۳۷۹۲۰۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مشکل صفحه‌نمایش، اپل را دادگاهی کرد

در این شکایت به این موضوع اشاره شده که مشکل صفحه‌نمایش از نقصی درون این مدل‌ها برخواسته است. ظاهرا برخی از قطعات مصرف شده داخل گوشی باید یک روکش فلزی داشته باشند که در این مدل‌ها نبود همین روکش فلزی باعث بوجود آمدن مشکل شده است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: منابع خبری هفته گذشته به گزارش‌هایی درباره مشکل صفحه لمسی گوشی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس پرداختند. در واقع در گزارش‌ها خواندیم که تعداد بیشتری از این دستگاه‌ها به مروز زمان دچار مشکل شده‌اند. با افزایش گوشی‌هایی که با این مشکل روبرو می‌شوند برخی از این ماجرا با نام «بیماری لمسی» یاد می‌کنند.
مشکل صفحه‌نمایش، اپل را دادگاهی کرد
این مشکل باعث می‌شود در بخش بالایی صفحه‌نمایش یک نوار خاکستری سوسو بزند و در آن شرایط صفحه‌نمایش به خوبی به لمس کاربر پاسخ ندهد. مشخص است که تا به حال شرکت اپل از این موضوع خبردار شده است اما فعلا که در این باره هیچ اقدامی انجام نداده. همین موضوع باعث عصبانیت برخی از کاربران شده و به این دلیل در دادگاه شکایتی را علیه اپل طرح کرده‌اند.

در این شکایت به این موضوع اشاره شده که مشکل صفحه‌نمایش از نقصی درون این مدل‌ها برخواسته است. ظاهرا برخی از قطعات مصرف شده داخل گوشی باید یک روکش فلزی داشته باشند که در این مدل‌ها نبود همین روکش فلزی باعث بوجود آمدن مشکل شده است. در این شکایت ادعا شده که این مدل از آیفون اساسا به دلیل نقص در صفحه‌نمایش لمسی قابلیت استفاده به عنوان یک گوشی هوشمند را ندارد. از طرفی اپل به نقض قوانین حمایت از مصرف کننده‌ها هم متهم شده است. باید دید این شکایت تا چه حد اپل را با مشکل مواجه می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج