۳۶۰۹۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تمیزکاری انباری‌ ها به بهترین شکل ممکن

اگر مرتب کردن انباری خانه که پر از لوازم و و‌سایل اضافی و حتی ضروری است برایتان کار دشواری به نظر می‌رسد، نگاهی به راهکارهای زیر بیندازید و از آنها کمک بگیرید.

تمیزکاری انباری‌ ها به بهترین شکل ممکن

هفت صبح: رفته‌رفته با سرد شدن هوا، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های گرمایشی از نوع بخاری‌ها هم رونق می‌گیرد و به دنبال آن فضای انباری‌ها کمی‌ خلوت‌تر و باز‌تر می‌شود. بد نیست از ‌این فرصت استفاده کنید و دستی به سر و روی انباری خانه‌تان بكشيد.

اگر مرتب کردن انباری خانه که پر از لوازم و و‌سایل اضافی و حتی ضروری است برایتان کار دشواری به نظر می‌رسد، نگاهی به راهکارهای زیر بیندازید و از آنها کمک بگیرید.

اضافی‌ها را دور بریزید

اغلب ما وسایل کهنه و به درد نخوری را در انباری‌های خانه‌مان نگه می‌داریم؛ با ‌این تصور که شاید روزی به درد بخورند اما بعضی اوقات ‌این روز هیچ‌گاه فرا نمی‌رسد و انباری به محلی برای جمع کردن آشغال‌ها و دور‌ریختنی‌ها تبدیل می‌شود. بنابراین اولین گام ‌این است که آنها را دور بیندازید.

تمیزکاری انباری‌ ها به بهترین شکل ممکن

رنگ و روی دیوارها را عوض کنید

در صورتی که دیوارها کثیف و بدقیافه شده با یک قلمو و چند قوطی رنگ روح تازه‌ای را به فضای انباری ببخشید. رنگ‌آمیزی کار جالبی است که می‌توانید آن را تجربه کنید. اگر هم کارتان تمیز و یکدست نشد اشکالی ندارد چون انباری در معرض دید همه قرار ندارد.

از قفسه‌بندی استفاده کنید

یکی از اساسی‌ترین اقدامات برای ساماندهی انباری‌ها استفاده از قفسه‌هاست. با نصب قفسه‌ها تمام وسایل مقابل چشم‌تان قرار می‌گیرد و نیازی نیست دنبال‌شان بگردید. علاوه بر ‌این از فضاهای عمودی هم بیشتر استفاده کنید. قفسه‌های آماده در انواع مختلف فلزی، پلاستیکی و شیشه‌ای با قیمت‌های مناسب در بازار موجودند و به سادگی نصب می‌شوند.

تمیزکاری انباری‌ ها به بهترین شکل ممکن

کشوهای آماده بخرید

برای تقسیم فضای بین قفسه‌ها یا سایر نقاط انباری بهتر است به کشوهای آماده‌ای که در فروشگاه‌ها موجودند، فکر کنید. ‌این کشوها اغلب پلاستیکی هستند و در ابعاد مختلفی به صورت تکی یا چند طبقه به فروش می‌رسند. در صورتی که می‌خواهید ‌ایجاد نظم و ترتیب هزینه‌ای نداشته باشد برای تقسیم‌بندی فضا از کمد یا کابینت‌های قدیمی ‌هم می‌توانید استفاده کنید.

وسایل اضافی را در کارتن بچینید

یک راه دیگر برای تقسیم‌بندی فضای بین قفسه‌ها استفاده از جعبه‌های مقوایی، چوبی، پلاستیکی یا فلزی است. اگر جعبه‌ها در‌دار باشند بهتر است چون لوازم شما محفوظ و دور از گرد و غبار باقی می‌مانند. لوازمی ‌را که به هم مربوط می‌شوند در یک جعبه بگذارید. برای مثال می‌توانید هر کدام از جعبه‌ها را به لوازم فنی، کتاب و مجلات قدیمی ‌و ... اختصاص دهید.

تمیزکاری انباری‌ ها به بهترین شکل ممکن

روی جعبه‌ها برچسب بچسبانید

یکی از مهم‌ترین مراحل ساماندهی وسایل انباری‌ها نصب برچسب است. برای ‌اینکه مشخص شود داخل هر جعبه، کشو یا قفسه چه چیزهایی قرار دارند، محتویات هر کدام را روی یک تکه کاغذ یادداشت کنید و با چسب روی آن بخش بچسبانید..
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج