۳۵۹۱۰۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

با آغاز مسابقات لیگ برتر مسوولین شبکه سه در سر دوراهی

سریال «پـریا» زیر سایه مسابقات «فـوتبال»

با آغاز مسابقات لیگ برتر در فصل گرم تابستان پخش سریال «پریا» از شبکه سوم سیما تحت شعاع قرار خواهد گرفت.

روزنامه بانی فیلم: با آغاز مسابقات لیگ برتر در فصل گرم تابستان پخش سریال «پریا» از شبکه سوم سیما تحت شعاع قرار خواهد گرفت.

سریال «پـریا» زیر سایه مسابقات «فـوتبال»

با آغاز مسابقات فوتبال لیگ برتر از امروز و پخش مسابقه استقلال و نفت از شبکه سوم سیما پخش سریال «پریا» با لطمه مواجه خواهد شد. با توجه به اینکه فردا شب نیز مسابقه پرسپولیس و سایپا در همین ساعت برگزار می شود، سریال «پریا» دو شب روی آنتن نخواهد رفت و این مسئله به پخش هر شبی این سریال به لحاظ پیگیری قصه توسط مخاطبان لطمه خواهد زد.

در این مسیر دو احتمال وجود دارد، اول اینکه مسوولان تصمیم بگیرند سریال «پریا» پس از فوتبال و در ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن برود که در این شرایط سریال «چرخِ فلک» شبکه یک با سریال «پریا» همزمان خواهد شد و احتمال دیگر این است که به دلیل پخش سریال «پریا» پخش مستقیم مسابقات لیگ برتر به شبکه ورزش سپرده شود که این مسئله هم امری بعید است چرا که خیلی از مخاطبان فوتبال در کشور نمی توانند شبکه ورزش را داشته باشند و قطعاً به این مسئله معترض خواهند بود. باید دید مسوولان تلویزیون و در رأس آنها مسوولان کنداکتور شبکه سه در این باره چه تصمیمی خواهند گرفت، آیا سریال «پریا» تحت تأثیر فوتبال پرطرفدار قرار خواهد گرفت یا طرفداران تیم های آبی و قرمز امشب و فردا از شبکه ورزش پیگیر مسابقات تیم محبوب شان خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رهگذر

      نمی دانم جناب برترین ها این نظر را منتشر می کند یا خیر اما به هر حال..!
      اتفاقا این روز ها برای من تعطیلات بعد از کنکور است و در این مملکت که تکلیف اش مشخص است تفریحی پیدا نمی شود.برای همین بنده سراغ تفریح قدیمی ام رفتم.فیلم دیدن! برخلاف قبل که فقط فیلم های سینمایی می دیدم تصمیم گرفتم در کنارش سریال های آمریکایی را هم ببینم.سریال های Shameless ---Game Of Thrones ----Friends------True Detective و چندتای دیگه.....و واقعا فهمیدم که چقدر آثاری مثل پریا کیمیا و دیگر سریال های آبگوشتی صداوسیما واقعا عقب افتاده اند! (هرچند قبلا هم میدانستم اما با دیدن این سریال ها بیشتر به بنده ثابت شد) جای تاسف است که بعد از این همه سال هنوز هم موضوعات سریال های ما ازدواج -- عشق های نافرجام ----و مسائلی از این قبیل است...گذراندن وقت در کنار خانواده با وجود این سریال ها به شدت عذاب آور است......استفاده از بازیگران جوان پسند و پیچاندن یک قصه احمقانه تنها کاری است که سازندگان این سریال ها انجام می دهند و وجای تاسف است که از آن ها استقبال هم می شود..امیدوارم این نظر منتشر شود....

    • بدون نام

      خیلی هم بازیکن های فوتبال ما خوب بازی میکنن که آنقدر شور و اشتیاق دارین واسه فوتبال؟به نظر من نه فیلم ها و نه فوتبال به درد نمیخورن

    • یک ایرانی

      درست میفرمایین نه سریال های آبکی تلویزیون و نه فوتبال های ایران که بدون هیجان هستن هیچکدومش ارزش دیدن نداره ولی مگه ما چاره ی دیگه ای هم داریم؟! مردم ما همشون که کتاب خون نیستن و فقط پناه میبرن به شبکه های ماهواره ای ! این وسط صدا و سیما هم هیچ تلاشی برای بیشتر کردن مخاطب نمیکنه که هیچ، تازه کمترشون هم میکنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج