمتر....

      پاسخ ها

      • مهیار

        طرز فکرت به طرز وحشتناکی باعت تاسفه...

        انسانم آرزوست...

      • بدون نام

        مهیار خیلی دلت براش می سوزه؟

    • بدون نام

      به هر دليلي که سقط شده! مايه خوشحالي است!؟ يه اوباش کمتر بهتر!!؟

    • سکوت

      به درک

    • بدون نام

      حالا یه سری ارازل اوباش اعتراض کرده میگن مرگ مشکوکه .

      یه کم صبر کنید.

    • محسن

      اصلا این خبر احتیاج به رسانه ای شدن نداشت هرچی از آدمها کمتر جامعه درآسایش بیشتر باتشکراز نیروهای پلیس

    • بدون نام

      اراذل و اوباش رو بفرستن نهال‌کاری اجباری تو عراق تا دیگه گرد و خاک بلند نشه بیاد ایران

      بذار مفید باشن چرا ولشون میکنن تو زندان مفت بخورن و رذل‌تر بشن و بعدم برگردن تو خیابونا

    • میرزا

      با سلام و خسته نباشید به حضور محترم ریاست قوه‌قضاییه و همچنین رییس پاسگاه مذکور و مامورین پر تلاش شان،
      در خصوص مردن. ن-د هیچ طوری نیست، گرچه من با از بین رفتن انسانها مخالفم، نه از بین رفتن ارازل و اوباش، از اینجا به شماها مژده میدهم که اگه پدر (ن-د)را به دستگاه حقیقت گویی یا دروغ سنجی ببرن قلبا از، از میان رفتن ارازل خوشحال و شادمان است، حالا ممکن است برای حفظ ظاهر ابرار ناراحتی کند!کوتاه کردن دست ارازل و اوباش عین عبادت است،، وگر نه هرگاه به امنیت و ناموس پایبند نباشیم. پایبندی به دین تضعیف میگردد، تا نابودی کلیه ارازل و اوباش، صلوات

      پاسخ ها

      • user

        ترا خدا دارین در مورد یه انسان که حالا دیگه زنده نیست حرف میزنید اون هرچی بود حالا رفته و جواب خودشو پس میده ما ها مواظب اعمال خودمون باشیم
        ما چقدر از اون بهتریم ؟؟؟
        کاش یه خورده انسانی تر فکر کنیم و حرف بزنیم

    • آوین

      دمت گرم من. پس داغی که به دل ننه و باباش هستش چی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ننه باباش باید درست تربیتش میکردن و وقت میزاشتن واسش تا داغی به دلشون نمونه! معلوم نیس همین دسته گلشون به دل چند نفر داغ گذاشته!

    • رضا

      به درکه مرد .یه مزاحم کمتر

    • بدون نام

      هميشه يه طرفه نرو به قاضي من جان. يه خبر خوندي و سريع نتيجه گرفتي ؟ تيتر خبر مهمتر از متن خبره گلم

    • مهیار

      من میگم «ن.د» حتما با «ح.م» نسبتی داشته وگرنه «ج.ح» و «ش.ع» که که با «ن.د» کاری نداشتن ...

      حالم از این حرف ها و مخفف ها به هم میخوره...

    • بدون نام

      ایکاش ازاین آقایان رسانه ای که پیام های خانندگان رو سانسور میکنن هم مثل این طرف........
      سعیدعزیزی

    • شیوا

      چه بهتر ارازل کمتر زندگی بهتر همچینم د ن ح ج میگن انگار دکتر مهندس مملکت بودن

    • بدون نام

      مردکه مردکاش اون یکی برادرشم میمرد

    • موسوی

      به ... که مرد.همچین بمیره که ....

    • بدون نام

      هر کس طرفدار این ارازل و اوباش هستش ،اونها رو ببره خونه خودش نگهشون داره...
      ببینم احساس امنیت میکنند که اینطور دل میسوزونند که انسانند و...

    • ایرانی

      نارمک خیلی نا امنه
      محله مزخرفیه

    • بدون نام

      یه چیزی تو خبر بد جور ناراحتم میکنه چرا کسایی که مشکل روانی دارن رو قبل از در مان کامل مرخص میکنن که این طوری بشه
      چرا تو کشور ما نگران سلامت روانی مردم نیستن

    • کیوان

      دوستان گلم این طور قضاوت نکنید درست نیست حالا اون بنده خدا هرچی که بود الان دستش از دنیا کوتاه شده پشت سرش حرف نزنید یادتون باشه که حر چطور متحول شد و یکی از شهدای کربلا شد شاید این بنده خدا هم داخل همون بازداشتگاه توبه کرده باشه و خدا هم توبشو پذیرفته باشه

    • اوس تقی بازنشسته

      با سلام وعرض خسته نباشید به مامورین زحمتکش 110 باتوجه به فرمایشات محترم کلانترها شکرخدا رابجامی اوریم که مامورین محترم با هوشیاری کامل امنیت مردم شریف ایران را با تلاشهای ایثارگرانه خود تامین میکنند وسایه شوم خلاف کاران به تقصیررا که ازجانب ایادی استعمار ماموریت دارندکه ایجاد مزاحمت برای نوامیس و نوجوانان وجوانان معصوم کشوررا دارندازصحنه اجتماع پاک میکنند بنده حقیربعوان یک دبیر بازنشسته اززحمات شبانه روزی کلانتران شهر سپاسگزاری میکنم وامیدوارم پروردگارعالم برای این عزیزان سلامتی وعزت وسرافرازی عنایت بفرماید. من ا...التوفیق.

    • قــــــــــــــلندر

      سلام .هیچکسی از اولش رذل واوباش نبوده و تربیت و اجتماع هم دخیل بودن.دوستانی هم که میگن خوب شد مرد یکی کمتر هم .مطمئنااز ته دل آرزوی مگر یک انسان رو نمیکنن فقط از روی تنفر که ازاین جور ادمها دارن میگن .اون دیگه دستش از این دنیاکوتاه هست خدا از تقصیراش بگذره وبیامرزش .و چقدر سخته برای یک برادر که برادرش جلوی چشمش بمیره حتی اگر خلافکار باشن

      پاسخ ها

      • user

        دمت گرم نه هنوز هم کسانی هستند که انسانی فکر کنن
        له هیچ خلاف کاری از مادرش خلافکار زاده نشده بترسین از زمانی که عزیزتون به این مرحله برسه

    • متی

      حقش بود

    • zzzzzzzzz

      واي خدايااين نظرات كه نوشتين وحشتناكه
      خدابايدقضاوت كنه واويلاخوبه قاضي نيستيد

    • بدون نام

      با سلام به همه دوستان عزیز،، user عزیزم از آنجاییکه که من مطمئن هستم هرگز سرکار با این افراد رابطه‌ای نداشتی و کمتر اونها را میشناسی، زنده و مرده اینها برای جامعه‌ای که در نظر گرفته اید کاملاً مضر و دور از ذهن هستند، اینگونه افراد هرجایی که بتوانند به خواهر خود هم رحم نمیکنند، از این رو از شما خواهش دارم برای اینها دل نسوزونی، ممنون از لطف شما

    • بهلول

      با اینکه همه در یک مملکت زندگی می کنیم در نتیجه هم وطن محسوب میشیم من از هم وطنان گلم این انتظار را دارم، ضمن احترام به یکدیگر، از جملات ناپسند وناخوش آیند همگی خودداری کنیم و نظر خود را اعلام کنیم تا کامنت های زیبا و جذاب و بیاد ماندنی از همدیگر داشته باشیم من با عذرخواهی از userدر یک کامنت عجله کردم و بدون نام ارسال شد، میخوام بگم خیلی از کامنت های ایشون را خوندم انصافاً الگو هستن در ادب و نزاکت و نوشتن، انسان نباید فکر کنه که الان اورا نمی بینن، با نمی شناسن، ..........

    • غریبه

      انشاالاه سر عزیز ای وبچه های خود همین های که گفتن حقشه بیاد یعنی از خدا میخام سر تک تک اینای که گفتن حقشه بیاره من این دو برادرو خوب میشناسم برادر بزرگه یکم فقط عشق لاتی داشت فقط عشق لاتی ولی برادر کوچیکه اصلن مال این حرفا نبود هر کی خواست بیاد عکسشو نشون بدم حیف اون بدن که رفت زیر خاک ........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج