۳۵۲۸۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ: به بالوتلی اعتماد می‌کنم

سرمربی آلمانی لیورپول تاکید کرد ماریو بالوتلی را به آنفیلد برمی‌گرداند و به او اعتماد خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، ماریو بالوتلی یکی از بااستعدادترین مهاجمان فوتبال اروپا است اما حاشیه‌سازی‌های زیاد این بازیکن باعث شده است تا نتواند در مستطیل سبز عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

بالوتلی فصل قبل را به صورت قرضی در میلان بازی کرد. او بازی‌های زیادی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد و پیش‌بینی می شد که لیورپول این بازیکن را بفروشد اما یورگن کلوپ می خواهد به این بازیکن جنجالی فرصت دوباره بدهد.

کلوپ به ستایش از سوپر ماریو پرداخت و گفت: بالوتلی انسان بسیار خوبی است. نمی توانم درباره او بد صحبت کنم. همه چیز به خوبی پیش می رود و این بازیکن فصل بعد با پیراهن لیورپول به میدان خواهد رفت. برای بازگشت این بازیکن به روزهای اوج، هر کاری که لازم باشد انجام می دهم. آماده هستم تا به این بازیکن کمک کنم. لیورپول برای برای بهتر شدن با بازیکن بااستعدادی مانند بالوتلی نیاز دارد.

او ادامه داد: بالوتلی از بازیکنان در کلاس جهانی است. با این حال او اکنون آماده بازی کردن نیست و اگر می خواهد به ترکیب اصلی بر گردد، باید تلاش زیادی از خود نشان دهد چراکه خط حمله لیورپول بازیکنان خوبی دارد و کار بالوتلی هم سخت است. هیچ تیمی با شرایطی که بالوتلی دارد، حاضر به جذب او نیست. به طور مستقیم با او صحبت کردم. اکنون هم تلاش می‌کنم تا به این بازیکن کمک کنم.

سرمربی لیورپول درباره وضعیت مامادو ساخو، بازیکن دوپینگی تیمش هم گفت: او از داروی ممنوعه استفاده کرد اما برای همه روشن شد که این کار را عمدی انجام نداده است. بسیار خوشالم که او تبرئه شد. ساخو اکنون آسیب دیدگی جزئی دارد و امیدوارم که هر چه سریعتر به شرایط بازی برسد.

لیورپول فصل قبل با وجود اینکه کلوپ را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد اما نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و حتی سهمیه لیگ اروپا را هم به دست نیاورد. البته این تیم به فینال لیگ اروپا در فصل قبل راه یافت ولی با شکست برابر سویا نتوانست قهرمان شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج