اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۷۶۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اهمیت حضور ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا یک کلاس آموزشی پیشرفته برای فوتبال دنیا است.

روزنامه شهروند: لیگ قهرمانان اروپا یک کلاس آموزشی پیشرفته برای فوتبال دنیا است. نگاه کردن به این بازی‌ها علاوه بر داشتن جنبه آموزشی لذت‌بخش هم خواهد بود زیرا سرعت فوتبال به بیشترین حد خود می‌رسد. لیگ قهرمانان اروپا زمانی ایده‌آل می‌شود که شما یا هر شخص دیگری به‌عنوان بازیکن در قالب این بازی‌ها حضور داشته باشید. نکته مثبت هم همین است که امسال در لیگ قهرمانان ما دو بازیکن داریم که می‌توانند در ٦ بازی مهم حضور داشته باشند. بازی‌هایی که بیشترین مانور رسانه‌ای را به همراه دارند و می‌تواند برای آنها بسیار مهم باشد. من به این اتفاق به‌عنوان یک هدیه از سوی خدا می‌نگرم چون لیگ قهرمانان اروپایی جایی نیست که هر کسی بتواند در آن حضور پیدا کند و حالا بازیکنان ما باید مقابل ٣ تیمی قرار بگیرند که هر کدام بهترین‌های کشور خودشان هستند.
درباره اتلتیکو مادرید و بایرن‌مونیخ که نمی‌توان حرفی زد زیرا آنها جزو غول‌های فوتبال دنیا هستند. موضوعی که اهمیت زیادی دارد فرصت‌طلبی بازیکنان ایرانی در این بازی‌ها خواهد بود. اگر عزت‌اللهی و آزمون در روز خوبشان باشند و بتوانند بازی خوبی را از خود ارایه دهند قطعا مورد توجه تیم‌های بزرگ قرار می‌گیرند. این فرصت سکوی پرتابی است که اگر بچه‌های ما از آن استفاده کنند می‌توانند تأثیر مطلوبی روی ادامه فوتبالشان بگذارند اما موضوعی که واضح است عدم صعود تیم روستوف به مرحله بعد است؛ آنها باید با آیندهوون مبارزه کنند و نتایج خوبی را مقابل این تیم بگیرند تا به لیگ اروپا صعود و شانسشان را در آن‌جا امتحان کنند. البته همین حضور هم فوق‌العاده است و امیدوارم که در این بازی‌ها موفق باشند اما اگر بحثی کلی درباره لیگ قهرمانان امسال داشته باشیم، باید به گروه بارسلونا،رئال مادرید و بایرن‌مونیخ اشاره کنیم زیرا قهرمان نیز یکی از این ٣ تیم خواهد بود و تیم‌های دیگر به دنبال آنها خواهند دوید.
ضمن این‌که بازی عزت‌اللهی و آزمون در آلیانس آرنا ویژه خواهد بود. کارلو آنچلوتی مربی بزرگی است. کسی است که قطعا بازی آزمون و عزت‌اللهی را خواهد دید. آنجلوتی یکی از بهترین مربیان دنیا محسوب می‌شود و بهترین اتفاق برای یک بازیکن این است که زیر نظر او بازی کند. البته در این جام جای خالی بعضی تیم‌ها را نیز حس می‌کنیم. چلسی،منچستر یونایتد و میلان جزو تیم‌هایی هستند که نبودشان قطعا در این جام حس خواهد شد. البته منچستر در فصل آینده با قدرت خواهد آمد و شاید در حد یک مدعی قهرمانی باشد البته این جام همواره جذابیت‌های خاص خودش را دارد و دیدنی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج