۳۷۸۵۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فلاحت زاده: برای قهرمانی می‌جنگیم

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: دوست داریم با قرار گرفتن در جمع مدعیان سایپا را به روزهای اوج بازگردانیم.

خبرگزاری تسنیم: فرشاد فلاحت‌زاده درباره شرایط تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: تمرینات‌مان را به خوبی انجام داده و روز شنبه هم برابر تیم استقلال «ب» در یک دیدار تدارکاتی به میدان رفته و محک خوردیم. به احتمال زیاد چهارشنبه با پرسپولیس بازی خواهیم کرد تا بازیکنان بتوانند هماهنگ‌تر شوند.

وی با اشاره به نتایج سایپا در چهار هفته اول لیگ برتر تصریح کرد: نتایج خوبی کسب کردیم، اما می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم. در برخی از بازی‌ها بدشانس بوده و در برخی از بازی‌ها نیز از جمله بازی با ذوب‌آهن روی اشتباه فردی گل خوردیم. امیدوارم در ادامه مسابقات شاهد اشتباهات فردی نباشیم.

مربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که چه تیم‌‌هایی را مدعی قهرمانی می‌داند، گفت: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد. استقلالِ علیرضا منصوریان با آمدن بهتاش فریبا شرایطش بهتر خواهد شد. فریبا تجربه زیادی دارد و می‌تواند به استقلال کمک کند. این تیم از بازیکنان خوبی برخوردار است و شرایطش بهتر خواهد شد. تراکتورسازی نیز از جمله تیم‌هایی است که مهره‌های زیادی دارد و یکی از مدعیان قهرمانی است.

فلاحت‌زاده در خصوص اینکه چه رتبه‌ای برای سایپا در پایان فصل پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: ما برای قهرمانی می‌جنگیم و یا حداقل دنبال کسب سهمیه هستیم تا سایپا را به روزهای اوج بازگردانیم. حضور حسین فرکی در رأس این تیم خیلی می‌تواند سایپا را به اهدافش نزدیک کند. تیم‌هایی که فرکی در آن حضور داشته یا قهرمان بوده یا نایب قهرمان. بنابراین همین مسئله می‌تواند سایپا را برای قرار گرفتن در جمع مدعیان امیدوار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج