۳۷۴۴۳۳
۱۹ نظر
۵۰۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
پ

افلاکی: به جانباز می‌گویند مزدور و با بیت‌المال تجارت می‌کنند

مربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: رضا مهاندوستی که بدنش پر از ترکش‌های جنگ است مزدور نیست، مزدور شمایی آقای پولادگر که با بودجه بیت‌المال تجارت می‌کنید.

خبرگزاری تسنیم: مجید افلاکی در واکنش به حرف های اخیر رئیس فدراسیون تکواندو عنوان کرد: روزی که پسر رضا مهماندوست را در غسالخانه برای دفن آماده می‌کردند در کنار رضا بودم. او تنها یک جمله خطاب به پسرش گفت. او اظهار داشت: «پسرم آنهایی که باعث مرگ تو شدند تقاص کارشان را خواهند داد».

وی ادامه داد: رضا به خاطر 13 میلیون مجبور شد از ایران برود و حالا بعد از مدال‌هایی که برای تیم آذربایجان به دست آورده چیزی حدود چهار میلیار تومان تنها پاداش گرفته است. تنها مدال طلای کاروان آذربایجان را رضا گرفت و حالا زمانی است که پولادگر باید به خودش بیاید. معنی حفظ ارزش‌هایی که حضرت آقا فرمودند واقعا در کجای ورزش کشور دیده می‌شود؟! کجا به فرمایش ولی‌امرمان توجه شده است؟

مربی پیشین تیم ملی اظهار داشت: وقتی در فرودگاه در سفرهای مختلف از گیت رد می‌شدیم از بس در تن رضا مهماندوست ترکش و یادگاری جنگ بود، دائما بوق به صدا در می‌آمد اما حالا پولادگر او را مزدور می‌خواند. نخیر آقای پولادگر مزدور شما هستید که با پول بیت‌المال شرایط سفرهای آقایان و خودتان را فراهم می‌کنید. مزدور شمایید که با بودجه بیت‌المال تجارت می‌کنید. شما با ارث پدرتان نمایندگی فلان برند ورزشی را در ایران زده‌اید؟!

افلاکی گفت: می‌خواهید برای‌تان مزدور را معنی کنم؟ مزدور کسی است که پسرش را که در ایران دارای رنک زیر 20 هم نیست به مسابقات جهانی مکزیک فرستاد و او هم تنها در این سفر توریست بود. مزدور کسانی هستند که در ابتدای حضورشان در تکواندو یک ماشین لادا داشتند و حالا بیش از چهار ماشین در پارکینگ خانه‌های‌شان پارک است. مزدور برخی‌ها هستند که داستان‌های خاص آنها را همه می‌دانند و از ترس‌شان خیلی‌ها به فدراسیون نمی‌روند. اینها مزدور هستند، نه کس که جانباز مملکت است!

وی خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنم که اهالی تکواندو ساکت نشینند که همچنان آقایان تکواندو را چپاول کنند. دوست دارم به برخی بزرگان این رشته بگویم الان زمان سکوت نیست. بیایید و واقعا حرف بزنید. ببینید با خانواده دانش چه کردند، ببینید با امثال رضا مهماندوست‌ها چه کردند. چرا ذوالقدر همه کاره تکواندو شده است؟ چرا اجازه می‌دهید بیت‌المال را در تکواندو جارو کنند؟! ظرفیت تکواندوی ایران یک برنز در ریو بود؟!

افلاکی تصریح کرد: بعد از لندن همین آقایان پشت مدال نقره معتمد پنهان شدند و امروز هم قطعا پشت مدال کیمیا پنهان خواهند شد. بیایید حرف بزنید تا اجازه ندهیم تکواندو بیشتر از این ضرر کند. مزدور کسی است که با پول بیت‌المال برای خودش پادشاهی درست کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیهان

      اقای افلاکی درود به شرفت که از حقیقت دفاع میکنین..اما لازم میدونم که یه جمله رو خطاب به شما بگم باور کنین هیچ اتفاقی نخواهد افتاد نه کسی استعفا میده نه شخصی رو برکنار میکنن همون اش وهمون کاسه است انگار نه انگار که اصلا اتفاقی افتاده هیچی عوض نمیشه

    • از کرج

      حق با آقای افلاکی هستش. دیگه وقتشه خود آقای پولادگر از فدراسیون تکواندو بره. کار آقای مهماندوست بعنوان مربی ایراد نداره و هر کسی میتونه بره کشور دیگه و مربی گری کنه . ولی کار آقای میلاد بیگی صد در صد وطن فروشی و خیانت بود

    • ابوولی

      احسنت.تبارک الله

    • امیر

      ایولا

    • علی رضایی

      شیر مادرت حلالت اقای افلاکی اگر چندتا مرد مثل شما بود امثال پولادگرای تو گود نبودند که بخواد با یک جانباز اینجور صحبت بکنه فقط با اخراج این مزدور من آروم میشم

    • یک هموطن

      خدایا
      اگر این حرف ها درست باشند!!! امیدوارم که درست نباشند!!!
      چقدر فاجعه در ورزش این مملکت را تاراج میکند.
      مسئولین تو را به خون پاک شهدا بیایید یک کاری بکنید تا بیش از این ناعدالتی سر افکنده مان نکند.
      تو را خدا کار را به اهلش بسپارید...
      تو را خدا با احساسات مردم بازی نکنید....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمام حرفای آقای افلاکی درسته شک نکنید!!

    • سعید

      جالبه که خیال استعفا، هم ندارن کلا فرافکنی و بروی خود نیاوردن تو همشون مد شده

    • بدون نام

      پولادگر کجا بره بهمین راحتی خورده برده ایشون باید محاکمه شود که چه بر سر تکواندو آورده که اینطور در مقابل کشور کوچکی مثل آذربایجان تحقیر شویم جناب رئیس جمهور و نمایندگان محترم مجلس مردم کارد به استخوانشون رسیده شما در قبال این ملت غیور مسئولید

    • بدون نام

      چرا تو ایران اتفاق و کار های باور نکردنی میفته؟

    • بدون نام

      بخدا قسم نمیدونستم مهمان دوست جانبازه اشکم در اومد درود بر شرفش

    • هیس

      درود بر شرفت افلاکی

    • بدون نام

      ...من یک جانبازم.غلط کردی به جانباز مزدورگفتی.....ان زمان که خون ما خاک خوزستان رارنگین وشرف ایرانی رامرتبه والا میداد ...مثل تو کجابودن.حالا جانبازمزدوراست.لعنت به تو.

    • بدون نام

      درود بر شرفت اگر اینها رو نمی گفتی خیانت کار بودی چون میدانستی و نگفتی درود بر شرف غیرت شجاعتت ورزش تو ایران انتهاش میشه دست فروشی مثل قهرمان بسکتبالمان همون بهتر که رفتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه میدونن ولی هیچکس هیچی نمیگه!!

    • بدون نام

      درود بر شرف مجید افلاکی که حقایقی رو بیان کرد که چند ساله هیچکس جرأت گفتنش رو نداره.

    • ریحانی

      اینا کسانی هستند عیب خودشون رو نادیده میگیرند در صورتی که خودشان سرتاپا عیبند اف بر این چنین افراد

    • روح اله

      اقا رضا ،استاد به تمام معنا هست و حرفه ای.
      اقایونی که قدرشو ندونستند باید بدونن که مدالهای امثال ساعی و کرمی از زحمات بی دریغ این جانباز بینظیر بوده.
      المپیک ریو این مرد بزرگو نداشتین بگید ببینم چندتا مدال آوردین؟؟؟؟؟؟!!!!!

    • امیرطاهری

      سلام خدمت هموطنان عزیزم سلام به رضا مهمان دوست عزیز سلام و احترام به تمام جانبازان وطنم سلام به شهیدان عزیزم سلام به آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس . واقعا اشک تو چشمان حلق زد وقتی به جانباز وطنم لقب مزدور میده کسی که خودش مزدورترین هستش کسی ..کسی که ... اه خانواده مهمان دوست که باعث مرگ پسرشون شدی دامن تو و خانوادت رو روزی میگیره و مطمعن باش این دنیا دار مکافاته ..پسر پولادگر کجای تکواندوی ایران بوده که بره مکزیک با پول بیت المال مردم ساکت نمونید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج