۳۵۸۵۱۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تولید Lumia McLaren از سر گرفته می شود

ماه‌ها قبل خبرهایی در مورد گوشی هوشمند جدید مایکروسافت با نام Lumia McLaren منتشر شد و چندی بعد منابع آگاه اعلام کردند پروژه تولید این محصول در شرکت مایکروسافت متوقف شده است.

موبنا: ماه‌ها قبل خبرهایی در مورد گوشی هوشمند جدید مایکروسافت با نام Lumia McLaren منتشر شد و چندی بعد منابع آگاه اعلام کردند پروژه تولید این محصول در شرکت مایکروسافت متوقف شده است.
تولید Lumia McLaren از سر گرفته می شود

این گوشی هوشمند مدل بعدی Lumia ۱۰۲۰ بود که مبتنی بر سیستم عامل ویندوز عرضه می‌شد و دوربین آن به فناوری PureView مجهز شده بود. نخستین خبرها در مورد این محصول سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شد و مایکروسافت هرگز خبر رسمی در مورد آن منتشر نکرد.

در آن زمان طراحی و ساخت مدل اولیه Lumia McLaren به پایان رسیده بود و بنا به دلایل نامشخص، مایکروسافت پروژه تولید انبوه این محصول را متوقف کرد. ولی هم اکنون به نظر می‌رسد که بار دیگر این گوشی در فرآیند تولید قرار گرفته است.

در تصاویر اولیه مشخص شده بود که این محصول بدنه فلزی دارد که دو لبه آن در اطراف نمایشگر خم شده است و نمایشگر ۵٫۵ اینچی گوشی می‌تواند تصاویر را با کیفیت Full HD به نمایشگر بگذارد.

تولید Lumia McLaren از سر گرفته می شود

این گوشی هوشمند تراشه Snapdragon ۸۰۰ را با هسته‌های ۲٫۳ گیگاهرتزی در اختیار گرفته است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی اشاره کرد.

این مشخصات بار دیگر تایید شده است و با این وجود کارشناسان می‌گویند که این محصول از نظر سخت‌افزاری و امکانات داخلی با پرچمداران مایکروسافت یعنی دو گوشی هوشمند Lumia ۹۵۰‌ و ۹۵۰XL برابری می‌کند.

روی این محصول سیستم عامل ویندوز ۱۰ نصب شده است و دوربین دیجیتالی اصلی آن با کیفیت ۲۰ مگاپیکسل و دوربین سلفی هم با کیفیت ۸ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند.

مایکروسافت هنوز خبر رسمی در این زمینه منتشر نکرده است. ولی منابع آگاه می‌گویند که به زودی تولید این گوشی پیشرفته از سر گرفته می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج