جاباما
۳۷۰۴۷
۳۶۸ نظر
۲۳۶۶۲
۳۶۸ نظر
۲۳۶۶۲
پ

معرفی همهٔ پرنسس‌های والت دیزنی

شاهزاده‌های کارتون‌های والت‌دیزنی از جمله شخصیت‌های مهم کودکان محسوب می‌شوند که در ادامه پیشینه هر یک از این شخصیت‌ها که برگرفته از افسانه‌های سایر ملل است معرفی شده است.

برترین‌ها: شاهزاده‌های کارتون‌های والت دیزنی از جمله شخصیت‌های مهم کودکان محسوب می‌شوند که در ادامه پیشینه هر یک از این شخصیت‌ها که برگرفته از افسانه‌های سایر ملل است معرفی شده است. کمپانی والت دیزنی را همواره به عنوان سازنده انیمیشن‌هایی می‌شناسیم که در بین کودکان جهان از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است، ولی شاید کمتر کسی بداند که منشاء الهام شخصیت‌های اصلی این انیمیشن‌ها از کجا بوده است؟

سفیدبرفی - سفیدبرفی و هفت کوتوله

معرفی همهٔ پرنسس‌های والت دیزنی

پیش از آنکه کمپانی «والت دیزنی» در سال ۱۹۳۷ انیمیشن «سفیدبرفی و هفت کوتوله» را بسازد، این داستان افسانه‌ای را «برادران گریم» دو نویسنده مشهور آلمانی، در سال ۱۸۱۲ منتشر کردند.

البته داستان برادران گریم با کارتون والت دیزنی از برخی جهات متفاوت است. داستان برادران گریم دارای برخی قسمت‌های منزجرکننده است که والت دیزنی زمان به تصویر کشیدن داستان سفید‌برفی بسیاری از آن‌ها را حذف و یا تلطیف کرد.

در قسمتی از این داستان ملکه خبیث در تصور خوردن جگر سفید برفی است و یا شکارچی که مامور کشتن سفید برفی می‌شود، گرازی را شکار کرده و دل و روده آن را بیرون می‌کشد و جگر آن را به جای جگر سفیدبرفی برای ملکه خبیث می‌برد. در نهایت نیز ملکه بدجنس در جزای کار‌های بدی که انجام داده مجبور است که بر آهن گداخته برقصد.

اورورا یا رز - زیبای خفته

معرفی همهٔ پرنسس‌های والت دیزنی

انیمیشن «زیبای خفته» سال ۱۹۵۹ در کمپانی «والت دیزنی» ساخته و اکران شد، ولی نسخه اصلی این داستان متعلق به نویسنده‌ای فرانسوی به نام «شارل پرو»، خالق آثاری، چون «شنل قرمزی»، «سیندرلا»، «بندانگشتی» و «گربه چکمه‌پوش» است. «پرو» این داستان را سال ۱۶۹۷ منتشر کرد. البته کمپانی والت دیزنی برای ساخت انیمیشن «زیبای خفته» داستان «شارل پرو» را با قسمتی از برخی از افسانه‌های «برادران گریم» تلفیق کرده است.

در نسخه اصلی «افسانه زیبای خفته»، مادر شاهزاده‌ای که «زیبای خفته» را نجات می‌دهد یک ماده غول است که زمانیکه شاهزاده و زیبای‌خفته صاحب دو فرزند شده‌اند تلاش می‌کند تا عروس و دو نوه‌اش را بخورد، ولی فرزندش در دفاع از خانواده، او را به درون چاله‌ای پر از مار‌های سمی می‌اندازد.

سیندرلا

معرفی همهٔ پرنسس‌های والت دیزنی

شخصیت «سیندرلا» در واقع یک پرنسس بسیار قدیمی و چند ملیتی است. اگرچه کمپانی والت دیزنی انیمیشن سیندرلا را سال ۱۹۵۰ براساس داستانی از «چارلز پرو» - منتشر شده در سال ۱۶۹۷، ساخت، ولی سابقه این شخصیت افسانه‌ای به پیشتر از این بازمی‌گردد.

براساس افسانه‌ای یونانی که قرن‌ها پیش از میلاد مسیح وجود داشته، عقابی صندل دختری زیبا از اهالی مصر را می‌دزد و آن را به قصر پادشاه مصر می‌برد، او نیز در سراسر کشور دست به جستجوی صاحب صندل می‌زند و در نهایت صاحب آن را یافته و با او ازدواج می‌کند.

البته در چین باستان نیز افسانه‌ای شبیه به این وجود دارد و براساس آن دختری که مادر خود را از دست داده، او را که در قالب ماهی به حیات بازگشته می‌یابد، پس از مدتی دختر با استفاده از استخوان‌های جادویی ماهی برای خود لباسی زیبا تهیه می‌کند و پس از پوشیدن آن در جشنواره سال نو شرکت می‌کند، ولی در این جشنواره لنگه کفشش را گم می‌کند و شاهزاده چینی آن را می‌یابد و دختر را از دست نامادری شرور و دخترهایش نجات می‌دهد.

آریل - پری دریایی کوچک

معرفی همهٔ پرنسس‌های والت دیزنی

این انیمیشن اولین بار سال ۱۹۸۹ در کمپانی والت دیزنی ساخته شد. شخصیت «آریل» در این انیمیشن نه کاملا که از برخی جهات به شخصیت داستان اصلی «پری دریایی کوچک» که سال ۱۸۳۷ توسط «هانس کریستین آندرسن» نویسنده دانمارکی نوشته شد، شباهت دارد.

در هر دو نسخه، شخصیت اصلی، پری دریایی کوچکی به نام «آریل» است البته سرنوشت این شخصیت در نسخه اصلی داستان به مراتب تراژیک‌تر از انیمیشن والت دیزنی است. در داستان «اندرسن»، جادوگر دریا آریل را طلسم کرده به گونه‌ای که هر بار می‌خواهد با پاهایش به خشکی برود، مجبور به تحمل درد زیادی است، در نهایت شاهزاده داستان با دختر دیگری ازدواج می‌کند و «آریل» در امواج دریا برای همیشه ناپدید می‌شود.

بل - دیو و دلبر

معرفی همهٔ پرنسس‌های والت دیزنی

انیمیشن افسانه‌ای «زشت و زیبا» سال ۱۹۹۱ ساخته شد، «بل»، شخصیت اصلی این افسانه بود که مونس همیشگی‌اش کتاب بود. به عقیده برخی این شخصیت افسانه‌ای اولین بار سال ۱۷۴۰ در کتاب «گابریل - سوزان بابوت دو ویلنیو» به مردم معرفی شد. گفته می‌شود این کتاب برای کمک به دخترانی نوشته شد که در آن دوران مجبور به ازدواج با مردان ثروتمندی بودند که از هیچ نظر برای آن‌ها جذابیتی نداشتند.

بل در قرن هجدهم، دختر ۱۴ ساله‌ای بوده که پدرش تمام ثروت خود را از دست می‌دهد و پدرش قول ازدواج او را به یک حیوان درنده‌خو می‌دهد و بل مجبور می‌شود به قصر او برود، ولی در آنجا با قصری پر از خدم و حشم روبرو می‌شود، خواهران بل از حسادت او را ترغیب می‌کنند که قصر را ترک کند، شاید آن حیوان درنده خو عصبانی شده و او را بخورد، ولی این به ظاهر حیوان درنده خو، دل شکسته از عشق بل می‌میمرد و زمانیکه بل بازمی‌گردد، او را در حالی می‌بیند که به یک شاهزاده زیبا تبدیل شده است.

یاسمین - افسانه‌های علاءالدین

معرفی همهٔ پرنسس‌های والت دیزنی

جاسمین، شخصیت مورد علاقه‌ی فمینیست‌ها است، چرا که زیر بار ازدواج عجولانه نمی‌رود. او می‌خواهد علاالدین فقط به خاطر عشق با او ازدواج کند. اساساً جاسمین به ما می‌آموزد که نباید فقط به خاطر ازدواج کردن، ازدواج کرد. بلکه عشق و احترام پایه‌های رابطه را شکل می‌دهد. او شجاع، نترس و بخشنده است. او علاالدین را برای کسی که هست دوست دارد و نقطه ضعف‌هایش را قبول می‌کند.

«یاسمین» که در اصل «بدر البدور» نام داشته، دختر یکی از امپراطور‌های خاورمیانه است که با شخصی به اسم علاءالدین ازدواج می‌کند.

مولان

معرفی همهٔ پرنسس‌های والت دیزنی

اگرچه مولان پرنسس نیست، ولی یکی از شخصیت‌های زن مشهور و محبوب والت دیزنی است که سال ۱۹۹۸ در قالب انیمیشنی به همین نام به تصویر کشیده شد. دیزنی «مولان» را از یک شخصیت افسانه‌ای چین باستان به نام «هوآ مولان» که از سال ۳۸۶ تا ۵۳۴ انو دامینی (مبداء تاریخی بر پایه سال باستانی) می‌زیسته که داستان زندگی او به طور کلی در قالب یک تصنیف چینی آورده شده، البته بعد‌ها بین سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۶۴۴ این افسانه در قالب یک رمان منتشر شد.

هر دو نسخه، داستان دختر جوانی است که لباس پسرانه به تن می‌کند و به ارتش می‌پیوندد، گفته می‌شود نسخه اصلی داستان مولان در حمایت برابری جنس زن و مرد در چین نوشته شده است. در انیمیشن والت دیزنی بسیاری از جوانب نسخه اصلی افسانه مولان حفظ شده، ولی در این میان شخصیت حیوانان که همگی دوستان مولان هستند، اضافه شده است.

راپونزل - گیسو بلند

معرفی همهٔ پرنسس‌های والت دیزنی

راپونزل پنجاهمین انیمیشن والت دیزنی است و اولین پرنسسی است که با پویانمایی کامپیوتری ساخته شده است. او هم چنین اولین پرنسس دیزنی است که چشمانی سبز و کک و مک دارد. در میان پرنسس‌های دیزنی، بزرگ‌ترین چشم‌ها را دارد. او بانمک، دوست داشتنی، بازیگوش، باهوش و شجاع است. راپانزل مثال کاملی از باور داشتن به رویا‌های معصومانه است.

خیلی سخت است که با کسی که از وقتی نوزاد بوده‌ای و تو را به بازی گرفته است، مواجه شوی و سخت‌تر از آن، این است که در برابرشان بایستی. گرچه اهمیت دادن به دیگران از خصوصیات راپانزل است.

مریدا - شجاع

معرفی همهٔ پرنسس‌های والت دیزنی

مریدا یک شخصیت تخیلی از انیمیشن brave است. او اولین پرنسس دیزنی است که برادر دارد. او هم چنین یکی از دو پرنسس دیزنی است که در تیراندازی با تیروکمان تعلیم دیده است. نام دومین پرنسس نیز در این لیست ۱۰ تایی آمده است.

هر پرنسسی در دیزنی یا توسط والدینش لوس شده یا توسط نامادری شکنجه دیده است. مریدا از هر لحاظ با بقیه پرنسس‌ها متفاوت است، چرا که نه تنها در حد یک پرنسس، زیبا و با نزاکت نیست، بلکه هیچ کس هم نمی‌تواند به او بگوید که چطور زندگی کند. او صادق، شجاع و نترس است.

آنا و السا - یخ زده

معرفی همهٔ پرنسس‌های والت دیزنی

پرنسس آنا از آرندل در پنجاه و سومین انیمیشن والت دیزنی به نام Frozen ایفای نقش می‌کند. آنا یک دختر عجیب و غریب، با نمک و وفادار است. او به خیلی از ما‌ها نه در این که او یک پرنسس است، بلکه به خاطر دست و پا چلفتی و عجیب و غریب بودنش شبیه است. چیزی که مردم بیش‌تر درباره‌ی او دوست دارند، روش بخشش اوست.

السا هم پرنسس و هم ملکه‌ی آرندل بود. او خواهر آنا است. او یک پرنسس عاقل و بالغ است که وقتش را صرف رویا پردازی نمی‌کند و برای حفاظت از هر کسی که برای او عزیز است، تلاش می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • jOjO

      عاشششق راپونزلم!!!

      پاسخ ها

      • استارفایر یا عسل

        منم راپونزل رو دوست دارم

      • بدون نام

        عالی

      • بدون نام

        من السا و انا و مریدا و راپنزل را دوست دارم

      • بدون نام

        منم

      • سحر

        عاشق این پرنسس هاهستم السا.گیسو کمند.مریداو اورورا

      • سید

        یک چیز جالب آریل دختر عمو کریتوس خدای جنگه و خانه کریتوس در نروژ قرار داره که میشه آرندل

    • نگار

      دیو و دلبر خیلی خوبه!دوسشون دارم!!!

      پاسخ ها

      • خواهشنا توجه کن و مطلب رو عوض کن

        یه چیزی برای نویسنده ی عزیز و مهربان خواهشا برو سیدی پری دریایی رو نگاه کن و به حرف ای داستانهای ایراینی مزخرف گوش نده چون ساخت دیزنی توش اینطوری بود که اخر سر یهم میرسن و جادوگر نابود میشه حتی سیدی دومش هم هست که بچه دار شدند مرسی ممنون وبت عالی بود عزیزم

      • ...

        در جواب "خواهشا توجه کن و مطلب رو عوض کن"
        منظور ایشون در کتاب بوده ک اشاره هم کردند پایان با انیمیشن فرق میکنه (یعنی توی کتاب بهم نمیرسن

      • لیدی باگ

        یاسمین نه جاسمین

    • بابک

      کاش همه .... مثل پرنسس های والت دیزنی بودند، زیبا، مهربان، باگذشت، رئوف، شجاع و باهوش

      پاسخ ها

      • zahra seven

        همه رو هم باهم میخوای...کاش همه پسرا هم مثل شاهزاده تو سیندرلا زیباو جذاب و شجاع و مهربان و ....بودند شاهزاده بابک بشین تا بیاد...

      • شقایق

        عزیم خواهش میکنم از اناستازیا هم بزار من عاشقشم مرسی ممنو

      • شیلا

        من الساوانا و راپنزل و مریدا را دوست دارم

      • εムŋのε

        درسته پری دریایی و شاهزاده جوان به هم میرسند و ازدواج میکنن و بچه دار میشن منم قبول دارم شاید یکی تغییرش داده

    • فلورا

      عالی بود

      پاسخ ها

      • نازنین

        من که همه پرنسس هارو دوست دارم بهقیر پرنسس مولان ولی پرنسس راپانزل روبیشترازهمه دوست دارم

    • اب زرشک

      من عاشق مریدا {brave] و راپونزلم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باهات موافقم

      • شیلا

        منم

      • tina

        از مریدا بدم میاد ......

    • Melody

      فكر ميكنم گيسو كمنده ها من دوسش دارم بل هم همينطور*

      پاسخ ها

      • آب زرشک

        باشه بابا تو باهوش تو بادقت....اه

    • ماهور

      از جاسمین بیش تر بذار..........

      پاسخ ها

      • Mavis

        آره راس می گه منم خیلی دوسش دارم انقد بزار تا بترکیم

      • دلسا

        برو بابا

      • لئونارد داوینچی

        ایییی ازش انقدر بدم می اد! اصلا فقط از راپونزل جونمو اریل بذار.

    • ساینا

      از نظر من مریدا و مولان و راپونزل از همه عالی تر بود

    • آریانا

      از نظر من آریل یا همان پری دریی از همه بهتر بود.
      مری دا هم همین طور.

      پاسخ ها

      • لاو

        به نظر من اریل از همه قشنگ تره.

    • آگاه

      همه ی این انیمیشن ها و کارتونها ساخته ی کسانی است که قصدشان القا کردن مطالب بسیار منحرف کننده وکنترل ذهن کودکان است.مراقب خودتان باشید.

      پاسخ ها

      • سازمان نخواستن نظرات چرت

        وای وای وای گوشت به تنم اب شد شما ناراحتی نیگا نکن دیگه چرا چرف چرت میزنی

      • یه موافق

        من کاملا با شما فوافقم کسانی که این موضوع را متوجه نمی شوند درک پاینی دارند .اگه واقعا اعتقاد ندارید که چرت و پرت است یه بار دیگه ببینید به کاراشون نگاه کنید خیلی واضح است اگه نمی فهمید مشکل خنگی شماست

      • لال

        اره!

      • نادیا

        واقعا که اینا یه شخصیت های مثبت و جالب هستند که نقش ادم های خوب رو بازی میکنن وخیلی هم عالین.چه جور دلتون میاد این جوری بگین؟؟؟

      • zahra

        به نظر شما یه بچه که این کارتونارو نگا میکنه به کدوم یکی از چیزایی که شما میگین توجه میکنه..این روزا شروع کردن گیر دادن به انیمیشن ها و یه سری چیزا یه حرفایی میزنن که نمیدونم فلان چیز نشونه ی شیطان پرستیه یا ترویج فلانه بابا بی خیاال من با 16سال سن به این چیزایی که شما میگین فک نمیکنم چه برسه به یه بچه ی 7،8 ساله..ما خودمون یه سری انیمیشنا و کارتونامون کلی مشکل دارن ..بشینید مشکلات ماله خودمونو حل کنیدو

      • بدون نام

        خیلی حرف بده

      • السا

        از نظر من دروغه
        تو یه انیمیشن هم نشان شیتان پرستی دیده میشه هم کلمه الله (البته تشدید نداشت)
        تو یه انیمیشن میبینی یه دستمال تا چند ثانیه محو میشه در حالی که نباید این اتفاق بیفته
        تازه حرفایی که راجبشون میگن منطقی نیست

      • بدون نام

        برو بابا دوست نداری نگاه نکن کسی مجبورت نکرده

      • نیلا

        به نظر من همه ی پرنسس های والت دیزینی دارن از
        مهربون بودن صحبت میکنن ویه ادم باید که خیلی بد سلیقه باشه که این نظر را داره

    • ارینا کرمی

      عالی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته

      • بیبغ

        دقیقا

    • سارا

      خیلی بد بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجا بد بود؟

      • نادیا

        از چه نظر داری اینجوری میگی؟

      • بدون نام

        خیال می کنی خخخخخخخخخخ

    • حالا

      عاشق گیسوکمندم/میمیرم واسه تیانا/مولانو دوست دارم/ازسیندرلا خوشم میاد/ازرزوسفید برفی بدم میاد/اندازه ی دنیا آریل رودوست دارم/

      پاسخ ها

      • یه همشهری

        تو رو خدا بازم بگو فقط این وسط بل(دیو و دلبر) گناه داره که جزو شعر نو شما نیست

      • اریل

        وووووووواااااااااااییییییییییی! من هم دقیقا نظرم مثل تو هست! اما از سفید برفی اندازه دنیا بدم می اد.

      • بلا

        من هم مثه تو فک می کنم

    • سیندرلا

      فقط مریدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم فقط مریدا

    • زیبای خفته

      من بیشترازهمه اززیبای خفته بعد مریدا بعد سیندرلا،خلاصه خیلی قشنگ بود.

    • کیمیا

      خواهش میکنم بقییه ی داستان آریل یا اگه بقیه نداره تمام داستانشو به ایمیلم بفرستید منظورم داستان کامل برادران گریم و البته بدون سانسوره ها....... تو رو خدا این داستان کاملشو به ایمیلم بفرستید خواهش خواهش خواهش میکنم

    • سارا

      خوب بود افرین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب نیست عالیه

      • بدون نام

        این تصویرها را من بسیار دوست دارم عالی بود

    • حالا

      عالی بود

    • کیمیا

      من پری دریایی سیندرلا و بل و مریدا و زیبای خفته را دوست دارم

      پاسخ ها

      • انا

        کدومو دوست نداری

      • بدون نام

        منهم همین طور

    • بدون نام

      من ازسفید برفی خشم امد

      پاسخ ها

      • کسی که از سفید برفی متنفره.

        ااااااااااااه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! از اون متنففففففففرررررررررررررررررررررررررررررممممممممممممممممممممممممممم!

      • بدون نام

        از پرنسس های دیزنی از سفید برفی متنفرم

    • DAVA

      بد نبود ولی چهره واقعی بازیگران را بگزارید اینا رو که خودمان میدانیم

    • فاطمه عباسی

      لطفا عکس های سیندرلاوسفیدبرفی رابیشترکنید من سیندرلا رابیشتردوست دارم

      پاسخ ها

      • اخه اسم من به چه دد تو می خوره؟

        از سفید برفی حالم بهم می خوره

      • یه همشهری

        اسمت تو مهسا است ؟؟؟؟ اسم دومت؟؟؟؟

      • بدون نام

        از سفید برفی بدم میاد

    • سوده

      عکس های خوبی بود

      پاسخ ها

      • نی نی

        اصلا

    • گوگولی

      بدک نیست

      پاسخ ها

      • نظر گوگولی

        اره درسته...

    • کسی که از سفید برفی حالش بهم می خوره

      از سفبد برفی متنفرم!!!!!!!!!!

    • مستانه

      کارتونای والت دیزنی محشرن عاشقشونم تو بچگی هر کدوم از کارتوناشو که تازه می دیدم تهر کارتونیو تا یه مدت هر روز نگاه میکردم .اما راجع به آناستازیا چیزی ننوشتن من عاشق آناستازیام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم عاشق کارتون های دیزنی ام ولی استازیا مال کمپانی قرن بیستم مال دیزنی نیست

      • یاسمن

        منم عاشق کارتونای دیزنی ام ولی اناستازیا مال کمپانی قرن بیستم مال دیزنی نیست

    • شاهرخ

      سفید برفی و همه سفید برفیای خوشگلو دوست دارم...

      پاسخ ها

      • بهار

        تا اونجایی که من میدونم شاهرخ اسم پسره و پسر ها هم که دنبال پرنسس ها نمیرن خخخخخخخخخخخخ

      • بدون نام

        برخلافت از سفید برفی خیلی متنفرم

      • ستین

        به جمله دومش دقت کنید /:

    • عسل

      عالی بود

    • مینا

      سلام گلم دوست داشتنی بود

    • ساچلي

      مرسي ولي من شخصيت هاي ديزني رومي خواستم نه ديسني

    • پویا

      کارگردانای این فیلم الان دارن با چک و سفته هاشون دوش می گیرن، دستمال توالتشون هم دلار بنجامینه، جنابعالی داری سر یه سری کاراکترایی که اصن وجود خارجی ندارن جنگ می کنی، الان دوتا افراطی میان واسم می نوبسن دوس نداری نگاه نکن، نه شازده نگاه می کنم، ولی غرقش نمیشم، جمع کن که کارگردانای والت دیزنی الان دستشون قهوستو دارن به ریشت می خندن؛
      توروخدا ببین با کیا شدیم 70 میلیون!

      پاسخ ها

      • پوریا

        اقا پویا قشنگ زدی تو خال

      • بدون نام

        واقعا که

      • بیتا

        پویا خیلی بی ادبی

      • بیتا

        تو چه طور جرات می کنی درباره دیزنی اینطور حرف بزنی حرف خیلی بدی زدی واقعا راسته پسرا بزرگ میشن عقلشون کم میشه به خدا قسم هر کی به دیزنی توهین کنه یا بهش تهمت بزنه یا حرف دروغ درباره ش بزنه با من طرفه مگه اینجا شهر هرته هر حرف بدی رو که از دهنت دربیاد درباره ی دیزنی بگی فهمیدی آقا پویا

    • ویدا

      محشر کبری بود

    • زن شرک

      هوووووووووووووووووووووووی
      افتزاح بود

      پاسخ ها

      • موانا

        کسی مجبورت نکرده ببینی خانم فیونا

      • نیلا

        فکر کنم اندازه ی اون زشت باشی

    • سابرینا

      بدنبود

    • AVA

      من آخری رو ندیدم!
      اگه کسی سایتی رو میشناسه که میشه دانلودش کرد بهم بگه یا به ایمیلم بفرسته!
      ممنون

    • نیلوفر

      بدنبود

      پاسخ ها

      • نادیا

        عالیییییی بود

    • یکی از پرنسس های والت دیزنی

      درمورد خودم براتون بگم؟من عالیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روانی ها عالی نیستن

    • مهشید

      من نویسنده ی وی کی پدیا هستم میتونم از مطلب استفاده کنم؟

    • ملیکا

      خیلی عالی بود

    • ملیکا

      من فقط اریل و مریدا و گیسو کمند را دوست دارم مولان و تیانا هم بدک نیستن ولی سیندرلا و سفیدبرفی و بقیه شون خیلی لوس هستند

      پاسخ ها

      • السا

        برعکس نگفتی فکر می کنمکه اون هایی که تو گفتی لوس و مامانی هستن /

    • شقایق

      فکر نمیکنی یه نفر رو یادت رفته
      درسته پوکوهانتس
      در قسمت دوم با یه پرنسس خوشگل ازدواج میکند با قبلی نه ها با یکی دیگه

      پاسخ ها

      • نادیا

        اره راس میگه چون من عاااااااااااشق پوکوهانتسم

      • بدون نام

        البعفز8ع

    • ملیکا

      نازی .خیلی خوشگل بودن .ممنون.راستی گیسوکمند خیلی نازه.

      پاسخ ها

      • جهان سلطان

        آره،كاملا"باهات موافقم.
        بوس بوس!!!!!!!!!!!!!!!!

    • نازی

      سلام ...من هنرجوی رشته ی انیمیشن هستم و مطالبتون خیلی به دردم خورد
      ممنون از سایت خوبتون...

    • مهمان

      اخخخخخخخخخخخخخخخخخ اینا که ماله عصر حجره

    • آرزو

      سلام ععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععالی بود خخخخخخخخخخخخخخخخخخخیلی خوشم اومد مرسی

      پاسخ ها

      • نادیا

        اره خیلی عالییییییییی بود.موافقم

    • ارنیکا

      خییییییییییییییییییییییییلی قشنگ بود ولی کامل نبود

    • مریم و نسترن

      مریم بل نسترن راپنزل

    • سوگند

      سیندرلا خیلی زیباست ومن خیلی دوستش دارم

    • مهسا

      ازبل خوشم میاد

      پاسخ ها

      • يسنا

        خوب بود ولي السا و انا چي

    • نادیا

      عکسات خیلی قشنگن ممنون

    • نادیا

      اصلا اینا رو وللش به افتخار بازیگران فیلم توایلایت بلا و ادوارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مضحک ترین فیلم قرن و پر از سوتی بود

    • تینا

      عالی بود

    • نسترن

      فقط سفید برفی...!

      پاسخ ها

      • عشق سفید برفی

        ایییییییییییییییییییول با تو موافقم

      • بدون نام

        به اندازه ی پای چپ فیل از سفید برفی تنفر دارم

    • النا

      سلام من النا هستم مهشر عالی بود مخصوصا گیسوکمندو سیندرلاو سفید برفی واریل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو اول یاد بگیر محشر رو درست بنویسی بعد نظر بده

      • هلنا پاتر

        النا جان اومده نظرش رو گفته میخوای استفاده کن میخوای استفاده نکن حق مسخرهکردنشون رو نداری

    • فرشته

      از پرنسس ها متنفرررررررررررم
      الکی گفتم عااااااا شقشونم.

    • بدون نام

      ولی اینا همه پرنسسا نیستن پس السا و انا تو frozen چی شد ؟

    • رویا

      السا و انا توی انیمیشنfrozenرو هم بذارین اونا از همه باحالترن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا عالی هستند

    • لنا

      همه ی این پرنسس ها یه طرف اریل هم یه طرف هیچ کدومشون به پری دریایی نمیرسن بـــــــــــــــــــــوس

    • سارینا

      شخصیت های مورد علاقه ی کارتونی من: مریدا راپونزل جک فراست

    • نگین

      ممنون از این همه مطلب خوب

    • تارا

      اینا موندن: پوکوهانتس جسیکا ربیت. اناستازیا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آناستازیا مال قرن بیستم مال دیزنی نیست جسیکا هیولا است

    • مائده

      پرنسس السا نیز جدید ترین پرنسس والت دیزنی میباشد لطفا اورا هم معرفی کنید نام اصلی این کارتون FROZEN D یاسرزمین یخبندان میباشد .

    • مائده

      من رز وراپونزل را خیلی دوست دارم پرنسس السا نیز جدید ترین پرنسس والت دیزنی میباشد لطفا اورا هم معرفی کنید نام اصلی این کارتون سرزمین یخبندان میباشد .

    • ساحل

      خیلی سایتتون با حال بود لطفا بازم عکس بگذارید

    • السا

      سلام ممنون از سایت خوبتون لطفا السا و انا هم زیاد بذارید

    • شیوا رسولی

      عکس های بسیارقشنگ وزیبا

    • نسترن

      بد نبود

    • ایدا

      پرنسس فققققققط اریل

    • یه بنده خدا

      کاشکی السا و آنا را هم بذارید . من عاشقشونم.

    • یاس

      پرنسس های جدید را لطفا بگذارید.

    • السا

      چرا ملکه السا رو نزاشتی؟

    • یاسمن

      من عاشق مریدا و راپنزل هستم ولی هیچ کدومشون به پای السا نمیرسن از السا و انا هم بزارین

    • سارا

      لطفا السا و انا هم معرفی کنید ممنون

    • پرنسس السا

      عالى بود ممنون من و دوستم پرنسس آريل و خواهرم پرنسس آنا عكس هارو ديديم و خيلى خوشمون اومد باز هم ممنون.

      پاسخ ها

      • هلنا پاتر

        چی درای میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی تو السا هستی؟...

    • ماریا

      مرسی خیلی خوبه

    • نجمه

      خوب بود ولی کاش بازی هایش را داشتین

    • مایسا

      خیلی عالیه

    • بدون نام

      اره خوب بود ولی همه ی پرنسس ها یک ترف من اشق الوین وسنجاب ها هستم از اون هم عکس بزارید

    • مهرآنا

      من مریدا جونو دوس دارم

    • عسل

      سلام من خیلیییی زیبای خفته و دیو و دلبر رو دوست دارم

    • پاندای کونگ فو کار

      من از وقتی که کوچیک بودم ارزو داشتم نسخه کامل و دوبله شده دیو و دلبرو ببینم.ولی تا الان موفق نشدم.تو اپاراتم نیست .چیکار کنم؟

    • السا

      لطفا السا و آنان را هم بزارید من عاشق اونام

    • بلوم

      انا و السا هنوز جز پرنسس های دیزنی نیستن واسه ی همین نمیشه اینجا گزاتشون.
      اگر به سایت رسمی دیزنی برید جلوی اسم انا و السا نوشته شده future princess بعنی پرنسس های اینده.
      پس انا و السا در اینده به پرنسس ها اضافه میشن.
      ولی در کل داستان اصلی منجمد(همون کارتون انا و السا)از روی داستان ملکه ی برفی نوشته ی هانس کریستین اندرسن هستش.
      در ضمن اسم کارتون انا و السا منجمد یا فروزنه اسمش یخ زده یا سرزمین یخبندان نیست.
      اگر باور نمکنید خودتون برید و توی اینترنت تحقیق کنید اسمش به انگلیسی میشه frozen که به فارسی میشه منجمد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نابقه این وبسلت واسه ی چند وقت پیشه

      • بیتا

        السا و آنا جز پرنسسای دیزنی هستن تو دیزنی رو خوب نمی شناسی

    • انا

      من عاشق سيندرلاوكيسو كمند هستم اما بعضي قسمت داستان راست نبود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ساغر

      فقط اورورا بل راپنزل مریندا

    • للرر

      ببخشید ها ولی فروزن برترین انیمیشنه و شماها پرنسس هاشونو معرفی نکردید این شرم اورهx-(

    • پرنیان

      چرا عکس السا وانا رونمی زارید مطمئنم اگه بزارید هه عاشقش می شوند

    • شیدا

      عکس های السا را بگذارید

    • Hola

      خیلی بی خود بود

    • سارینا

      اریل ناپدید نمییییییییییییییییییییییییییشه قصه هات همش علکیییییییییییییییییییییییییییییه .

    • Mina

      ههههه خوبه.ولي خيلي بده

    • اریل

      اگه اریل بفهمه دربارش این طوری گفتی ناراحت میشه

      پاسخ ها

      • shaakiba

        به نظر من خیلی همشون قشنگ هستن

    • فاطمه

      من از راپونزل بیشتر خوشم میاد

    • مهدیس

      واقعا عالی بود مرسی

    • کیمیا

      عکس هاتون میدونم خوشکل ولی نمیین

    • آسیه جون

      عالی بود من از وقتی که بچه بودم دوسنداشتم جای یکی از این شخصیت ها باشم مثل سیندرلا که خیلی دوستش دارم

    • باران

      خیلی خوب بود

    • ستایش

      عالی

    • مالفیسنت

      من فیلم زیبای خفته رو خیلی دوست دارم ولی به کارتونش علاقه ای ندارم

    • مالفیسنت

      چه قدر از السا و انا بدم میاد مرگمه

      پاسخ ها

      • بیتا

        خیلی هم بی خود بدت میاد

    • مالفیسنت

      به شاهزاده و قورباغه علاقه ی زیادی دارم

    • مالفیسنت

      از قیافه ی السا بدم میاد خیلی زشته نه؟

      پاسخ ها

      • بیتا

        اتفاقاً السا خیلی هم خوشگله

    • هلیا

      از کارتونای پسرونه بیشتر از دخترونه خوشم میاد مخصوصا از بن تن

    • مبینا

      عاشق همه ی پرنسس هام

    • مبینا ش

      عاشق کل پرنسس های عزیزم

    • مالفیسنت

      اصلا از پرنسسا خوشم نمیاد چون من دیگه بزرگ شدم این چیزا خیلی دیگه بچگونه هست

    • مالفیسنت

      کیا میگن السا خیلی زشته؟من که میگم همچین تحفه ای هم نیس مگه نه؟

    • مالفیسنت

      هلیا کلاس پنجمی؟

    • السا

      سلام خوب بود واقعا جالب بود

    • مالفیسنت

      خیلی السا تحفه هست که اسمتو گذاشتی السا؟

    • ارورا

      اگر پرنسس های دیگه رو هم بزاری خوب تر میشود

    • بیتا

      ممنون از راهنما یی های شما'' من خوشحالم که همچین اطلاعاتی کسب کردم'' متسکرمممممممممممممممم

    • بدون نام

      ممنون از اعطلاعاتتون

    • پریسا

      عالیه

      پاسخ ها

      • زهرا

        عالیه

    • شقایق

      واقان عالی

    • السا

      عععععععععااااااااااااااااااااالللللللللللللليييييييييييييييييييييهههههههههههه بود

    • ثنا رضوانی

      سلام من ثنا هستم و 8 سالمه من خیلی شمارو دوست دارم خداحافظ.

    • سحر

      سلام ثنا جان من سحر هستم. خوبی عزیزم؟

    • آیدا

      مطلبتون عالی بود ولی چندتا از پرنسس ها رو نذاشتین.

    • بلوم وینکس

      من ترجیح میدم از فیلم های فروزن با وینکس وتینکربل بزارید باتشکر

    • بدون نام

      من اریل را دوست دارم

    • آيناز

      خیلی خوب بود

    • sana

      بد نبود

    • بدون نام

      عالی و بسیار زیبا

    • پرنسس اورورا

      خییییییلی خوب بودلطفا در مورد آناستازیا هم بذار و چند تا عکسم از همشووون.مرسی.

    • مریم

      خیلی بد بود و همین طور هم زشت

    • مریم

      من عاشق راپنزل ام

    • السا

      فقط السا انا اضافی بودن؟

    • محیا

      من بل و السا رو دوست دارم.

    • فاطمه

      خوبه

    • نفس

      از کل پرنسسا بدم میاد چون خیلی بچگونه هس.هرکی پرنسس هارو دوس داره واقعا بچه هست.منکه دیگه بزرگ شدم.هرکی موافقه بگه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو فقط هیکل گنده کردی و عقلت اندازه مورچس

      • بدون نام

        تو یک آدم عجیب و مسخره ای آدم باید کودک درونش فعال باشه

      • بیتا

        آخه تو چی میدونی اصلا هیچ شنیدی آدم باید کودک درونش فعال باشه، خیلی از مامانا از پرنسسا خوششون میاد یعنی اونا بچه هستن ، یه بار نصفه پر لیوان رو ببین خانم خانوما

      • بیتا

        بچه خودتی که نمیدونی آدم باید کودک درونش فعال باشد

      • هلنا پاتر

        بابای چهل ساله ی من پرنسس دوست داره
        عاشق السا آناست
        مامانم هم عاشق بله

    • بیتا

      جای السا وآنا خالی بود

    • نداگل

      ووای من اول بل بعدم اریل رو دوست دارممم
      با اینکه15 سالمه
      ادم باید کودک درونش همیشه فعال باشه من تا عمر عاشق پرانسسا می مونمممم السا و انا هم خوبن

    • ستاره

      ازنظرمن مریداراپونزل واریل باحال تربودن

    • نفس

      حالا شخصیت مولان بدک نیس چون چینی هس منم از چینی کره ای ها خیلی خوشم میاد...!

    • آویشن

      راپوزل و سیندرلا قشنگ ترین بودند

    • بیتا

      از شما ممنونم

    • بدون نام

      عاسق السا وانا و گیسو کمندم ولی شاهزاده غورباغه رو ندبدم

    • مریدا

      به نطر من هر چقدر بزرگ تر بشیم عقاید ما عوض میشود و لی هر چقدر بزرگ بشویم اما ما کودکییمان را با همین پرنسس ها پشت سر گذاشتیم اما همین پرنسس ها دوست داشتنی معنا به کودکی ما دادند و همه ی انها را از ته دلم دوست دارم♡♡♡

      پاسخ ها

      • هلنا پاتر

        الحق که راست گفتی

    • گیسو کمند

      من عاشق گیسو کمندم

    • السا

      فقط السا یا همان فروزن

    • zahra

      عاشق گیسوکمندم

    • ملیکا کمالی زاده

      من عاشق اناستازیا و السا هستم

    • بدون نام

      من عاشق سیندرلا هستم و خواهم بود

    • استارفایر یا عسل

      بقیه کو

    • بدون نام

      من عاشق مولانم و از چین کره و ژاپن هم خوشم میاد از السا و انا متنفرم مریدا روهم دوست دارم

    • بدون نام

      از مولان خیلی خوشم میاد مریدا رو هم دوست دارم

    • یسنا سلطان

      هیچ پرنسسی خوشگل تر و جیگرترو بانمک تر از راااااااااااپووووونزل نبوده و نیستتتتتتتتت . راستی پس پرنسس سوفیا چی شد ؟ اون که از السا و آنا خیلی جدیدتره ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه

    • صدف

      گیسو کمند از داستان شاهنامه برگرفته شده است . نه برادران گریم

    • بدون نام

      زیبا تر از زیبای خفته نیست

    • elena

      فقط یادتون رفته شخصیت های انیمیشن مهبوبfrozenرو بزارید9

    • آیسانا

      عالی بود ولی اسم پرنسسی رو که میخواستم نبود

    • لیلا

      اففففففرین

    • ماریا

      خوب بود اما من اسم پرانسس های خارجی وکارتونی رامی خواستم ازشمامی خواهم اسم پرانسس هارادراینترنت بگذاریدچون من خیلی کنجکاوم تااسمپرانسس هارابدانم

    • رویا

      به نظر من که همه ی دخترا برای خودشون پرنسس هستند و دنیای خودشون رو دارن

    • Ftm

      مطالب مفید و جالب بود ولی ریشه همه این انیمیشن ها ب شاهنامه برمیگرده مثلا کارتون در شجاع دختری ب نام مریدا هست ک در تیراندازی و مبارزه مهارت داره درست مثل گرد افرید

    • دلبر

      بهترین پرنسس ها سیندرلا و بل هستند.رویایی زیبا وخوش صدا

    • رکسانا

      فقط و فقط و فقط :"سفیییییییییییییییییییییییییییییییییییید برفییییییییییییییییییییییییییییییی عشق من و همه انسان های عاقل!!!!!!!!

    • نمیگم

      میشه فیلم های واقعی این رو بهم معرفی کنید تا حالا فیلم واقعی بل و زیبای خفته و سفید برفی و شکارچی و سیندرلارو دیدم
      لطفا فیلم های جدیدشون رو معرفی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم همونایی که میگی رو دیدم فیلم سفید برفی به غیر سفید برفی و شکارچی اسمش ای آینه آینه است مال زیبای خفته مالیفیسنت هست آلیس هم اسمش آلیس در سرزمین عجایب 1 و و جاسمین و علا الدین اسمش علا الدین پرنسس و فندق شکن اسم فیلمش فندق شکن چهار قلمرو

    • ستایش

      من خیییییییییییییییییییییییییییییلی زیبای خفته رادوست دارم چون که لباس های ان ابی قرمز ابی قرمز میشود وبا یک مرد شجاع به اسم فلیپ ازدواج می کند راستش تمام والت دیزنی ها جالب وخنددار است

    • آناستازیا

      خوب بود فقط آناستازیا و برزیلا رو نداشت

    • ستایش

      من زیبای خفته وسفید برفی رو خیلی دوست دارم

    • مبینا

      من تمام پرنسس های والت دیزنی رو دوست دارم و عاشق همشونم

    • السا

      تینکربل و فروزن ووینکس رو فراموش کردین ? خیلی بدین از ۱۰ ۹ میدم راستی یه خبر عاااااالی براتون دارم فروزن ۳ تلیرش اومد!

      پاسخ ها

      • دورا

        اونایی که نزاشتیم ظاهرش رو شرکت دیزنی نساخته فروزن رو گذاشتیم فروزن سه کامل هم اومده

      • بدون نام

        اونایی که تو میگی کوتاهن فروزن سینمایی 2 آذر 98 اکران میشه

    • فائزه

      من خیلیییییی سوفیا رادوست دارم

    • فرشته

      السا و آنا و... نبودن

    • نگین

      من عاااااشق. پوکوهانتس هستممممممم
      پس اون چی شدددددددد

      پاسخ ها

      • دورا

        ظاهر پوکوهانتس شرکت دیزنی نساخته

    • دینا

      من خیلی السا آنا رو دوست دارم چرا نزاشتینش اونا که از همه پرنسس ها بهتر و قشنگ ترین سیندرلا خیلی سوسوله وهمینطور سفید برفی یکی دیگه هم هست سیاه پوسته انقد زشته از اونم بدم .آنا والسا از همشون بهترن راستی اریلم خیلی دوست دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا با شما موافقم

      • دورا

        اون سیاه پوسته پرنسس قورباغه هستش وشرکت دیزنی ظاهر اون رو نساخته

    • سارا

      راپونزل و اورورا آریل از همشون بهتر بودن راستی چرا السا آنا رو نزاشتید؟؟؟ولی بهتر ازشون خوشم نمیاد

    • دیبا

      باسلام وقتتون بخیر
      خیلی ممنون که این مطالب روبرای ما گذاشتیدعالی بود
      ولی چرا مطلبی راجب پرنسس موآنا نگذاشتید اونم پرنسس جدیدوالت دیزنی هستش از اونم مطلب بذاریدممنونم منم عاشق پرنسس های دیزنی هستم

    • بدون نام

      من فکر کنم والت دیزنی حالا چه آدم خوبی بوده یا چه آدم بد به خاطر سرگرم کردن کل بچه های دنیا و ساختن خاطره خوش براشون جاش ته ته ته بهشته

    • بدون نام

      بین این ها من عاشق دلبر و مولانم متفاوت از بقیه پرنسسای دیزنین .
      لوس نیستن و کاراشون فقط در حد پوشیدن لباسای زیبا نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فروزن هم خیلی زیباست
        پیشنهاد میکنم ببینی تا نظرت عوض شه

    • نسرین

      من السا و آنا و راپونزل رو دوست دارم

      پاسخ ها

      • ستاره

        باهات موافقم

    • بدون نام

      خوب بود

    • بدون نام

      فقط جودی ابوت پرنسس منه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون پرنسسه خدایی؟؟

    • بدون نام

      جودی ابوت؟
      واقعا که...

    • سارینا

      عالی بود خیلی

    • نیکا

      سلام به نظر من هیچ کدوم از پرنسس ها خوب نیست مخصوصا سفید برفی نکه بایک بوس زنده میشه من فقط کارتون موانا وکارتو ن زو تو پیا رو دوست دارم راستی در هر کارتون یک پسر هست پس پسر ها هم نظر می تونن بدن بای

    • ستاره

      من از السا و آنا بیش از حد خوشم میاد هرچی میخرم عکس اونها روش هست . خیلی زیبا هستند. شاید اونطوری که در مطالب نوشته شده بگید مسخره است ولی فقط باید فیلمشو ببنید تا قشنگی اون فیلم رو بفهمید.

      پاسخ ها

      • پانیا میردریکوند

        سلام من که عکس اینا رو دیدم. خیلی خوشم اومد ولی نمیدونم که باید کدوم چیز رو بزنم تا نصب بشه میشه بهم بگین

    • ....

      به نظر من السا زشت ترینه من از السا متنفرم.نمیدونم چرا بچه ها انقدر دوستش دارن.آنا خیلی باوفاست من عاشق آنا هستم.سفید برفی و اریل را هم خیلی دوست دارم.من عاشق سوفیا هستم.لطفا سوفیا راهم بزارین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه چشاتو باز کنی میبینی السا چقدر خوشگله آنا هم خوبه ولی السا بهتره

      • بدون نام

        موافقم سوفیا از همه پرنسس تره و هر چی پرنسس که تو دنیاس

    • یکتا جون

      عالی بود ومن دوست داشتم که تمام پرنسس ها
      باشند ولی بازم میگم حرف نداشت.

    • ملکا

      من با این که خرس گنده شدم به قول مامانم ولی هنوزم کارتون های اینجوری رو میبینم اخه منهمه ی سی دی هاشو دارم

    • رریتی و ریون و پنی

      من فقط راپونزل و آریل رو دوست دارم
      از جاسمین و سفید برفی متنفرم اه اه

    • مریم

      سلام. من بیشتر پرنسس های قدیمی رو دوس دارم .. مثل سیندرلا، سفیدبرفی، بل، زیبای خفته، پری دریایی.. چون این قدیمیا منو می بره به دنیای کودکیم.. کلی خاطره واسم زنده میشه.. ولی با این جدیدیا زیاد حال نمیکنم.. البته قشنگ هستن موضوعاتشون.. ولی نمیدونم چرا اون صداقت و اون اصالت قدیم رو ندارن این جدیدای والت دیزنی.. ولی بازم ممنون از سایت خوبتون.. موفق باشین.

    • ❤❤

    • راشین

      سلام گردا رو چرااااااا فراموش کردین ؟اون جدیده البته فکر نکنم پرنسس باشه ولی خیلییی خوشگله لطفا گردا روهم بزارین . تینکربل رو هم چرااا نزاشتین؟؟ بنظرم گردا و تینکربل و بل از همه خوشگل ترن‌.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تینکربل و جودی ابوت و گردا پرنسس نیستن پرنسس به کسی میگن که مامان و باباش ملکه و پادشاه باشن

      • نیلا

        هنوز اینم نمیدونی

    • مریدا

      از نظر من مریدا خارق العاده هستش و البته من از موهای فرش خیلی خوشم میاد تازه راشین جون تینکربل هم پرنسس نیست که بیان بزارنش تو لیست پرنسس ها فهمیدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم موهام مثل مریدا فر و بلنده

    • سوفیا

      در بازی پرنسس ها رو میشناسی توی اسم آرورا یا رز زیبای خفته
      گیر کرده اگه کسی داره و جولو تر از منه راهنمایی کنه مدیونش میشم از خوندن مطالب شما خیلی آگاه شدم

    • انجلا

      دختر من خیلی پرنسس رو دوستدارم

    • حدیثه غلامی

      من همه پرسس هارو دوست دارم و سیندرلا وسفید برفی و مخصوصن آنا والساو زیبای خوفته رو بیشتر کاش مثل پرنسس بودیم مهربان شجاع و زیبا

    • بل

      خوب بود ممنون

    • تاتن

      همه فیلمی سندرلا بزار

    • کیانا

      لطفا الیس و باربی هم بگید

    • محدثه

      لطفا قسمت دوم کارتون الساوانا رو بگزارید

    • ASA

      یه سوال
      اونا که میگن عاشق اینم عاشق اونیکیم اینا تو دنیا واقعیی هم این جورین؟؟
      ولا خو سوال شد

    • رضوانه

      اصلا جالب نیست من بودم بهتر از این رو طراحی میکردم

    • ....

      راپونزل و السا خوبن

    • پرنسس ازسرزمین جادویی

      من عاشق عاشق پرنسسسسس ارورا هستم منظورم همون زیبای خفته عاشقششششم

    • بی اسم

      نظری ندارم

    • هستی

      من خیلی خیلی دیو و دلبر را دوست دارم السا وانا را هم خیلی دوست دارم همین

    • مولان

      من مولان و سیندرلاو راپانزل رو دوست دارم

    • السا

      من السا و آنا رو دوست دارم

    • مریم

      همشون عالی هستن
      به خصوص زیبای خفته

      پاسخ ها

      • دورا

        ممنونیم که راضی هستین

    • ه

      مریدا قشنگه انیمیشنش؟

      پاسخ ها

      • دورا

        اره قشنگه

    • فرناز

      خیییییییلی عالللللللللللی بود
      عاشق راپونزل هستم
      هر کی موافقت لایک کنه

    • ناشناس

      من مریدا و مولان را خیلی دوست دارم

    • Frozen

      من عاشق السا و انام مخصوصا السا و فکر کنم انیمیشن منجمد تنها انیمیشن دیزنی بین پرنسس ها باشه که سری دومش قراره بعدا بیاد
      ولی هیچ کس قابل مقایسه با السا نیست انا هم همینطور

    • آیلین

      سللم دوستان من همه شخصیت های کارتونی رو دوست دارم این یک دوم من هنوز نتونستم اینو درک کنم بعضی از مردم جامعه چرا نمیتونن به نظرات دیگران احترام بزارن و حتما میخوان نظرات خودشونو به دیگران تحمیل کنن؟و سوم اینکه من خودم به شخصه با اون شخصی که درمورد بیماری هایی در اثر دیدن بعضی از فیلم های کارتونی کاملا موافقم مگه حتما باید براتون اتفاق بیوفته که این حرفارو باور کنید؟ لطفا شما که اینقدر تو گوگل و... میچرخی یکم برو اطلاعات جمع کن.

    • مهسا

      من از مولان خوشم نمیاد ولی عاشقه راپنزل هستم

    • بدون نام

      من اورورا و بل

    • آرتمیس

      همه عالی هستند

    • روژینا

      من بیشتر از السا خوشم اومد

    • روژینا

      من بیشتر از السا خوشم اومد

    • روژینا

      من بیشتر از السا خوشم اومد

    • روژینا

      من بیشتر از السا خوشم اومد

    • وحید

      من عاشق راپونزلم. خیلی معصوم و صادق و پاک و بی نهایت زیباست کاشکی واقعی بود یا لا اقل دخترای ایران یه ذره مثل راپونزل بودند

    • سارا و نرگس

      ببخشید دو پرنسس را ننوشدید
      1. سوفیا
      2. پرنسس قورباغه

    • میکانیکیان

      نمیدونم چی بگم

    • ایران

      به نظر من اطلاعات خلاصه ومفیدی بود مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    • بدون نام

      من عاشق مریدا و راپونزل و زیبای خفته و السا وآنا هستم
      از سیندرلا و سفید برفی زیاد خوشم نمیاد
      مولان معمولیه

    • کیانا

      دوستان میخوام ملیت های پرنسس ها رو بگم.
      آناستازیا: یونانی
      سیندرلا:فرانسوی
      جیزل:آلمانی
      مولان:چینی
      اسمرلدا(گوژپشت نتردام):اسپانیایی
      موآنا:مالایی مالزی
      بل؛فرانسوی
      السا و آنا:آلمانی
      مریدا:اسکاتلندی
      راپونزل:آلمانی
      پری دریایی: یونانی
      تیانا:ایتالیایی
      جاسمین: هندی
      پوکوهانتس:آفریقایی و آمریکایی
      سفید برفی : آلمانی
      آرورا:روسی

      پاسخ ها

      • بیتا

        همش رو اشتباه گفتی سفید برفی اسپانیایی سیندرلا یونانی زیبای خفته آلمانی راپونزل فرانسوی السا و آنا یونانی اونایی که میگن السا و آنا نروژی هستند اشتباه میکنن اینو بدونید آرندل واسه یونانه

    • کیانا

      ببخشید السا و آنا آلمانی نیستن نروژی اند

    • نازنین

      این کارتونا خوب یابد، بلدند بچه ها به چه چیزایی علاقه دارند بچه ها از عناصر جادویی به شجاعت و بی باکی .زیبایی و رنگ های قشنگ و....خوششون میاد بنا براین این انیمیشن ها براشون جذابه . به نظر من این داستان ها به بچه ها امید می دند و کمک می کنه برا خودشون رویا پردازی کنن .اما در کناش داستان های ایرانی هم ساخته بشه می تونه بچه ها را از تک بعدی بودن و تهاجم فرهنگی نجات بده. داستانای شاهنامه ، سعدی ، مولانا ، زندگی پیامبران و ائمه و ......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا درست گفتی من از جادوگر کارتونهای تخیلی واز کمپانی دیزنی و تمام پرنسسای دیزنی خوشم میاد مخصوصا کارتون خانه جغد و سوفیا

    • آریانا نصرتی

      من راپونزل را خیلی دوست دارم

    • مائده

      من السا را خیلی دوست دارم

    • I love disney

      من همشون رو دوست دارم

    • سلین

      خوبن

    • لوسی

      منم باهات موافقم مریدا از همه بهتره کسی نیست که از مریدا بهتر باشه

    • مهدیه

      سیندرلا سفید برفی آریل مهربان ترن

    • فاطمه زهرا

      من دیگه پرنسس دوست ندارم ولی اگه یکی از من به پرسه پرنسس مورد علاقه ات چیه میگم مریدا مولان سیندرلا سفید برفی آریل دوست دارم

    • لوسی

      منم موافقم باهات فقط مریدا تازه چرا اسمت رو نذاشتی نوشته بدون نام

    • نگین

      فقط سوفیا مریدا پوکوهانتس و تیانا

    • مریم

      به نظر من همه ی پرنسس ها خوبن ولی داستان و ظاهرشون باعث می شه که ما دخترا بگیم کدومشون از همه خوشگل تره. من خودم مریدا السا سیندرلا و راپونزل رو دوست دارم.

    • مریم

      به نظر من همه ی پرنسس ها خوبن ولی داستان و ظاهرشون باعث می شه که ما دخترا بگیم کدومشون از همه خوشگل تره. من خودم مریدا السا سیندرلا و راپونزل رو دوست دارم.

    • مریم

      به نظر من همه ی پرنسس ها خوبن ولی داستان و ظاهرشون باعث می شه که ما دخترا بگیم کدومشون از همه خوشگل تره. من خودم مریدا السا سیندرلا و راپونزل رو دوست دارم.

    • مریم

      به نظر من همه ی پرنسس ها خوبن ولی داستان و ظاهرشون باعث می شه که ما دخترا بگیم کدومشون از همه خوشگل تره. من خودم مریدا السا سیندرلا و راپونزل رو دوست دارم.

    • لوسی

      عکس موووووولان رو ببین عشششششقت میششششههههه

    • لوسی

      عکس موووووولان رو ببین عشششششقت میششششههههه

    • لوسی

      عکس موووووولان رو ببین عشششششقت میششششههههه

    • لوسی

      عکس موووووولان رو ببین عشششششقت میششششههههه

    • الهه

      السا آنا زیبای خفته آریل مریدا راپونزل مریدا از همه قشنگ تره چون زیبای باید طبیعی باشه چون مریدا هم آرایش نداره بخاطر همین از همه قشنگ تره

    • نون پنیر

      تیانا سیاه پوست است ولی خیلی زیبا هست

    • مریدا

      به خددددددددداااااااااااا مرررررررررییییییییییییییدددددددددااااااااااا خیلی دختر شجاع ایی است

    • SLAY TRI S3

      فکر نمیکنی چنتارو نگفتی .از غذا استار باتر فلایو

    • گوگوتوماگو

      من السا وانا .مریدا.پری دریایی رو دوست دارم مخصوصا السا

    • ریرا

      مریدا مراکشی
      السا آنا نروژی
      تیانا آفریقایی
      زیبای خفته آلمانی
      پوکوهانتس آمریکایی
      سیندرلا انگلیسی
      سفید برفی فرانسوی
      آریل آلمانی
      مولان چینی
      راپونزل انگلیسی
      اسمرلدا اسپانیایی
      جاسمین ال سعود

    • نیلا

      هر کی پرنسسارو دوست نداره خرواقعیه

      پاسخ ها

      • بیتا

        ای گل گفتی

    • بدون نام

      من عاشق مولانم ولی از سیندرلا بدم میاد

    • ناشناس

      من باربی را و السا و انا را دوست دارم

      پاسخ ها

      • بیتا

        عزیزم باربی واسه دیزنی نیست بلکه واسه مادل هست

    • رها

      راپانزل از همه بهتره البته السا و مریدا هم عالی هستند

    • رها

      موانا رو چرا نزاشتید اون از همه بهتره

    • حانیه

      خیلی عالییییییی بود

    • بدون نام

      من تمام پرنسس ها را دوست دارم اما از الساو انا بيشتر خوشم مياد

    • بهاره اسد زاده

      من السا را دوست دارم من تو تحصیلاتم یه عالمه پرنسس نور دارم

    • پرنسس های دیزنی

      من از پرنسس مولان خیلی بدم می
      آید

    • نورا

      همه پرنسسا جز مریدا و اسمرالدا و مولان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج