۳۵۹۷۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قاسمپور: منتظر آینده فولاد می مانیم

پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: متاسفانه تیم های خوزستانی بعد از انقلاب پس از یک دوره موفقیت تا چند سال به افت غیرمعمول می روند.

کاپ: ابراهیم قاسمپور درباره بازی شب گذشته فولاد مقابل ماشین سازی که منجر به برد تیم تبریزی شد اظهار داشت: فولاد آن طور که باید و شاید بازی نکرد. انتظار می رفت فوتبال روان تری را به نمایش بگذارد. اما ظاهرا تیم ماشین سازی از انگیزه و روحیه بهتری برخوردار بود.

وی ادامه داد: شاید و شاید فولاد خوب بدنسازی نکرده است. یعنی هنوز به شرایط آرمانی نرسیده تا بتواند بازی را در دست بگیرد. شاید هم و باز هم می گویم شاید هم کادر فنی نتوانسته از بازی های تدارکاتی به اندازه کافی یا به اندازه لازم برای ایجاد هماهنگی میان نفرات تیم بهره ببرد.

کارشناس خوزستانی فوتبال کشورمان ادامه داد: متاسفانه فوتبال خوزستان در سال های پس از انقلاب دچار چنین نوسان غیرمعمولی است. گاها تیم هایش نتایج خوب می گیرند و بعد دچار افت فاحشی می شوند. طوری که حتی به سختی خودشان را در لیگ برتر حفظ کرده و یا حتی به دسته پایین تر سقوط می کنند.

قاسم پور گفت: باشگاه فولاد به لحاظ سازماندهی و سرمایه گذاری روی تیم های پایه یکی از باشگاه های خوب ایران است. باید بررسی شود که چرا این تیم نمی تواند انتظارات هواداران خود را برآورده کند. البته خیلی هم نباید به این تیم ایراد گرفت. چون هنوز در ابتدای لیگ است و ممکن است در هفته های آتی شرایط تغییر کرده و فولاد نتایج لازم را کسب کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره مهمان تیم فولاد در بازی دیشب بیان داشت: ماشین سازی تازه به لیگ برتر آمده و یارگیری خوبی داشته است. این تیم از انگیزه های زیادی برخوردار است و مشخص بود که از کادر فنی گرفته تا بازیکنانش می خواهند خودشان را به لیگ برتری ها نشان بدهند.

قاسم پور درباره تاثیر شرایط آب و هوایی روی دو تیم گفت: معمولا تیمی که مدت زمان کمتری در هوای فوق العاده گرم این روزهای خوزستان قرار می گیرد انرژی بیشتری دارد. درست که بازیکنان فولاد با آب و هوای اهواز آشنا هستند اما گرمای بیش از حد و رطوبت شب های اهواز که گاهی به بیش از ۹۰ درصد می رسد نیروی بدنی بازیکن را تحلیل می برد. قطعا این شرایط شامل حال بازیکنان ماشین سازی نشده است.

وی همچنین درباره دیگر نمایندگان خوزستان در هفته اول لیگ برتر گفت: فکر می کنم استقلال خوزستان شرایط بازی اش مانند فصل قبل نیست. ولی با این همه در تبریز مقابل تیمی که سرمایه گذاری هنگفتی در جذب نفرات این فصلش کرده نتیجه خوبی گرفت. نفت هم برای شروع در خانه صبا به تساوی دست پیدا کرد که نتیجه بدی نبود.

قاسم پور در پایان در ارتباط با آینده تیم فولاد گفت: امیدوارم فولاد با مربی جوانش به شرایطی برگردند که همه از این تیم انتظار دارند. فولاد سابقه حضور در آسیا و قهرمانی در لیگ برتر را دارد که در نیم فصل دوم سال گذشته هم نتایج خوبی گرفت. حیف است که این تیم در لیگ جزو مدعیان قهرمانی نباشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج