۳۵۸۹۹۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حمايت نقادانه از روحانی

«نسبت اصلاح‌طلبان و دولت حسن روحاني!» اين عبارتي است كه در سه سال گذشته همواره محل بحث بوده است. چه رابطه‌اي ميان اصلاح‌طلبان و دولت روحاني برقرار شده و آيا اين بهترين مدلي است كه مي‌توان بين يك جريان و يك دولت برقرار كرد؟ نقد قدرت در تار‌و‌پود اصلاحات تنيده شده است.

روزنامه اعتماد نوشت: حتي اگر مانند محسن ميردامادي بگوييم هيچ اصلاح‌طلبي كارنامه‌اي بهتر از روحاني كسب نمي‌كرد نقد دولت روحاني امري ممنوع نيست. اصلاح‌طلبان نيز با اينكه مثل محمد رضا عارف معتقدند براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده بناي رقيب‌تراشي براي روحاني ندارند اما دغدغه‌ها و نقدهاي خود را در محافل مختلف مطرح مي‌كنند و از كانال‌هايي كه در اختيار دارند به گوش دولت مي‌رسانند. همچنين براي آنكه بدنه اجتماعي جريان اصلاحات به درستي واقف شود اصلاح‌طلبي در ذات خود چك‌سفيد امضا دادن به هيچ كس را برنمي‌تابد و گاهي نقدها را به صورت رسانه‌اي و رسمي مطرح مي‌كنند.

اصلاح‌طلبان مشكلات و مصايب دولت روحاني را درك مي‌كنند و با تخريب‌هايي كه او امروز تجربه مي‌كند بيگانه نيستند، چه آنكه خود تجربه دولتي را دارند كه هر ٩ روز يك بحران را سپري مي‌كرد. به همين دليل نيز اشكالات كار دولت را به يك شيوه و محسنات آن را به شيوه‌اي ديگر بيان مي‌كنند. مساله امروز اصلاح‌طلبي در كشور جابه‌جايي و پست گرفتن چند چهره نيست. بلكه آنها به منافع ملي فكر مي‌كنند.

با همين تحليل نيز در سال ٩٢ عارف از انتخابات كنار كشيد و بدنه اجتماعي اصلاح‌طلبان پشت سر روحاني بسيج شدند. حالا نيز با همان تحليل به استقبال انتخابات رياست‌جمهوري مي‌روند و عبور از روحاني را شعار انحرافي و جنگ رواني جريان رقيب مي‌دانند.

«نسبت اصلاح‌طلبان و دولت حسن روحاني!» اين عبارتي است كه در سه سال گذشته همواره محل بحث بوده است. چه رابطه‌اي ميان اصلاح‌طلبان و دولت روحاني برقرار شده و آيا اين بهترين مدلي است كه مي‌توان بين يك جريان و يك دولت برقرار كرد؟ نقد قدرت در تار‌و‌پود اصلاحات تنيده شده است. حتي اگر مانند محسن ميردامادي بگوييم هيچ اصلاح‌طلبي كارنامه‌اي بهتر از روحاني كسب نمي‌كرد نقد دولت روحاني امري ممنوع نيست. اصلاح‌طلبان نيز با اينكه مثل محمد رضا عارف معتقدند براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده بناي رقيب‌تراشي براي روحاني ندارند اما دغدغه‌ها و نقدهاي خود را در محافل مختلف مطرح مي‌كنند و از كانال‌هايي كه در اختيار دارند به گوش دولت مي‌رسانند.

همچنين براي آنكه بدنه اجتماعي جريان اصلاحات به درستي واقف شود اصلاح‌طلبي در ذات خود چك‌سفيد امضا دادن به هيچ كس را برنمي‌تابد و گاهي نقدها را به صورت رسانه‌اي و رسمي مطرح مي‌كنند. اصلاح‌طلبان مشكلات و مصايب دولت روحاني را درك مي‌كنند و با تخريب‌هايي كه او امروز تجربه مي‌كند بيگانه نيستند، چه آنكه خود تجربه دولتي را دارند كه هر ٩ روز يك بحران را سپري مي‌كرد.

به همين دليل نيز اشكالات كار دولت را به يك شيوه و محسنات آن را به شيوه‌اي ديگر بيان مي‌كنند. مساله امروز اصلاح‌طلبي در كشور جابه‌جايي و پست گرفتن چند چهره نيست. بلكه آنها به منافع ملي فكر مي‌كنند. با همين تحليل نيز در سال ٩٢ عارف از انتخابات كنار كشيد و بدنه اجتماعي اصلاح‌طلبان پشت سر روحاني بسيج شدند. حالا نيز با همان تحليل به استقبال انتخابات رياست‌جمهوري مي‌روند و عبور از روحاني را شعار انحرافي و جنگ رواني جريان رقيب مي‌دانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیرمرد

      یعنی هرکی از این دولت همایت کنه واقعاا ........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج