۳۵۲۰۰۲
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

یورو ۲۰۱۶ شب گذشته به اتمام رسید، مسابقاتی که سوژه‌های پررنگی را از خود بر جا گذاشت، اشک‌های رونالدو در حین مصدومیت و بوفون پس از حذف، این روزها کلیک خورترین تصاویر دنیاست.

ورزش سه: فینال یورو ۲۰۱۶ با برتری پرتغالی‌ها به‌پایان رسید، تیمی که سرگروهش در همان نیمه اول مصدوم شد و به بیرون رفت، اما از شب گذشته تاکنون بیشتر از قهرمانی پرتغالی‌ها، مصدومیت رونالدو، اشک‌هایش و از آن مهم‌تر حمایت‌هایش از بازیکنان در صدر اخبار و تصاویر خبری دنیاست، یک فوق ستاره دریکی از آخرین تورنمنت‌های دوران حرفه آیش درحالی‌که به قهرمانی دل‌بسته است ناگهان خیلی زود مصدوم می‌شود از زمین بیرون می‌رود، فاجعه و یا حماسه؟ پرتغالی‌ها حماسه را انتخاب کردند و اشک‌های کریس رونالدو را چاشنی انگیزه خود کردند و درنهایت توانستند در خانه میزبان بهترین اتفاق ممکن را رقم بزنند.

تصاویر اشک‌های کریس، تنها ثانیه‌هایی پس از مصدومیتش فوتبالی‌های دنیا را منقلب کرد و صفحات اجتماعی و سایت‌های خبری جولان گاه دست‌به‌دست شدن این تصاویر شد، در جامی که پیش از رونالدو، جی جی بوفون پس از حذف در برابر آلمان‌ها، اشک‌های خود را جاری ساخته بود و تصاویرش همچنان که یک قدیس در حال گریه باشد دنیا را منقلب کرده بود.

با معروف‌ترین اشک‌های دنیای فوتبال همراه باشید:

مارادونا با اشک خداحافظی کرد

دیگو مارادونا در جام جهانی ۹۰ ایتالیا، تا سال‌ها اخبار حاشیه‌ای دنیای فوتبال را تغذیه کرد، بازی‌های درخشان، از دست دادن قهرمانی با یک پنالتی مشکوک، درآمدن دوپینگ و محرومیت، شایعات فراوان عدم همکاری با مافیای ایتالیایی و ... و درنهایت مارادونا درحالی‌که به دومین قهرمانی پیاپی جام جهانی نرسید و اشک می‌ریخت گفت از دنیای فوتبال خداحافظی کردم. هرچند او بعدها بازگشت.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

بازهم مارادونا و بازهم خداحافظی

اما یک بار دیگر مارادونا و بازهم خداحافظی و اشک، اما این بار واقعی، سال‌ها پس از ناکامی در فینال جام جهانی ۹۰، مارادونا درحالی‌که سن و سالش دیگر اجازه بازی به او نمی‌داد با پیراهن تیم بوکاجونیورز آرژانتین از فوتبال خداحافظی کرد.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

دیوید و اشک‌های حذف ناباورانه

یکی از بازی‌های جام جهانی ۲۰۰۲ بین تیم‌های انگلیس و برزیل برگزار شد، دیداری که با کاپیتانی دیوید بکهام نیمه اول را انگلیسی با یک گل به سود خود به‌پایان رساندند و چیزی تا حضور در فینال نمی‌دیدند اما در نیمه دوم برزیلی‌ها به بازی برگشتند و توانستند با دو گل از سد حریف بگذرند، چیپ ۴۰ متری رونالدینیو، بکهام را گریه انداخت.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

خداحافظی در پاریس

اما بکهام یک بار دیگر نیز اشک‌های خود را تاریخی کرد، او درحالی‌که سال پایانی بازیگری خود را در پاریس سن ژرمن می‌گذراند، تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی کند، تصمیمی که خیلی‌ها را به ناراحت کرد، این اشک‌های بکهام نشان از تعصب شدید او به فوتبال داشت!

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

اشک از دست دادن یکی از اولین جام‌ها

کریستین رونالدو یکی از بازیکنانی است که اشک‌هایش در احساسی‌ترین لحظات زندگی وی، جاری می‌شود، اولین تصویر از کریس که با گریه‌هایش قله عکس‌های خبری را فتح کرد پس از حذف در یورو ۲۰۰۴ بود.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

طلسم شکست و دنیا منقلب

رونالدو که اولین بار در زمان حضور در منچستر توانست خود را به‌عنوان بهترین بازیکن دنیا مطرح کند چهار سال پیاپی قافیه را به تنها رقیب خود باخت، وقتی او در سال ۲۰۱۳ توانست طلسم را بکشند و به قول خودش برای رسیدن در عنوان بهترین بازیکن دنیا گروه‌های مختلف را شکست دهد پیش از فریاد معروف خود در سالن محل برگزاری رقابت‌ها، با اشک‌های خود تمام دنیا را منقلب کرد.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

ترس از دست دادن یکی از آخرین جام‌ها

در میانه‌های نیمه اول بازی فینال یورو ۲۰۱۶، یکی از بهترین‌های دنیا که برای رسیدن به چهارمین عنوان بهترین بازیکن سال نیاز به کاپ قهرمانی یورو داشت، مصدوم شد، مصدومیتی که درنهایت به بهترین شکل ممکن تهدید را به فرصت تبدیل کرد، در ساعات گذشته تصاویر مربوط به اشک‌های رونالدو پربازدیدترین تصاویر خبری دنیا شده است.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

توپ طلای افتخاری و اشک‌های پیرمرد

در مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال دنیا در سال ۲۰۱۳ اسطوره فوتبال دنیا، پله، توپ طلای افتخاری را از رئیس وقت فدراسیون فوتبال دنیا دریافت کرد، پله هنگامی‌که موردتقدیر قرار گرفت شروع به اشک ریختن کرد.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

اسطوره جاودانه‌تر شد

بازی تیم‌های ایتالیا و آلمان در یورو ۲۰۱۶ به ضربات پنالتی کشیده شد، جی جی بوفون که در این جام نیز مانند همه دوران بازی بازیگری خود درخشید وظیفه خود را در مهار ضربات پنالتی به بهترین شکل ایفا کرد اما درنهایت این ایتالیا بود که تیم بازنده میدان نام گرفت و کاپیتان ماندگار این تیم با همان شوری که به خواندن سرود ملی می‌پرداخت، گریه کرد، گریه‌ای که اسطوره خوش‌تیپ ایتالیایی را جاودانه‌تر کرد.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

ایکر مقدس دیگر پادشاه نیست؟

ایکر کاسیاس که پس از سال‌ها پادشاهی در فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت دیگر در رئال نباشد این‌گونه در مصاحبه مطبوعاتی خود اشک ریخت، ایکر مقدس که نامش با مادریدی‌ها عجین شده بود و به‌نوعی سمبل اسپانیایی‌ها برای رویارویی با باسکی‌ها مطرح بود بعد از سال‌ها، از مادرید خارج شد و به پورتو پرتغال پیوست.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

زیزو هم اشک می‌ریزد؟

کوه یخی فوتبال دنیا دو بار احساسی‌ترین اتفاق ممکن است را شکل داد، اولین بار زمانی که در فینال جام جهانی حق مدافع ایتالیایی را کف دستش گذاشت و بار دوم خداحافظی از دنیای فوتبال با پیراهن تیم رئال مادرید.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

کاپیتان متعصب به‌سوی درب خروجی

خداحافظی همیشه برای فوق ستاره‌ها دردناک بوده است، فرقی هم نمی‌کند از دنیای فوتبال باشد و یا تیمی که سمبل آن محسوب می‌شوند، ژاوی نیز بعد از تصمیم برای پایان دوران بازی خود در بارسا، در کنفرانس مطبوعاتی خود این‌گونه به گریه واداشته شد. او پس از وداع با بارسلون به دوحه قطر رفت!

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

گریه برای پیروز نشدن

برزیلی‌ها که میزبان جام جهانی ۲۰۱۴ را برعهده داشتند به دنبال دومین قهرمانی با فیل بزرگ بودند هرچند این اتفاق نیفتاد اما نیمار پس از تساوی در بازی این تیم برابر مکزیک این‌گونه به ابراز احساسات پرداخت، شاید اگر او می‌دانست قرار است در برابر آلمان، تحقیر شوند به خاطر یک تساوی این‌طور اشک نمی‌ریخت!

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

مصدومیت وحشتناک

نیمار مهم‌ترین مهره و به‌نوعی سمبل برزیلی‌ها در جام جهانی اخیر محسوب می‌شد، وی که امید اصلی هواداران این تی برای رسیدن به جام بود در بازی برابر کلمبیا به‌شدت مصدوم شد، مصدومیتی که بدون شک مهم‌ترین ضربه بر پیکره تیم ملی برزیل بود.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

اشک‌هایی برای جبران هفت گل خورده

برزیلی‌ها در بازی نیمه‌نهایی جام جهانی شکست سنگینی را در برابر آلمان‌ها متحمل می‌شوند، آنها درحالی‌که رهبری خط دفاع خود را به داوید لوئیز سپرده بودند هفت بار دروازه خود را در برابر این تیم بازشده دیدند و پس‌ازآن بود که لوئیز این‌گونه به ابراز احساسات پرداخت.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

دندان خرگوشی غمگین

حتی اگر رونالدینیو باشید و همیشه با حرکات تکنیکی خود دنیا را به شادمانی واداشته باشید گاهی اوقات مقهور روی تلخ و یا احساسی فوتبال می‌شوید و این‌گونه اشک می‌ریزید.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

محبوب‌ها هم می‌گریند

آندره پیرلوی محبوب که سال‌های با بازی‌های خود طرفداران فوتبال در دنیا را سرخوش می‌کرد پس از شکست در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به این ترتیب ابراز احساسات کرد، وی سال‌ها برای میلانی‌ها جنگید و سپس به یوونتوس رفت و آنجا هم درخشید، پیرلو از ایتالیا عازم فوتبال آمریکا شد.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

ناآرامی برای ترس از مصدومیت

حدوداً یک ماه پیش و در فینال جام حذفی اسپانیا لوئیز سوارز دچار مصدومیتی خطرناک شد، وی به همین دلیل مجبور به زمین‌بازی شد اما آن‌قدر از این اتفاق ترسیده بود که تقریباً کسی نمی‌توانست وی را آرام کند.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

اشک‌های کودکانه آقای حاشیه

ایتالیا در فینال جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ در برابر اسپانیای در اوج تحقیر شد و با ۴ گل بازی و البته جام قهرمانی را واگذار کرد، ماریو بالوتلی پرحاشیه نیز این طور به‌مانند یک کودک اشک‌های خود را تقدیم عکاسان حاضر کرد.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

ادامه ناکامی در فوتبال ملی

حتی لیونل مسی تقریباً بی‌تفاوت هم می‌تواند در فوتبال بگرید، او که به همراه آرژانتینی‌ها به فینال کوپا آمریکا رسید درنهایت نتوانست جام را از آن خود کند و به ناکامی‌های ملی خود پایان دهد، اتفاقی که باعث شد او عنوان کند از بازی‌های ملی خداحافظی کرده است.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

... و فوتبال ایران

البته در فوتبال ایران و خصوصاً در بازی‌های ملی نیز بارها اتفاق افتاد که بازیکنان پس از اتفاقات مختلف با اشک‌های خود مردم ایران را منقلب کردند که تصمیم گرفتیم در آن ورود نکنیم و به نمایندگی از همه ابراز احساسات مربوط به فوتبال ایران، از سه تصویر نام ببریم.

تیم ملی ایران در جام جهانی فرانسه در برابر آمریکا قرار می‌گیرد و موفق می‌شود این تیم را شکست دهد، حمید استیلی در این بازی توانست گل قرن را به‌دست بیاورد، او پس از گل زنی آن‌قدر خوشحال بود که از خنده و گریه خود در یک زمان رونمایی کرد.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

پس از شکست تیم ملی در بازی پایانی خود در جام جهانی برزیل آندو تیموریان همان طور که می بینیم به ابراز احساسات پرداخت.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز

سرمربی تیم ملی کره جنوبی که در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا ۹۶ انتظار شکست را در برابر ایران نداشت، ۶ بار دروازه خود را باز شده، او پس از این اتفاق چاره ای جز اشک ریختن نداشت.

ماندگارترین گریه های مستطیل سبز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عای

      پس گریه های یحیی کو ؟مقابل ایرلند؟؟؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج