۳۷۷۶۶۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

خوش خبر: لوزانو در مدیریت تیم مشکل دارد

سرپرست تیم ملی والیبال پس از بازگشت به تهران درباره نتایج و حواشی تیم صحبت می‌کند.

ایران ورزشی: سرپرست تیم ملی والیبال پس از بازگشت به تهران درباره نتایج و حواشی تیم صحبت می‌کند. او در گفت و گو با رادیو ایران ابتدا به بحث عدم حضور سه تن از بازیکنان ایران در رژه اشاره می‌کند. ماجرایی که به نوعی به طور مستقیم به او هم ربط داده شد: «زمانی که بازیکنان آماده رفتن به افتتاحیه شدند از من پیگیری کردند که چرا من همراه آنها نمی‌آیم. در ابتدا به آنها گفتم که به زودی به مراسم می‌آیم اما بعد برای آنها توضیح دادم که لباس مناسب برای حضور من در افتتاحیه وجود ندارد. من اصلاً صلاح نمی‌دانستم که آنها در این موضوع دخالت کنند چرا که المپیک جای چنین بحث‌هایی نیست. از موضوع و حاشیه به وجود آمده بسیار ناراحت شدم و مخالف دخالت بچه‌ها بودم و حتی با آنها برخورد هم کردم.»

قرارداد لوزانو بعد از المپیک تمام شده. خوش خبر درباره ادامه همکاری با رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی نیز توضیح می‌دهد: «قرارداد فدراسیون والیبال با لوزانو تا پایان المپیک بود و الان قرارداد به پایان رسیده است. من نمی‌دانم که سیاست فدراسیون چیست. لوزانو مربی با دانشی بود و در بحث مربوط به والیبال نقصی را در کار او ندیدم اما در بحث مدیریت کمی مشکل داشت. البته این را باید بگویم که او مدرس روانشناسی است و نمی‌تواند ناپخته عمل کند ولی این مربی مدت زمان بسیار کمی را کنار بازیکنان بود و حتی قرارداد طولانی نیز نداشت که بتواند خیلی راحت تغییرات را در تیمش اجرا کند اما در کل باید بگویم که لوزانو اگر می‌توانست مثل ولاسکو مدیریت کند، نتیجه بهتری می‌گرفتیم.»

او معتقد است باید یک مربی بزرگ روی نیمکت ایران بنشیند: «نظر من این است که باید یک مربی نامی را برای تیم ملی انتخاب کنیم. اگر می‌خواهیم در المپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق باشیم باید برنامه خوبی داشته باشیم. بازیکنان ما به دلیل اینکه بزرگ هستند و هر کدام‌شان ستاره‌ای محسوب می‌شوند، باید مربی‌ بهتر و بزرگتر از خودشان بالای سرشان باشد.»

سرپرست تیم ملی درباره اینکه قبل از آغاز المپیک برخی از بازیکنان تصمیم داشتند بعد از پایان بازی‌ها از تیم ملی خداحافظی کنند نیز اظهارنظر می‌کند: «من به این بازیکنان گفتم که بسیاری از شماها از نظر شرایط بدنی مشکلی ندارید اما اگر فکر می‌کنید انگیزه لازم برای ادامه کار را ندارید این موضوع بسیار خطرناکی است که بهتر است تصمیم خود را عملی کنید. اگر بازیکن از موفقیت‌های به دست آمده ارضا شود این بسیار خطرناک است و می‌تواند به نحوه بازی او صدمه بزند.»

سرپرست تیم ملی همچنین به عملکرد تیم ملی اشاره می‌کند: «اگر بخواهیم صرف نتیجه‌گیری را مدنظر قرار دهیم باید بگویم که نتیجه خوب بود و مطابق با پیش‌بینی‌ها صورت گرفته بود: «اما از نظر شکل بازی من فکر می‌کنم می‌توانستیم بهتر از این باشیم. ما دو تیمی را شکست دادیم که همه آنها را مغلوب کرده بودند. بهترین بازی ما برابر لهستان بود که شروع بدی داشتیم. در برابر ایتالیا نیز اگر ست اول را پیروز می‌شدیم شاید شرایط تغییر می‌کرد. همه اینها نشان می‌دهد که ما توانایی بازی بهتر را داشتیم اما به دلایلی این موضوع صورت نگرفت. در کل باید بگویم که از نظر نتیجه خوب بودیم اما از نظر شکل بازی خیر.»

او درباره اینکه چرا تیم ملی نتوانست بهتر از این بازی کند نیز توضیح می‌دهد: «من واقعاً نمی‌دانم چرا این موضوع صورت گرفت چرا که بچه‌ها نهایت انگیزه را داشتند. اگر الان بخواهیم به برخی از مشکلات اشاره کنیم شاید توجیه به نظر بیاید اما انتقاداتی که در چند روز مانده به آغاز المپیک از تیم و بازیکنان صورت گرفت باعث برهم ریختن تمرکز آنها شد. مثلا همین انتقادی که قبل از آغاز المپیک ریو صورت گرفت. من خواهشم از رسانه‌ها این است که برای انتقاد کمی دست نگه دارند. انتقاد همیشه خوب است و برای من به شخصه همیشه تأثیرگذار بوده اما باید بدانیم که باید برای آرام کردن بچه‌ها و بازگرداندن تمرکز آنها بعد از این انتقادها ما کار سختی داریم که اگر در حین انجام بازی‌ها باشد کار را دشوارتر می‌کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیر مرد پرسپولیسی

      تنها مشکل تیم والیبال خود جنابعالی هستید که معلوم نشد به چه دلیل ان سه یازیکن در یک حرکت زشت به حمایت از شما در مراسم افتتاحیه المپیک شرکت نکردند وعکس سلفی خود را در فضای مجازی هم منتشر کردند ، وبدون هیچ بازخواستی راحت برگشتند وبرای تیم ملی کلاس هم گذاشتن واعلام فرمودند ،شاید برای تیم ملی پاره وقت بازی کنند ، حالا رفتین او کار لوزانو وخیال کله پا کردنش رو دارید بحثی دیگر است ، شما فقط تاصعود به المپیک انگیزه داشتید وگرنه در المپیک توریست بودید ،مگه یردن نوجوانان کوبا ومصری که والبالی ندارد را یه تیم باشگاهی هم می تونست انجام بده ، یا حق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج