۳۷۳۸۸۴
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

طنز؛ رمزگشایی از نام بستنی های دولتی

آیدین سیارسریع در وبسایت چیزنا نوشت:

حمید رسایی دلواپس بزرگ در کانال خود ضمن قرار دادن عکس جلد یک برند معروف بستنی نوشت: «تصویر دختر روی جلد این بستنی نه تنها برخلاف ضوابط است که مربوط به انیمیشن Frozen است که کارشناسان آن را یک فیلم همجنسگرا می‌دانند! وظیفه وزارت ارشاد نظارت برچاپ این محصولات است!»

بنده ضمن تایید نگرانی های آقای رسایی این قهرمان کشور از خطه ی دلاورخیز هلسینکی وظیفه ی خود می دانم که از مخوف ترین و رازآلودترین پروژه های تخریبی دولت یازدهم که «دیپلماسی بستنی» نام دارد پرده برداری کنم. دولت در این پروژه با طراحی جلد مواد غذایی به تخریب نیروهای دلسوز و اشاعه ی فساد و اباحه گری می پردازد.

۱) اگر دقت کرده باشید روی جلد بستنی ها نوشته می شود «آیس کریم» که کارشناسان ما پس از هفته ها رمزگشایی از این کلمه به این پی بردند که «آیس کریم» نام پروژه ای جنایت آمیز است که در جریان آن دولت قصد دارد به زودی آقای کریمی قدوسی را در یخچال های بزرگ خود زندانی کرده و اندیشه های ایشان را فریز نماید.

۲) جالب است بدانید دولت یازدهم که وانمود می کند سه سال از شروع به کارش می گذرد از سالهای قبل از انقلاب در حال برنامه ریزی و فعالیت بود. به طوری که در همان سالها بستنی فروشی «اکبر مشتی» را راه انداختند که با تطهیر پدر معنوی خود هاشمی رفسنجانی بگویند اکبر خیلی مشتی و مردمی است اما کیست که حقیقت را نداند.

۳) دولت با زیرکی تمام جهت اشاعه ی فساد در جامعه نام آن بستنی معروف را کیم گذاشت که اگر کسی ایرادی هم گرفت بگوید منظورمان کیم جونگ ایل رهبر سابق کره شمالی است.

۴) حمایت های وزیر ارشاد از سالار عقیلی به طور عریان در نامگذاری بستنی سالار نمایان است. اگر دولت برنامه مشخصی برای بستنی ها ندارد چرا جلوی انتشار حامد (زمانی) بستنی با طعم پاچه را گرفتند؟!

۵) آیا هویج بستنی بستری برای پیاده سازی تئوری چماق و هویج امریکا نیست؟ هویج را غیرمستقیم (با بستنی) نشان می دهند و با چماق از ملت پذیرایی می کنند.

در استفاده ی دولت از بستنی برای پیاده کردن نقشه های شوم خود بحث بسیار است. امیدواریم بستنی پاک همانند دولت پاک که به حاشیه رانده شده دوباره به میان مردم بازگردد و چوب خود را در حلقوم مدعیان اعتدال سازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی خوب بود سپاس

    • سلام

      خدا شفا تون بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج