adexo3
۳۵۸۰۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ انتقاد صریح آستریچ از پیام علی کریمی به تتلو

سعید طلائی در مجله مهر نوشت:
پیام آقای علی کریمی به تتلو مبنی بر اینکه بهتر است ایشان به حرفه خوانندگی بپردازند و رویای فوتبالیست شدن را در سر نپرورانند حاشیه های زیادی به همراه داشته است.

پس از پیام آقای علی کریمی به تتلو مبنی بر اینکه بهتر است ایشان به حرفه خوانندگی بپردازند و رویای فوتبالیست شدن را در سر نپرورانند جناب آقای آستریچ قوی‌هیکل در نامه ای این صحبت های آقای کریمی را به باد انتقاد گرفت. متن کامل این نامه در زیر آمده است:

به نام خدا

ستاره درخشان و شهیر فوتبال ایران زمین

جناب آقای علی کریمی

با سلام و احترام

اینجانب آستریچ قوی‌هیکل به نمایندگی از تمامی شترمرغ های کشور بر خود لازم می دانم انتقاد صریح خود را نسبت به مواضع شما در رابطه با جناب آقای تتلو اعلام دارم. شما در پیامی که اخیرا به آقای تتلو داده اید از ایشان خواسته اید که فوتبالیست شدن را بی خیال شود و به همان حرفه خوانندگی اش بپردازد زیرا در زمینه خوانندگی دارای استعداد و طرفداران زیادی است.

بنده به عنوان یک شترمرغ سال هاست که با فروش تخم های خود به امرار معاش می پردازم و تا کنون نیز به همین امر شهره بوده ام و هر کس که تخم های بنده را خریده از اندازه و کیفیت آن ها راضی بوده است. اما اخیرا به دلیل فشار اقتصادی مجبور شده ام از نیمه شتر خود نیز بهره برداری کرده و به شغل شریف باربری بپردازم.

طبق توصیه شما لابد بنده و سایر شترمرغ ها نیز نباید به جز تخم گذاشتن کار دیگری بکنیم زیرا در عرصه تخم گذاری گوی سبقت را از سایر تخم گذاران عزیز و محترم، که الحق والانصاف از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نبوده اند، ربوده ایم. بنده با این طرز تفکر شما به شدت مشکل دارم.

آیا توصیه شما به پزشکان و ورزشکاران عزیزی که در صنعت ساختمان و صنایع پرسود دیگر فعالیت دارند هم همین است؟ آیا به مدیر عامل فلان بانک خصوصی که همزمان از چندین جای دیگر حقوق می گیرد هم همین توصیه را می کنید؟ آیا غیر از این است که خودتان در کنار درخشش در دنیای فوتبال به شغل شریف رستوران داری نیز مشغولید؟ یا اینکه روی سخن شما صرفا با جناب آقای تتلو و بنده و امثال ماست؟ آیا ما حق نداریم از تمام ابعاد شخصیتیمان برای پیشرفت کشور بهره ببریم؟ آیا شما شترمرغ را تنها در قالب یک مرغ می بینید که هرگز نمی تواند از شتر بودن خود استفاده کند؟

این سوالات و هزاران سوال دیگر دغدغه شخصی بنده و سایر شترمرغ ها در کنار کلیه تتلیتیهای این مرز و بوم است. خواهشمند است با پاسخ به آن ها خانواده ای را از نگرانی در آورید. باشد که هیچ شترمرغی از بروز استعدادهای شترمآبانه خویش محروم نماند.

ببرم به دوش خود بار و ننالم از زمانه که به لطف حق تعالی شترم اگر چه مرغم

با آرزوی بهروزی برای شما

آستریچ قوی‌هیکل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج