۳۶۶۶۵۸
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

مرد همسرکش از قصاص نجات یافت

مردی میان‌سال که همسرش را به دلیل سوء‌ظن به قتل رسانده بود، با رضایت خانواده مقتول از مرگ نجات یافت. مأموران پلیس یک اسفند سال ٩٠ در جریان مرگ مشکوک زن جوانی در محله جنت‌آباد قرار گرفتند.

روزنامه شرق: مردی میان‌سال که همسرش را به دلیل سوء‌ظن به قتل رسانده بود، با رضایت خانواده مقتول از مرگ نجات یافت. مأموران پلیس یک اسفند سال ٩٠ در جریان مرگ مشکوک زن جوانی در محله جنت‌آباد قرار گرفتند.

با اعلام این موضوع به بازپرس ویژه قتل تهران، تیم جنایی در محل حاضر و با جسد زن جوانی که دست‌وپایش با چسب بسته و به علت فشار بر عناصر گردن خفه شده بود، روبه‌رو شدند. در ادامه مادر مقتول به نام مریم که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، در بازجویی‌های اولیه مدعی شد همسر سابق مریم مرتکب قتل شده است.

درحالی‌که تحقیقات برای شناسایی همسر مریم به‌عنوان مظنون جنایت آغاز شده بود، مرد میان‌سال ٢٤ ساعت پس از قتل خود را به پلیس آگاهی معرفی و به قتل همسرش اعتراف کرد. محمود ٤٤ساله درباره انگیزه قتل همسرش گفت: چند وقتی بود به مریم مشکوک بودم به‌همین‌دلیل سال ٨٩ از هم جدا شدیم.

پس از طلاق من برای کار به بندرعباس رفتم و هر ماه چند روزی را برای دیدن فرزندانم به خانه او می‌رفتم. برای اینکه کسی مشکوک نشود با پیشنهاد مریم عقد موقت کردیم، اما چند روز بعد دوباره توهم خیانت او به سراغم آمد تا اینکه گوشی تلفن همراهش را بررسی کردم و متوجه شدم با مردان غریبه ارتباط دارد. از عصبانیت نمی‌دانستم چه‌کار کنم تا اینکه دست‌وپای او را با چسب بستم و گلویش را آن‌قدر فشار دادم تا او جانش را از دست داد.

با اعترافات مرد میان‌سال و تکمیل پرونده، او در شعبه ١١٣ دادگاه کیفری محاکمه و به قصاص محکوم شد. پس از تأیید این حکم در دیوان‌عالی کشور، مرد همسرکش در یک قدمی قصاص قرار گرفت اما خانواده همسرش با مراجعه به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی، با دریافت دیه از قصاص دامادشان گذشت کردند و به او زندگی دوباره دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • user

      خوب بیچاره ها باید همان اندازه دیه به اولیائ دم مرد می دادند تا قاتل فرزند شان مجازات شود...

    • موسوی

      دمشون گرم کار خوبی کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج