جاباما
۳۶۰۴۳۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پخش «مار» در مرز کره شمالی

مقامات کره شمالی با ثبت تصاویر تعداد بسیار غیرمعمولی از مارها که از رودخانه «یالو» بیرون می‌آمدند کره جنوبی را به یک توطئه حیله‌گرانه برای بی‌ثباتی همسایه شمالی‌شان با آزاد کردن تعداد انبوهی مار متهم کردند.

خبرگزاری ایسنا: مقامات کره شمالی با ثبت تصاویر تعداد بسیار غیرمعمولی از مارها که از رودخانه «یالو» بیرون می‌آمدند کره جنوبی را به یک توطئه حیله‌گرانه برای بی‌ثباتی همسایه شمالی‌شان با آزاد کردن تعداد انبوهی مار متهم کردند.

به واحدهای گشت‌زنی دستور داده شده تا این مارها را که در کرانه‌های شمالی رودخانه «یالو» در مرز چین می‌خزند، بگیرند.

پیونگ یانگ سرویس اطلاعات کره جنوبی را به توطئه‌چینی حلیه‌گرانه برای به چالش کشیدن یکپارچگی و وحدت کره شمالی متهم کرده است.

اگرچه اتهامات پیونگ یانگ با توجه به مکان جغرافیایی رودخانه «یالو» مشکوک و سوال‌برانگیز است اما وزارت امنیت کره شمالی و دیگر ادارات دولتی از ساکنین این منطقه خواسته‌اند تا هر لحظه نسبت به خطر این مارها هوشیار باشند و تاکید کرده‌اند که نیش این مارها کشنده است.

برخی معتقدند که متهم کردن کره جنوبی به چنین توطئه‌چینی ممکن است با هدف مسلح کردن روانی مردم در جریان مبارزه ۲۰۰ روزه‌ای صورت گرفته باشد که نمونه‌ای از کمپین‌های سریع کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای تقویت اقتصاد است.

در همین حال شایعات مبنی بر اینکه یک نیش مار می‌تواند کشنده باشد سبب شده تا قاچاقچیان که بیشتر وقت خود را در داخل یا اطراف رودخانه «یالو» می‌گذرانند به خرید شلوارهای پلاستیکی کیفیت بالا بگذرانند. بر اساس گزارشات افزایش تقاضاها برای خرید این شلوار باعث شده تا قیمت آن به ۶۰ هزار وون برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج