۳۵۸۱۲۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

شکایت نفت از زکی‌پور

میلاد زکی‌پور هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند!

ایران ورزشی: میلاد زکی‌پور هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند! هنوز فصل شروع نشده حاشیه‌های نقل و انتقالاتی اطراف تیم استقلال بیداد می‌کند و مهم‌ترین معضلی که این تیم را تحت تاثیر قرار داده موضوع صادر نشدن کارت بازیکنانی است که جزو خریدهای استقلال محسوب می‌شوند. چند روز پیش بود که ماجرای بازی نکردن کنعانی‌زادگان مطرح شد و هنوز این معضل حل نشده ماجرای بازی نکردن زکی‌پور برای استقلال هم به موازات ماجرای کنعانی‌زادگان این باشگاه را به دردسر انداخته است!این بار باشگاه نفت است که روی شکایت خود پافشاری کرده و نمی‌گذارد زکی‌پور برای استقلال بازی کند.

دو خرید جنجالی استقلال این روزها برای این تیم دردسرساز شده‌اند! کنعانی‌زادگان و زکی‌پور همان بازیکنان جنجالی هستند که پرونده شان در کمیته انضباطی است و هنوز کارت بازی شان صادر نشده.

در ماجرای صادر نشدن کارت این دو بازیکن پای دو باشگاه در میان است. پرسپولیسی‌ها پیگیر کار کنعانی‌زادگان هستند و باشگاه نفت هم اعلام کرده که زکی‌پور بازیکن این تیم است و نمی‌تواند برای استقلال بازی کند. نکته اینجا است که در این ارتباط مسوولان کمیته انضباطی ابراز بی اطلاعی می‌کنند و از پرونده‌هایی که در این خصوص در این کمیته وجود دارد خبری ندارند! اما شهبازی یکی از مسوولان سازمان لیگ به صراحت اعلام می‌کند کارت بازی این دو بازیکن صادر نشده و سازمان لیگ منتظر رای کمیته انضباطی می‌ماند. شهبازی دیروز در این خصوص گفت: «همانطور که باشگاه پرسپولیس در خصوص کنعانی‌زادگان شکایت کرده و ما نمی‌توانیم کارت این بازیکن را تا رای کمیته انضباطی صادر کنیم، باشگاه نفت هم چنین ادعایی در خصوص زکی‌پور دارد و برای این بازیکن هم باید منتظر بمانیم تا مشخص شود تصمیم کمیته انضباطی چه می‌شود.»

اما لیگ فردا شروع می‌شود و کمیته انضباطی هم که فعلا در این خصوص ابراز بی‌اطلاعی می‌کند. با توجه به چنین مشکلی تکلیف دو بازیکن استقلال چه می‌شود؟ شهبازی در این خصوص هم اینطور پاسخ می‌دهد: «فرقی نمی‌کند، تا زمانی که کمیته انضباطی برای این پرونده‌ها بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد ما نمی‌توانیم تصمیمی برای این دو بازیکن بگیریم حتی اگر چند هفته از لیگ بگذرد.»

یعنی کارت این دو بازیکن را صادر نمی‌کنید تا نتیجه پرونده‌شان در کمیته انضباطی مشخص شود حتی اگر زمان زیادی از لیگ بگذرد؟ این مسوول سازمان لیگ در این ارتباط اینطور توضیح می‌دهد: «بله همینطور است و ما نمی‌توانیم کارت این دو بازیکن را صادر کنیم.»

شهبازی می‌گوید که منتظر رای کمیته انضباطی می‌مانند و کارت این دو بازیکن صادر نمی‌شود. به این ترتیب وجه اصلی این ماجرا کمیته انضباطی و حکمی است که صادر می‌کند. به همین دلیل روز گذشته سراغ مسوولان کمیته انضباطی رفتیم اما آنها حاضر به پاسخگویی نشدند. ضلع سوم این ماجرا باشگاه نفت است و آنچه این شکایت را حساس‌تر می‌کند این است که استقلال در هفته اول باید به مصاف این تیم برود.

گفته می‌شد مسوول پیگیری ماجرای زکی‌پور و فردی که شکایت نامه را تنظیم کرده آل اسحاق است به همین دلیل سراغ او رفتیم (هرچند که در حال حاضر سمتی در باشگاه نفت ندارد). آل‌اسحاق با تایید مواردی که ذکر شد در زمینه پرونده زکی‌پور گفت: «تنظیم کننده شکایت از باشگاه استقلال و زکی‌پور من بودم. این بازیکن باید برای نفت بازی کند نه برای استقلال! زکی‌پور بازیکن تیم نفت است در این مورد شک نکنید.»

با این توضیحات استقلال در آستانه لیگ برتر برسردوراهی قرار دارد. دو راهی بازیکنانی که از باشگاه‌های دیگر به این تیم آمدند و گفته می‌شود مجوز بازی ندارند و تکلیف آنها باید توسط کمیته انضباطی مشخص شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه دست به دست هم دادن تا لیگ هنوز شروع نشده برای استقلال حاشیه درست کنند .

    • بدون نام

      نه داداش منصوریان خودش دنبال دردسر میگرده
      چرا بازیکن دردسر دار بگیره . چرا لنپن بازی در میاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج