۳۷۷۲۰۶
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

ایمن الظواهری فراخوان داد

در آستانه عملیات موصل؛ الظواهری اهل سنت عراق را به ایستادن مقابل ارتش فراخواند

خبرگزاری ایسنا: در آستانه عملیات موصل؛ الظواهری اهل سنت عراق را به ایستادن مقابل ارتش فراخواند

رهبر القاعده ضمن انتقاد از ابوبکر بغدادی از اهل سنت عراق خواست در مقابل ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی و تسلط آنها بر شهرها تسلیم نشوند.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، ایمن الظواهری، رهبر القاعده از ابوبکر بغدادی، رهبر داعش به دلیل ریختن خون افراد انتقاد کرد و مدعی شد:‌ "رهبر داعش به دست ایران و دولت عراق برای "کشتار اهل تسنن" بهانه داده است."

وی گفت: "اهل سنت عراق نباید به محض افتادن شهرها در دست "ارتش صفوی شیعه" تسلیم شوند بلکه باید خود را برای جنگ‌های چریکی طولانی مدت آماده و خود را بازسازی کنند تا اشغال "صفوی صلیبی" جدید را در مناطقشان شکست بدهند همانطور که قبلا آن را شکست دادند."

الظواهری از "قهرمانان و مبارزان شام" خواست به "برادرانشان در عراق" کمک کنند.

وی با بیان اینکه "جنگ آن‌ها یکی است"، گفت: "شام به عراق کمک کرد و عراق نیز عمق شام است و باید مقابل ائتلاف "صلیبی صفوی" که با تفاهم آمریکا و ایران برای از بین بردن منطقه تلاش می‌کند، ایستاد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      شیعه صفوی !!!! شیعه اثنی اشعری هیج مشکلی با اهل سنت ندارد مشکل شما بی دینان افراطی که ابروی اسلام ومسلمانان دنیا را بردهاید بالاخره پرده بر خواهد افتاد .

    • خان

      الظواهری ترسو مثل شغال خودش پتهان کرده . بدبخت نه شیعه و نه سنی هیچکدام تو را رهبر خود نمیدانند و میدانند که تو مامور سازمان جاسوی موساد و سی آی ا هستی و با بودجه آنان جوانان مسلمان را بجان همدیگر انداختی . بدبخت اگر جرائت داری خودت را نشان بده که همان جوانان مسلمان اهل سنت تو را به درگ واصل میکنند . ابوبکر البغدادی و الظواهری و.... دست نشانده اسرائل و امریکا هستد و میخواهند مسلمانات بجان هم بیندازند تا کسی بفکر آزادی قدس شریف نیافتند و مسلمانان را سرگرم جنگ برادر کشی نمایند و اسرائیل نیز هر چه خواست بلا به سر فلسظنیتن بیگناه آورد. ما جوانان اهل سنت و شیعه با هم برادریم و گول توظئه های دشمنان را نمیخوریم . و آنان که دست به کشتار کودکان . و زنان بیگناه سوریه و عراق میزنند مسلمان نیستند بلکه یهودی و تکفیری هستند . که با بودجه سازمان موساد و سی آی ا ه مسلمان را میکشتند . لذا ما مسلمانان اهم از سنی و شیعه برائت خود را از الظواهری . البغدادی . القائده . بوکوحرام . الشباب اعلام میداریم . و عملکرد آنان را محکوم میکنیم

    • بدون نام

      منی که اهل تسنن هستم ومیدونم خود امریکا القاعده وداعش رو بوجود اوردن چطور باور کنم....این اقا چرا وقتی به ناموس ومال اهل تسنن داعش حمله کرد چرا فتوا نداد چرا نیومد کمک اهل تسنن .حالا که دیده داعش توخطرافتاده یاد اهل تسنن کرده .نه دوست عزیز اهل سنت بازیچه دست تو وامریکا واسراییل نیست .دست شما برای اهل تسنن روشده این حرفا مال یه مشت بی سواده که زود خام میشن .

    • بدون نام

      ان شاء الله شیعه وسنی مثل همیشه برادروهمدل ومتحدمیمونن مردک ازخدابیخبرتوداعش یکی هستین وخون قوم مسلمان وبرادرشیعه وسنی به گردن شماست لعنت به القاعده وداعش که بویی ازاسلام وانسانیت نبردن

    • بدون نام

      الظواهری ...خودتی موقع ای که داعش کشتار می کرد فتوا نمی دادی حالا که نسلشان دارد گم می شود فتوا صادر می کنی

    • بدون نام

      ايمن الضواهري وابوبکربغدادي بزودي تقاص جنايات درحق مسلمين راخواهندداد خوش باش که ظالم نبردراه به منزل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج