۳۶۱۰۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: هدفم کسب سهمیه است

سرمربی تیم سایپا گفت:دیگر نمی خواهم به اتفاقات تلخ عکس العمل نشان دهم.

کاپ: حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: به خاطر تاخیر پوزش می خواهم. خوشحالم یک بار دیگر از طریق فوتبال که وسیله ای است برای رساندن آدم ها به یکدیگر شما را می بینم. فردا دومین بازی ما مقابل ذوب آهن خواهد بود. امیدواریم بازی خوبی از طرف هر دو تیم انجام شود. هر اتفاقی که رخ می دهد خیر باشد. ما خوشحال می شویم اگر بازی خوبی ارایه شود. طبیعی است که هر دو تیم به فکر گرفتن حداکثر نتیجه هستیم.

سرمربی سایپا درباره بازگشت خود به اصفهان خاطرنشان کرد: وقتی پا به عرصه مربیگری می گذاریم اتفاقات زیادی برایمان رخ می دهد هم اتفاقات خوب و هم بد. هم تلخ و هم شیرین. دیگر نمی خواهم به اتفاقات تلخ عکس العمل نشان دهم.

وی افزود: از بودن در اصفهان حس بدی ندارم. می خواهم همیشه خاطرات بد را فراموش کنم. بازی فردا هم بسیار عادی است و شرایط خاصی ندارد. ما سعی می کنیم فردا به نحو احسن کار خود را انجام دهیم. خداوند صبر و حوصله ای به من داده که بابت آن از او تشکر می کنم و همیشه این صبر و حوصله به نفعم شده است.

سرمربی سایپا در ادامه درباره جایگاه تیمش در فصل جاری و اینکه آیا مدیران باشگاه سایپا به او فرصت می دهند یا نه، خاطرنشان کرد: مقابل پرسپولیس هم خوب بازی کردیم. می توانستیم مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم. همیشه غفلت ها و اشتباهات باعث می شود یک تیم ببرد و یک تیم ببازد. زمان بیشتری برای هماهنگ شدن نیاز داریم بعضی از بازیکنان تازه به جمع ما اضافه شدند و زمان کافی نداشتیم.آینده مشخص می کند که در چه رده ای قرار می گیریم هدف ما کسب سهمیه آسیاست و نگاه مان به بالای جدول است. درباره مدیریت سپاهان نظری ندارم اما مدیران سایپا مانند ما زمان زیادی نیست که به سایپا آمده اند.
وی اذعان داشت: ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است و کادر فنی خوبی دارد و مدیریت خوبی هم دارد. آنها بازیکنان باکیفیتی در تیم خود دارند. فرق سایپا و ذوب آهن در این است که آنها سه سال است با هم کار می کنند ولی ما تازه شروع کردیم و تغییرات زیادی داشتیم.

سرمربی سایپا درباره مسعود حسن زاده عنوان کرد: حسن زاده قبلا شاگرد خودم بوده است او در تیم امید نفت با من کار کرده و سپس جذب ذوب آهن شد. در این تیم فرصت بازی به او نرسید ولی او بازیکن توانایی است. با وجود حسن زاده می توانیم در امر گلزنی موفق عمل کنیم. سایپا درچندسال اخیر با مشکل گلزنی روبه رو بوده است. مسعود حسن زاده انگیزه فراوانی دارد. انشاالله با بازی های خوبش بتواند مشکل خودش و ما را حل کند.

فرکی در پایان درباره جذب پژمان نوری گفت: برای اولین بار است که این مساله را می شنوم و آن را تکذیب می کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج