۳۶۳۷۶۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ یک مدل خارجی د‌اخلي‌ها را شرمنده کرد

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:
زمانه عجیب‌وغریبی شده است. برخی بازیگران و مجری‌های تلویزیونی ما می‌روند آن‌ور آب که توی اینستاگرام با ضرباهنگ خاص و با شعار اینکه آفتاب هرگز پشت ابر نمی‌ماند، طی مراسمی از خودشان رونمایی انجام دهند. بعد یک خانم مدل خارجی به نام کندی چارمز که عمری همه را بازی داده و تماشاچیان و مخاطبانش را تا لب چشمه برده و تشنه برگردانده، پا شده با پوشش کامل و عینک دودی جوشکاری (طوری که صورت را کامل بپوشاند) آمده ایران.
ما جای شما باشیم با احتیاط کامل و دور از چشم خانواده وارد صفحه اینستاگرامش می‌شویم یا نامش را در گوگل سرچ می‌کنیم. الان اینها که می‌گویند در ایران راحت نیستند دیدن دارند. چطوری شما راحت نیستید؟ ولی کندی چارمز راحت است؟ چطوری شما محدودیت دارید؟ ولی کندی چارمز مصونیت داشته؟ بعد هم وزارت امور خارجه گفته این خانم که خودش صدتا آرایشگر دارد، به اسم آرایشگر وارد ایران شده.
بعد ایرانی‌ها باید می‌رفتند ژاپن مرده می‌سوزاندند. و عجیب‌ترین نکته این است که الان توی ایران یک موج راه افتاده که پزشک‌ها بدند. بعد همین کندی‌خانوم چارمز فکر می‌کنید آمده ایران برود منارجنبان را ببیند؟
خیر. خود کندی‌خانوم چارمز در آثارش تقریبا نقش منار را بازی می‌کند. آمده با پزشکان و جراحان زیبایی برای عمل حرف بزند. (البته ما عکسش را با ذره‌بین بررسی کامل کردیم جای غیرعملی‌ای ندیدیم و این کندی‌خانوم به نظر ما یک پا عملی آمد. حالا ماندیم دیگر کجا را می‌شود عمل کرد که او می‌خواهد عمل کند؟) به‌هرحال ما از جراحان زیبایی ایرانی ممنونیم که حالا که برخی جراحان غیرزیبایی خراب کرده‌اند، اینها دارند آباد می‌کنند.

وصیت

سوفیا... من از وقتی اسم خانم کندی چارمز را در اینترنت سرچ کردم، نگاهم از اساس نسبت به زن ایده‌آل عوض شده و کلا حالت ازدواج با تو دارد از سرم می‌پرد. حالا وایسا یه‌دقه... من برم یه اینترنت پرسرعت توپ بگیرم و کمی سرچ کنم بعد به تو می‌گویم واقعا دوستت دارم یا فکرهام رو کردم و نظرم عوض شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قشنگ معلومه شوخی میکنیدا سوفیا خانم را با هیچی عوض نمیکنی
      خوش بحال سوفیا
      ولی متن قشنگی بود سپاس که بروز کردید
      واقعا برای جراحی بینی امده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج