۳۷۸۲۰۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

گولچ در راه لیام ردی و داسیلوای استقلال

با اتفاقات روی داده حوالی باشگاه پرسپولیس باید بازگشت رامین رضاییان به این تیم را تمام شده بدانیم.

وبسایت نود: با اتفاقات روی داده حوالی باشگاه پرسپولیس باید بازگشت رامین رضاییان به این تیم را تمام شده بدانیم. بازگشتی که حواشی خاص خود را به همراه خواهد داشت. برخی از رسانه ها خبر از تحمیل رضاییان به برانکو می دهند. برانکو در صحبت های تایید نشده ای حتی خبر از پایان همکاری با باشگاه و تهدید به قرارندادن رضاییان در لیست ۱۸ نفره داده است. اخباری که با توجه به سابقه برانکو کمی بعید بنظر می رسد. اما بازگشت رضاییان را می توان از منظر اقتصادی هم مورد تامل قرارداد.

علاوه بر اینکه رامین برای بازی در پرسپولیس رقم قابل توجهی را دریافت خواهد کرد دیگر خرید نسبتا گران قیمت سرخ ها را هم عملا از دور خارج خواهد کرد. طبق گفته مسئولان پرسپولیس آنتونی گولچ برای خالی شدن لیست باشگاه در رقابت های داخلی شرکت نخواهد کرد و فقط در رقابت های آسیایی شانس همراهی سرخ های پایتخت را خواهد شد.

به این ترتیب گولج ۲۵۰ هزار دلاری(طبق گفته مسئولان باشگاه پرسپولیس) یا به عبارتی به احتساب هر دلار ۳۴۰۰ تومان , ۸۵۰ میلیون تومانی فقط در ۶ بازی دور مقدماتی به طور قطع یقین و بازی های دور دوم در صورت صعود حتمالی سرخپوشان حاضر خواهد بود. با توجه به پست حساس گولچ(مدافع میانی) هیچ مربی عاقلی در رقابت های حساس آسیایی یک زوج ناهماهنگ در دفاع میانی را ترجیح نخواهد داد و به این ترتیب گولچ بدون انجام بازی فصل را به پایان خواهد برد. اتفاقی که مسبوق به سابقه است.

نگاهی به روزهای نه چندان دور نشان می دهد لیام ردی استرالیایی ۲۳۰ هزار دلاری و داسلیوای برزیلی ۲۴۰ هزار دلاری بدون انجام حتی یک بازی برای استقلال فصل را به پایان بردند و حتی در مراجع قضایی بین المللی مشکلات بسیاری را برای دیگر تیم پایتخت بوجود آوردند. پرسپولیس هم از این دست بازیکنان کم نداشته است.کارلوس ریورا پانامایی و خورخه گائونا از پاراگوئه را می توان از این دست بازیکنان نامید.

پل یانسکی و پریمیوف (مجموعا یک میلیارد و هفتصد و چهل میلیون تومان طبق قراردادی که به سازمان لیگ اعلام شده است) را هم می توان جزو خارجی های ناکارآمد پرسپولیس نامید که هیچکس نفهمید دلیل جذب این بازیکنان چیست و چه کسی یا کسانی از جذب این بازیکنان در باشگاه ها سود می برند؟ مبالغی که می توان از آنها برای استفاده در تیم های بانوان باشگاه ها استفاده کرد تا مثل بار اضافی از کشتی باشگاه ها به دریا ریخته نشوند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      .........بازیکنان خارجی پرسپولیس توی این مدت که از لیگ گذشته هنوز بازی نکرده اند.پول بیت مال را می برند

    • وحید

      واقعاخداروخوش میادپول بیت لمالواینجوری هدربدین مردم بعضیا نون شب ندارن گناهه خدایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج