۳۵۱۳۵۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

کراس اوورها بهترند یا سدان‌ها؟

سدان ها و کراس اوورها محبوب‌ترین فرم‌های بدنه در بازار امروزی ایالات‌متحده هستند. در حقیقت کراس اوورها با جا گذاشتن سدان ها محبوبیت فوق‌العاده‌ای را کسب کرده‌اند و هم‌اکنون حتی سگمنت کراس اوورهای ساب کامپکت نیز پا به عرصه گذاشته است.

وب‌سایت پدال: سدان ها و کراس اوورها محبوب‌ترین فرم‌های بدنه در بازار امروزی ایالات‌متحده هستند. در حقیقت کراس اوورها با جا گذاشتن سدان ها محبوبیت فوق‌العاده‌ای را کسب کرده‌اند و هم‌اکنون حتی سگمنت کراس اوورهای ساب کامپکت نیز پا به عرصه گذاشته است. آیا معنی سخنان این است که باید با بازار حرکت کنیم؟ یا پایبند سنت‌های همیشگی بمانیم؟ در این نوشته ۴ دلیل برای برتری سدان ها نسبت به کراس اوورها و ۵ دلیل نیز برای ترجیح کراس اوورها بیان شده است.

۴ دلیل برای خرید خودروی سدان

مصرف سوخت بهتر

سیستم تعلیق کم ارتفاع و وزن کمتر به این معنی است که سدان ها مصرف سوخت بهتری را نسبت به کراس اوورهای کوچک به نمایش می‌گذارند. وزن سبک‌تر همچنین به این معنی است که شما احتمالاً باک سوخت کوچک‌تری را در خودرو دارید و کمتر به پمپ‌بنزین مراجعه خواهید داشت.

کراس اوورها بهترند یا سدان‌ها؟

قابلیت خرید

همه‌ی آن روکش‌های پرزرق‌وبرق بدنه و ارتفاع افزایش یافته به این معنی است که باید پول بیشتری بپردازید بنابراین کراس اوور کوچکی که چشم شما را گرفته احتمالاً گران‌تر خواهد بود. یک سدان معادل در طرف دیگر هزینه‌ی ساخت کمتری را برای کارخانه در بر داشته بنابراین شما می‌توانید پول کمتری برای خودرو پرداخت کرده و بجای هزینه‌ی خرید کراس اوور ممتاز کوچک، تکنولوژی‌های ایمنی و سرگرم‌کننده را سفارش دهید.

کراس اوورها بهترند یا سدان‌ها؟

هندلینگ برتر

بسیاری از سدان ها وسایل نقلیه‌ی کارا هستند و در مقایسه با کراس اوورهای کوچک هندلینگ بهتری دارند. چسبندگی زیادتر نیز باعث کاهش استرس شده و با دست باز می‌توانید با خودروی سدان مانور دهید.

کراس اوورها بهترند یا سدان‌ها؟

آئرودینامیک بهبود یافته

به لطف طراحی گوه مانند، سدان ها ذاتاً آئرودینامیک تر از کراس اوورهای کوچک بوده و به همین خاطر در سرعت‌های بالا پایداری بهتری از خود نشان می‌دهند. توانایی خیانت به باد و مصرف سوخت کمتر به همراه وزن کمتر می‌تواند کمک کند تا با پرداختی کمتر به سوی خرید یک خودروی سدان گردش کنید.

کراس اوورها بهترند یا سدان‌ها؟


5 دلیل برای خرید کراس اوور کوچک

کاربرد بیشتر

یکی از قوی‌ترین نقاط فروش کراس اوورها کاربردی پذیری است که این خودرو به خریدار اعطا می‌کند و این مورد برای نسخه‌های کوچک نیز صادق است. شما می‌توانید فضای داخلی جاداری را داشته باشید که این فضا بدون دردسر و زحمت بیشتر از رقبا می‌باشد.

کراس اوورها بهترند یا سدان‌ها؟

ارتفاع بیشتر از سطح زمین

بسیاری از مصرف‌کنندگان کراس اوورها را به خاطر ارتفاع بیشتر از زمین می‌خرند، چیزی که سدان ها، واگن‌ها و هاچبک ها معمولاً فاقد این خصیصه هستند. شما قادر خواهید بود تا مسیرهای دشوار را راحت‌تر بپیمایید و در مورد برخی کراس اوورهای کوچک کمی هم به آفرود خفیف بپردازید.

کراس اوورها بهترند یا سدان‌ها؟

دید بیشتر نسبت به جاده

سیستم تعلیق با ارتفاع زیادتر در کراس اوورها دید بیشتری را نسبت به جاده ایجاد می‌کند. شما در ارتفاع بالاتری می‌نشینید بنابراین دید بهتری خواهید داشت. برای برخی مصرف‌کنندگان، بودن در ارتفاع بالاتر اعتمادبه‌نفس بیشتری را ایجاد کرده و نسبت به خودرویی با ارتفاع کمتر کمک می‌کند تا هوشیارتر باشند.

کراس اوورها بهترند یا سدان‌ها؟

سیستم چهارچرخ محرک در دسترس (در اکثر کراس اوورهای کوچک)

شاید یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های کراس اوورهای کوچک نسبت به اکثر سدان ها توانایی چهارچرخ محرک بودن این خودروها است. این مورد امکان خرید کراس اوورهای کوچک را بیشتر می‌کند زیرا توانایی زیاد در آب‌وهوای ناملایم را به این دسته از خودروها می‌بخشد.

کراس اوورها بهترند یا سدان‌ها؟

پارک آسان

به خاطر اینکه این دسته از خودروها اساساً هاچبک ها و واگن‌هایی با ارتفاع بالاتر هستند، کراس اوورهای کوچک در هر مکانی تناسب خواهند داشت و برای آن‌هایی که در شهرهای شلوغ زندگی می‌کنند انتخابی ایده آل به شمار می‌روند.

کراس اوورها بهترند یا سدان‌ها؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من کراس اور رو ترجیح میدم

    • امیر

      الان دوره رونق کراس اورهاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج