۳۵۹۳۹۸
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

معمای مرگ آتشین مادر بزرگ تنها

مرگ آتشین مادربزرگ تنها معمای پیچیده ای را پیش روی پلیس جنایی پایتخت قرار داد.

رکنا: مرگ آتشین مادربزرگ تنها معمای پیچیده ای را پیش روی پلیس جنایی پایتخت قرار داد.

ساعت یک ظهر شنبه ۲ مردادماه امسال ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در جریان آتش سوزی مرگباری در کوچه اتحاد محله مدرس خیابان ولیعصرقرار گرفتند و خود را به ساختمان شماره ۳۳ رساندند.

ماموران با حضور در محل پی بردند که یکی از همسایه ها با دیدن دود در ساختمان ماجرای آتش سوزی خانه مادربزرگ تنها در طبقه دوم ساختمان را به ماموران آتش نشانی اعلام کرده است و خیلی زود ماموران ایستگاه ۵ و گروه نجات ۳ در محل حاضر شدند که پس از خاموش کردن آتش با جسد زن ۸۵ ساله روبرو شده اند.

بدین ترتیب، بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران با حضور در صحنه تحقیقات تخصصی را با گروه ویژه تشخیص هویت آغاز کرد.

در این مرحله مشخص شد اجاق گاز روشن بوده و تنها لباس و محل خوابیدن این زن دچار حریق شده و این در حالی است که هیچ سرقت که انگیزه ای برای به قتل رساندن زن تنها باشد رخ نداده است.

تحقیقات ابتدایی احتمال این را می داد که مادربزرگ زمانیکه اجاق گاز روشن بوده گوشه ای از لباسش آتش گرفته و با توجه به سن بالایش متوجه آتش گرفتن لباسش نشده و زمانیکه روی تخت خوابیده آتش همه جا را فرا گرفته است.

بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا در این مرحله با توجه به مرموز بودن مرگ زن تنها دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود تا علت مرگ مشخص و کارشناسان آتش نشانی نیز ماموریت یافتند تا دلیل این آتش سوزی مرگبار را بررسی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والدین باهزاردردورنج فرزندانشون روبزرگ میکنن وبه سرانجام میرسونن درعوض اونازن وشوهرمیکنن واین موجودات عزیزروبه حال خودشون رهامیکنن اگه یه نفرپیش این پیرزن بیچاره بودشایداین اتفاق وحشتناک نمیفتادجای پدرومادرروهیچ کس نمیگیره پس بفکرتنهایی وبی کسی این عزیزان باشیم

    • میرزا

      جناب بدون نام ؛زحمت پدر ، مادرها پیشکش در پایان چند روز دیگه این آتش از گور فرزندان، نوادگان و یا اقوام بلند شده،!!! حالا صبر داشته باش جناب بی نام

    • سوگند

      آخی الهی بميرم چ زجری هم کشیده مادر بزرگ تنها خیلی ناراحت شدم

    • میرزا

      انسان اگه یه زره عقلانی فکر کنه یه پیره زن بالای هشتاد ساله چه ظلمی میتواند در حق دیگران روا دارد بجز محبت و دوستی و عشق ورزیدن و خوش زبانی!!! پس اگه آسیبی به او برسد اولین مظمون اولاد های خودش، حالا بخاطر مثلاً راحت شدن و یا طمع مالی و هزار کوفت و زهر مار دیگه و یا همسایه یا توسط همسایه!! چون اکثرا سنین بالا عادت دارند زندگی خود را بارها و بارها برای کسی که گوش کنه تعریف میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج