۳۵۹۶۵۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رولینگ استونز حامی ترامپ نیست!

گروه موسیقی «رولینگ استونز» با توجه به این که ترانه‌ای از این گروه بار دیگر در کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه برای مبارزات ریاست جمهوری آمریکا مورد استفاده قرار گرفت، به صراحت اعلام کرد از این فرد حمایت نمی‌کند.

روزنامه بانی فیلم: گروه موسیقی «رولینگ استونز» با توجه به این که ترانه‌ای از این گروه بار دیگر در کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه برای مبارزات ریاست جمهوری آمریکا مورد استفاده قرار گرفت، به صراحت اعلام کرد از این فرد حمایت نمی‌کند.

رولینگ استونز حامی ترامپ نیست!

به نقل از سی‌ان‌ان، در حالی که دونالد ترامپ از شماری از ترانه‌های این گروه مشهور و پرطرفدار موسیفی راک برای کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده می‌کند، این گروه به دنبال اعلامیه‌ای که در ماه مه (اردیبهشت) منتشر کرده بود و در آن از ترامپ خواسته بود تا از ترانه‌های آنها استفده نکند، این بار تاکید کرده است که به هیچ وجه از ترامپ حمایت نمی‌کند. در حالی که آهنگ‌های این گروه به ویژه «استارت می آپ» در بسیاری از گردهمایی‌های انتخاباتی ترامپ مورد استفاده قرار گرفته است و گروه رولینگ استونز در متن اعتراضیه قبلی اعلام کرده بود از او شکایت قانونی خواهد کرد، بار دیگر از وی خواسته است استفاده از ترانه‌هایشان را متوقف کند. آنها نوشته‌اند: ما هیچگاه اجازه پخش آهنگ‌های‌مان را به دونالد ترامپ نداده‌ایم

«شکر قهوه‌ای» و «نمی‌توانی همیشه هر چی می‌خواهی را به دست بیاوری» از دیگر ترانه‌های این گروه قدیمی است که تراکپ بارها آنها را در برنامه‌های انتخاباتی خود پخش کرده است.

به نظر می‌رسد هیچ یک از این تذکرات برای ترامپ تاثیرگذار نبوده است زیرا او این ترانه اخیر را بار دیگر در برنامه انتخاباتی روز پنج شنبه پخش کرد.

گروه رولینگ استونز روز بعد در توییتر نوشت: گروه رولینگ استونز بر رفتار ترامپ صحه نمی‌گذارد. این ترانه بدون تایید گروه ما مورد استفاده او قرار گرفته است.

از آغاز مبارزات انتخاباتی ترامپ تاکنون، چهره‌های مشهور دیگری از دنیای موزیک از ترامپ خواسته‌اند تا از پخش آهنگ‌های آنها برای به هیجان آوردن شرکت‌کنندگان خودداری کند که ادل، ایرو اسمیت و نیل یانگ از جمله این چهره‌ها هستند. چندی پیش خانواده جورج هریسون نیز برای استفاده از آهنگ کلاسیک گروه بیتلز به نام «خورشید از اینجا طلوع می کند» در مجمع ملی جمهوری‌خواهان، ترامپ را محکوم کرده بود. این آهنگ که توسط هریسون سروده شده است. هنگامی که ایوانکا، دختر دونالد ترامپ، به روی صحنه آمد و می‌خواست پدرش را معرفی کند برای همراهی او پخش شد.

همان موقع در اکانت رسمی توییتر خانواده جورج هریسون نوشته شد: «استفاده غیرقانونی و غیر مجاز از آهنگ در مجمع جمهوری‌خواه آمریکا اهانت‌آمیز و ناراحت‌کننده و برخلاف خواست خانواده جورج هریسون است».

چندی پیش گیتاریست گروه کویین نیز برای استفاده از ترانه ماندگار «ما قهرمان هستیم» توسط ترامپ از وی خواست دست از سر این آهنگ بردارد.

برایان می، گیتاریست این گروه بریتانیایی نیز در نامه‌ای جدی به ترامپ نوشت: هرگز اجازه استفاده از این آهنگ «خواسته و داده نشده» است. وی نوشته بود: بهمنی از نامه‌های اعتراضی دریافت کردم که نسبت به استفاده از آهنگ «ما قهرمان هستیم» توسط دونالد ترامپ به عنوان آهنگ پیروزی‌اش اعتراض داشتند. من می‌توانم تایید کنم هرگز اجازه استفاده از این آهنگ خواسته و داده نشده است. وی تهدید کرده بود: ما در حال مشاوره برای این هستیم که اطمینان حاصل کنیم او دیگر از این آهنگ استفاده نخواهد کرد. مایکل استایپ خواننده گروه R.E.M.نیز پیشتر خطاب به ترامپ گفته بود: گورت را گم کن و از آهنگ «این پایان جهانی است که ما می شناسیم» استفاده نکن.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج