اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۶۸۴۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حسینعلی امیری:

مسئولان هم در دامان معلم پرورش یافته اند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: تعلیم و تربیت از مشاغل بسیار مهم و با شرافت بوده و از موقعیت اجتماعی بالایی برخوردار است و افراد در بالاترین رده‌های مسئولیتی کشور نیز در دامن معلمان رشد پیدا می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: تعلیم و تربیت از مشاغل بسیار مهم و با شرافت بوده و از موقعیت اجتماعی بالایی برخوردار است و افراد در بالاترین رده‌های مسئولیتی کشور نیز در دامن معلمان رشد پیدا می‌کنند.

حسینعلی امیری در مراسم افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه نمونه دولتی بنت‌الهدی در شهرستان ابهر با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: شهید رجایی و شهید باهنر، شهدای بزرگواری هستند که به عنوان چهره ماندگار تاریخ انقلاب مانده‌اند. این دو شهید بزرگوار از متن و بطن آموزش و پرورش برخاسته‌اند و سلوک رفتار، اندیشه، خدمت و شرایط شخصی شهید رجایی و شهید باهنر است که سبب شده از آن‌ها چهره‌هایی ماندگار و وفادار به اسلام و آرمان‌های انقلاب ایجاد شود.

این مسئول ادامه داد: افرادی که با این دو شهید معاشرت داشتند از دغدغه‌های آن‌ها در زمینه آموزش و پروش و تعلیم و تربیت جوانان اطلاع داشتند. مدرسه «دین و دانش» که به همت شهید بهشتی و شهید باهنر برای تربیت دانش‌آموزان تاسیس شده بود از مدارس نمونه و برتر زمان خود به‌شمار می‌رفت و تاسیس این چنین مدارسی نشان از توجه بسیار این بزرگواران به امر تعلیم و تربیت دارد.

امیری با اشاره به ساخت مدرسه خیرساز خان‌صنمی یادآور شد: ساخت این مدرسه صدقه‌ای جاریه است تا زمانی که این مدرسه پابرجاست روح مرحوم خان‌صنمی از اجر آن بهره‌مند می‌شود و بهتر است که چنین مسائلی در جامعه هرچه بیشتر نهادینه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معلمهای دلسوز قدیمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج