جاباما
۳۷۷۳۷۱
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

گاف های پرسر و صدای ویژه برنامه های المپیک ریو

در برنامه های زنده ویژه بازی های المپیک امسال چیزی که زیاد بود سوتی و گاف از جانب مجریان بود. در این جا چند تا از مهم ترین های آن ها را که در شبکه های مجازی هم موج ساز شدند و حواشی زیادی به وجود آوردند با هم مرور می کنیم.

هفته نامه همشهری جوان: در برنامه های زنده ویژه بازی های المپیک امسال چیزی که زیاد بود سوتی و گاف از جانب مجریان بود. در این جا چند تا از مهم ترین های آن ها را که در شبکه های مجازی هم موج ساز شدند و حواشی زیادی به وجود آوردند با هم مرور می کنیم. البته این لیست تا یکشنبه شب است و اتفاقات مهم بعد از آن به علت این که دیر رخ داد در این باکس جایی نداشتند.

قصه احسان علیخانی

شرح سوتی: توتونچی، در حالی که مشغول گزارش فرستادن از ریو بود، اعلام کرد یک شایعه عجیب شنیده و امیدوار است که حقیقت نداشته باشد. مجری شبکه ورزش بعد از کلی مقدمه چینی گفت که شنیده احسان علیخانی، مجری محبوب شبکه سه، وفت کرده.
همین خبر کوتاه خیلی زود از شبکه های اجتماعی نیز در آورد و نزدیکان احسان علیخانی هر طور که می توانستند اعلام کردند که او زنده است و هیچ مشکلی برایش پیش نیامده. علیخانی بعد از این ماجرا از هر موقعیتی (مثل حضور در کنسرت خواننده های مختلف) استفاده کرد تا نشان بدهد سر و مر و گنده است و هیچ اتفاقی برایش نیفتاده.
گاف های پرسر و صدای ویژه برنامه های المپیک ریو
سوتی دهنده: مهدی توتونچی

شبکه پخش کننده: ورزش

واکنش های فضای مجازی: الان فاز مهدی توتونچی چی بود که یهو برگشت گفت احسان علیخانی درگذشت بعد میگه همکاران دارن پیگیری می کنن؟ خب اول پیگیری کن بعد بگو/ احتمالا سال دیگه احسان علیخانی مهمان برنامه ماه عسل میشه و خودش از خودش می پرسه چی شد که مردی؟!

قصه لیلا رجبی

شرح سوتی: احسان مهاجرشجاعی به عنوان کارشناس دوومیدانی در استودیو شبکه ورزش حضور داشت؛ در زمان مسابقه پرتاب وزنه المپیک بعد از این که پرتاب های لیلا رجبی نتیجه خوبی دربر نداشت، به همراه مجری برنامه در حال تحلیل این اتفاق بودند که در بخش پایانی صحبت هایشان به خونسردی بیش از حد رجبی اشاره کردند و مهاجر شجاعی هم در آخر جمله «یه کم غیرت به نظرم...» را گفت که با خنده های کسی که کنارش نشسته بود همراه شد و همین حرف ها سر و صدای زیادی را به راه انداخت.
گاف های پرسر و صدای ویژه برنامه های المپیک ریو
سوتی دهنده: احسان مهاجر شجاعی

شبکه پخش کننده: ورزش

واکنش های فضای مجازی: لیلا رجبی پارسال از زور کمبود امکانات و مربی می خواست خداحافظی کنه، غیرت کرد که سهمیه گرفت و رفت؛ بعد آقایون میگن بی غیرته!/ بی غیرت اونایی هستن که تو رو آوردن تو تلویزیون، نه ورزشکاری که برای ایران زحمت می کشه.


قصه تلگرام

شرح سوتی: مجری برنامه در حال نشان دادن عکس های مربوط به اتفاقات مهم المپیک بود و وقتی به خبر مربوط به وزنه بردار کلمبیایی رسید، ناگهان نوتیفیکیشن مربوط به نسخه دسکتاپ تلگرام روی صفحه ظاهر شد و پیام «جووووون» را که برای یک نفر فرستاده شده بود؛ 70 میلیون نفر دیدند! چشم های متعجب مجری برنامه زمانی که آن مکالمه اینترنتی را روی صفحه مانیتور دید هم یکی از جالب ترین تصاویر چند وقت اخیر شبکه ورزش بود.
گاف های پرسر و صدای ویژه برنامه های المپیک ریو
سوتی دهنده: مسئول کامپیوتر

شبکه پخش کننده: ورزش

واکنش های فضای مجازی: شبکه ورزش مرز سوتی رو جا به جا کردن، چت کارمندهاشو می فرسته رو آنتن/ حاضرم ده میلیون بدم ده تا پیام قبل از این «جووووون» رو بخونم/ آخ آخ آخ! شانس آورد خانومش استیکر عاشقانه نفرستاده.:)))


قصه ارتباط مستقیم

شرح سوتی: قبل از این که قهرمانی کیانوش رستمی در وزنه برداری مسجل شود، جواد خیابانی که مجری برنامه بود و خیلی امیدوار بود اولین مدال مان را بگیریم، اعلام کرد با خانه کیانوش رستمی ارتباط مستقیم دارند و بعد هم در تماس تلفنی با اعضای خانواده این وزنه بردار به طرز عجیبی ضایع شد. آقاجواد ابتدا با برادر کیانوش صحبت کرد، بعد از آن خیابانی گفت می توانم با مادر کیانوش هم صحبت کنم؟ که برادر کیانوش گفت امکانش نیست و بعد تلفن را به پدرش داد.
گاف های پرسر و صدای ویژه برنامه های المپیک ریو
صوتی دهنده: جواد خیابانی

شبکه پخش کننده: سه

واکنش های فضای مجازی: خیابانی تو خواب هم نمی دید برادر کیانوش رستمی یک روز روی آنتن زنده این طوری حالش رو بگیره/ خیابانی اسم برادر کیانوش رتسمی را هم به لیست آدم های منفور زندگیش اضافه می کنه!

قصه دموکراسی

شرح سوتی: مسابقه رده بندی سعید عبدولی تقریبا همزمان بود با پخش مستقیم مسابقه فوتبال سوپرجام باشگاه های اسپانیا بین دو تیم بارسلونا و سویا. خیابانی که در آن شب هم اجرای برنامه را بر عهده داشت، از یک طرف کاملا دموکرات وار به مردم می گفت شما انتخاب کنید که فوتبال پخش شود یا مسابقه عبدولی و از طرف دیگر حکم می داد که شما حتما پخش مسابقه کشتی پسر ایران را انتخاب می کنید.
گاف های پرسر و صدای ویژه برنامه های المپیک ریو
سوتی دهنده: جواد خیابانی

شبکه پخش کننده: سه

واکنش های فضای مجازی: خیابانی یک جوری مردم رو احساسی می کنه در مورد عبدولی که اگر می گفت مسابقه عبدولی رو پخش کنیم یا تایتانیک هم مردم عبدولی رو انتخاب می کردن/ خدارو شکر ما با پیامک می تونیم برنامه مورد علاقه مون رو انتخاب کنیم، کاش یه روزی بتونیم مجری ها رو هم جا به جا کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • eli

      اون جریان ... تو المپیک و هر چی که هست رو هم باید میزاشتین :)))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون جریان .... تو المپیک و هرچی که هست خیلی بی تربیتی بود!!!!! و سوتی عبدولی بود نه تلویزیون

    • آزاده

      پخش دیدار کشتی نماینده رژیم اشغالگر با حریفش هم از اون سوتی ها بود , یهو مجری شبکه ورزش با چشمهای گرد شده گفت :فعلا ارتباطمون با ریو قطع شده....

    • حسین

      نویسنده محترم شما از دیدگاه خودتون بررسی کردید موضوع آقای خیابانی
      من به شخصه از علاقه زیادی به آقای خیابانی دارم و حس قشنگی که نسبت به ایران داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج