۳۷۳۶۰۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

جاسازی گوشی قاچاق در کپسول سی ان جی

ماموران انتظامی میاندوآب از داخل کپسول سی ان جی یک دستگاه پیکان وانت مقادیر زیادی گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون رالی کشف کردند.

خبرگزاری مهر: سرهنگ حسن شیخ نژاد در این خصوص اظهارداشت: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در ایست بازرسی شهید "محمدنژاد" یک دستگاه خودروی پیکان وانت را به ظن حمل کالای قاچاق توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی، ۱۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق که بطرز ماهرانه ای در داخل کپسول سی ان جی جاساز شده بود کشف شد، برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش کالاهای مکشوفه، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب تصریح کرد: در این رابطه دو تن دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

البسه قاچاق میلیاردی در میاندوآب به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی میاندوآب همچنین از کشف البسه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق به وسیله یک دستگاه سواری پراید در محور "میاندوآب - تبریز"، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ شیخ نژاد با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی مورد نظر را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه توقیف کردند افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی جمعاً تعداد ۱۷۰۳ ثوب البسه زنانه قاچاق در انواع مختلف کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد خاطرنشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و تامین امنیت فعالان و سرمایه گذاران اقتصادی، محوری ترین برنامه نیروی انتظامی در سال ۹۵ به شمار می آید و این مهم در تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" بسیار کارگشاست.

کشف بیش از ۱۸ هزار قلم انواع داروی غیرمجاز

فرمانده انتظامی ماکو از کشف ۱۸ هزار و ۸۸۱ قلم داروی غیرمجاز به ارزش تقریبی ۴۵۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش داروهای غیر مجاز در سطح شهرستان "ماکو"، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسن احمدی با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار گرفت افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۱۸ هزار و ۸۸۱ قلم انواع داروی قاچاق کشف شد؛ برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقاملات قضایی شد.

کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در ارومیه

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: ماموران انتظامی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای تحقیقاتی و اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند محل دپوی کالاهای قاچاق را شناسایی کرده و پس از کسب مجوز قضایی محل مورد نظر را بازرسی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر مقدار یکهزار و ۳۱ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ صمدپور افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینا یزد

      این گوشیها را چیکار میکنند خورد میشه یا یه جایی پخش میشه

    • احسان

      سینا جان تو دگه ب اونجاش کاری نداشته باش،احتمالا میدن ب ادمایی فقیر و بی بضاعت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج