۳۵۰۵۵۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گلکسی J۲ نسخه ۲۰۱۶ معرفی شد +عکس

سرانجام سامسونگ نسخه‌ی ۲۰۱۶ از تلفن هوشمند پایین‌رده‌ی خود، گلکسی J۲ را در کشور هند معرفی کرد.

zoomit.ir - مهرداد عیسی لو: سرانجام سامسونگ نسخه‌ی ۲۰۱۶ از تلفن هوشمند پایین‌رده‌ی خود، گلکسی J۲ را در کشور هند معرفی کرد.

گلکسی J2 نسخه 2016 معرفی شد +عکس

سامسونگ بصورت رسمی از گلکسی J2 نسخه 2016 که جدیدترین محصول از سری J تلفن‌های هوشمند این شرکت محسوب می‌شود، در کشور هند رونمایی کرد. سامسونگ در جریان معرفی محصول جدید خود اعلام کرد که نسخه‌ی پیشین گلکسی J2 پرفروش‌ترین تلفن هوشمند و سری گلکسی J نیز پرفروش‌ترین سری در بین محصولات این شرکت است و سری جدید J2 نیز با تکیه بر این محبوبیت و به همراه مشخصات سخت‌ افزاری بهبود یافته و قابلیت‌های نرم افزاری متعدد انحصاری به بازار عرضه خواهد شد.

پیش از این نیز خبر مربوط به نوآوری جدید سامسونگ، موسوم به Smart Glow را پوشش دادیم که بصورت یک حلقه‌ی اعلان در پشت تلفن گلکسی (J۲ (۲۰۱۶ خواهد بود. رنگ این حلقه را می‌توان برای اپلیکیشن‌ها و مخاطبین مختلف سفارشی سازی کرد، تلفن به شما امکان تنظیم یک رنگ سفارشی را با استفاده از یک مقیاس RGB می‌دهد، این به مفهوم آن است که حلقه‌ی Smart Glow یک قدم جلوتر از LEDهای اعلان رایج است. این حلقه همچنین می‌تواند شما را از وضعیت باتری یا مصرف داده، مطلع سازد. علاوه بر این، حالت "rear cam selfie" سامسونگ، از این حلقه برای آگاه ساختن کاربر از شناسایی یک چهره استفاده می‌کند، تلفن‌های دیگر سامسونگ برای این کار معمولا از یک آوا استفاده می‌کنند.

گلکسی J2 نسخه 2016 معرفی شد +عکس

ویژگی مهم دیگر این تلفن هوشمند، قابلیتی است که سامسونگ از آن با عنوان Turbo Speed Technology یاد می‌کند. با توجه به آنکه J2 از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی بهره نمی‌برد (پردازنده ۴ هسته‌ای Spreadtrum با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایتی)، TST صرفا یک نام پر زرق و برق است که سامسونگ برای تغییرات سیستمی اعمال شده جهت بهبود عملکرد این تلفن در نظر گرفته است. این شرکت چند اپلیکیشن اساسی را (نظیر تلفن و پیام رسانی) جهت کاهش ۴۰ درصدی استفاده‌ی آن‌ها از حافظه، بهینه‌سازی کرده است. قابلیت TST همچنین پردازش‌های غیر فعال پس‌زمینه را نیز از بین می‌برد تا بدین ترتیب تلفن در تمامی اوقات عملکرد روانی را از خود به نمایش گذارد.

همچنین نسخه‌ی جدید گلکسی جی ۲ به همراه حالت S Bike عرضه خواهد شد که پیش از این در تلفن گلکسی J۳ معرفی شده بود. به گفته‌ی سامسونگ، ۵۶ درصد از کاربرانی که دستگاهی با حالت S Bike دارند، از این قابلیت روزانه بیش از ۹۰ دقیقه استفاده می‌کنند. این آمار اگرچه تاثیرگذار هستند اما باعث شگفتی نیستند چرا که موتورسیکلت‌ها بخش اعظمی از وسایل نقلیه را در کشور هند شکل می‌دهند. این تلفن از NFC بی بهره است، بنابراین امکان فعالسازی سریع S Bike وجود ندارد، دلیل این موضوع آن است که از نظر سامسونگ، کاربران استفاده‌ی گسترده‌ای از NFC ندارند، بنابراین دلیلی برای مجهز ساختن تلفن‌های پایین رده به آن وجود ندارد.

گلکسی J2 نسخه 2016 معرفی شد +عکس

از لحاظ مشخصات سخت‌ افزاری، شاهد بهبودهایی در نسل جدید گلکسی جی ۲ هستیم. این تلفن به صفحه نمایش ۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن اچ دی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. از مشخصات دیگر آن می‌توان به حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی، درگاه میکرو اس دی (تا ۱۲۸ گیگابایت)، اتصال 4G LTE، پشتیبانی از دو سیمکارت و باتری با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد. گلکسی جی ۲ جدید بصورت پیش‌فرض با اندروید ۶ مارشمالو عرضه خواهد شد. هیچ کدام از این مشخصات چندان چشمگیر نیست، اما شاهد بهبودهایی نسبت به نسل قبل این تلفن هستیم. بنظر می‌رسد که سامسونگ حتی طراحی آن را نیز بهبود داده است.

برچسب قیمتی در نظر گرفته شده برای این گلکسی (J۲ (۲۰۱۶ در حدود ۱۴۵ دلار بوده و فروش آن در سه رنگ نقره‌ای، گلد و مشکی و از تاریخ ۲۴ تیر آغاز خواهد شد. ضمن آنکه فروش تلفن Galaxy J Max نیز چند هفته بعد و از تاریخ ۶ مرداد آغاز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج