۳۷۴۴۶۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
پ

مرگ در جاده دماوند، پایان کار دختر معتاد

در پی مرگ مرموز دختر جوان که پس از حضور در میهمانی خانه ویلایی دماوند جان‌سپرده بود سه پسر جوان بازداشت شدند.

روزنامه ایران: در پی مرگ مرموز دختر جوان که پس از حضور در میهمانی خانه ویلایی دماوند جان‌سپرده بود سه پسر جوان بازداشت شدند.

دو هفته قبل پسری به نام پوریا سوار بر خودروی پژو در حال عبور از خیابان آفریقا- جردن- بود که با دختری به نام سمیرا آشنا شد. دختر ۱۹ ساله نیز به درخواست دوستی پسر پاسخ مثبت داد. چند روزی از این آشنایی نگذشته بود که پوریا متوجه اعتیاد شدید دختر جوان شد و همین موضوع انگیزه‌ای شد برای پایان رابطه دوستی آنها.

در این مدت پوریا از سمیرا بی‌خبر بود تا اینکه پنجشنبه گذشته دختر جوان با او تماس گرفت و مدعی شد به‌خاطر او مواد را کنار گذاشته است.

بدین‌ترتیب غروب شنبه، سمیرا، همراه پوریا و چند نفر از دوستانش به یک خانه ویلایی در منطقه دماوند رفتند.

بعد از پایان میهمانی پوریا همراه دو نفر از دوستانش و سمیرا سوار بر خودرو به طرف تهران حرکت کردند. اما سمیرا در راه به‌خواب عمیقی فرو رفت. در بین راه آنها متوجه وخامت حال سمیرا شده و او را به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل کردند. اما او دقایقی بعد جان‌سپرد.
در حالی که پوریا مدعی است دختر جوان براثر مصرف قرص و مشروبات الکلی فوت کرده است، پرونده‌ای در این خصوص در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و کارآگاهان جنایی، مسئول راز گشایی از مرگ مرموز دختر جوان شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهسا

      حالا یعنی میخاستن جوونی کنند دختره معتاد هم افتاد گردنشون آخه معتاد حرفش حرفه که بخان بهش اعتماد کنند بیچاره سه تا جوون الکی الکی گیر افتادن و فوت دختره هم افتاد گردنشون حالا بیا و درستش کن

    • بدون نام

      خیلی هم خوب که مرد یکی کم شد

    • سینا یزد

      خداوند عاقبتشون را بخیر گردونه

    • ساراازاصفهان

      از آدمای معتاد حالم بهم میخوره.مخالفم میگن اینا مریضن بخدا همشونو بندازین تو دریا

    • کیان

      این همه میگن مصرف قرص همراه مشروب آدمو میکشه بازم گوش نمیکنن

    • خودم

      مسلما پسرا دارن دروغ میگن و میخوان خودشون رو بیگناه نشون بدن همگی باهم میرن پی خوشگذرونی و کثافت کاری یکیشون هم این بلا سرش میاد

    • بدون نام

      اللهم عجل لولیک الفرج.

    • سمیرا تهران

      این کار بی شرمانه است

    • احسان

      خدا رحمتش کنه،،شاید علت مرگش چیز دیگه ست

    • دلسوز

      آخه سه تا پسر با ی دختر تو ویلا چه غلطی می کردن؟ بعد بگید گرانی نداری باعث ازدواج نکردن جووناس نه برادر من نه خواهر من نبود ایمان شرف وهوسرانی موجب تاخیر در ازدواج میشه

    • فائزه

      جوونامون دارن پر پر میشن با این اعتیاد

    • حمید

      ساراخانم ادب چیزخوبیه مگه توفامیلت میشه معتادنباشه معتاد ک ازشکم مادرش معتادبیرون نیامده هزارتابدبختی یتیمی دربه دری باعث معتادی میشه من هرادم قلدرمردب دردبخوری دیدم ازروی هزارتابدبختی معتادشده مابایدبامعتادک یک نوع بیماره خوب رفتارکنیم تا دوباره به جامعه برگردندتاحالا توهرشهری رفتم شصددرصدش معتاده بایدحمایت کنیم سرشکسته نشن تاد.وباره برگردند به چای این بی ادبیها دعاکنیم خدانجاتشون بده.

    • میرزا

      خدا بیامرزدت دختر جوان ای دوستان، ای عزیزان وخوانندگان محترم وگرامی جندین سال پیش مسئله اعتیاد را هم پزشکان و مقامات ذیربط یک بیماری اعلام و از طریق مجلس شورای اسلامی بصورت قانون درآمد، حال با اینکه اعتیاد به نظر برخی از مردم زشت و ناپسند هم باشد برابر قانون میبایست با افراد معتاد مثل بیمار برخورد کرد و چنانکه اتفاقی پیش آمد آن را با دید باز و قانونمند برخورد کنید برخورد هر انسان به یک بیمار نشانگر فرهنگ، قانونمندی وشخصیت و انسان دوستی آن شخص را میرساند حال اگر شخصی آسیبی در بدن او بود باید از او گریزان باشیم؟؟؟ پس قانون، تمدن، شخصیت، و انسان دوستی را کجا باید پیدا کنیم؟؟؟ فردی که مسلما ناخواسته آلوده شده از عزیزان و عضو و دوستان ما بوده‌است حال فعلاً بیمار است، بیایید تا این افراد را دریابیم،

    • ساراازاصفهان

      آقا حمیید ببخشیداا ولی این حرفا شما مال فیلماس.من خودم درگیر یه معتاد متوهمم ک وقتی زنش ازش طلاق گرفت من اصلن سنی نداشتم حالا یساله گیر داده بمن که فکر میکنم سارا زنمو از چنگم دراورد یکساله قسم خورده اسید بپاشه تو صورت من هرچی هم باش حرف میزنن ک زنت چون معتاد بودی رفت و چون صدبار ترک کردی و هزارتا کار خلاف .اما دچار توهم شده و نمیفهمه.یکساله با ترس میرم تو کوچه خیابون.کاش تو این مملکت یکاره ای بودم همشونو مینداختم تو دریا

    • شایان

      ساراخانم همه معتادا که مثل هم نیستند درکره ی زمین انسان هم انسان خوب هم انسان بد وهم انسان معتاد خوب وهم انسان معتادبدوجوددارد معتاد یک بیماراست که بیماری اش قابل درمان است عزیزم تفکرت راعوض کن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج