۳۷۹۲۸۴
۱ نظر
۵۰۵۵
۱ نظر
۵۰۵۵
پ

مجسمه ناصر عبداللهی جنجالی شد

در حالی شهرداری بندرعباس هفتم شهریورماه از سردیس ناصر عبداللهی صدای ماندگار جنوب رونمایی کرد که این سردیس با انتقادات زیادی روبه‌رو شد و هنوز ۲۴ ساعت از نصبش نگذشته برای بازسازی برداشته شد!

روزنامه هفت صبح: در حالی شهرداری بندرعباس هفتم شهریورماه از سردیس ناصر عبداللهی صدای ماندگار جنوب رونمایی کرد که این سردیس با انتقادات زیادی روبه‌رو شد و هنوز ۲۴ ساعت از نصبش نگذشته برای بازسازی برداشته شد!

مجسمه ناصر عبداللهی جنجالی شد

سردیس ناصر عبداللهی هم‌زمان با هفته دولت پس از افتتاح و بهره‌برداری زمین ورزشی ناصر عبداللهی، در هفتم شهریورماه رونمایی شد. اما این سردیس به‌جای آنکه مورد استقبال جامعه هنر استان قرار بگیرد موردانتقاد فرزندان زنده‌یاد عبداللهی قرار گرفت تا جایی که در صفحات شخصی اینستاگرام خود با گذاشتن مطالبی شباهت این سردیس به زنده‌یاد ناصریا را زیر سؤال بردند.

نوید عبداللهی فرزند بزرگ زنده‌یاد ناصر عبداللهی در مطلبش در صفحه شخصی اینستاگرامش بابیان اینکه آیا این تندیس چهره ناصر عبداللهی است؟، آورده است: سلام و عرض خسته نباشید، خدمت مسئولین شهر بندرعباس الخصوص شهرداری محترم، جا داره تشکر بکنم به خاطر ساخت تندیس فردی ناشناس به مناسبت هفته دولت که هیچ‌گونه شباهتی به ناصر عبداللهی نداره….

پس‌ازاین مطلب بود که سیل انتقادات به سیبل سازندگانش وارد شد تا جایی که هنرمندانی ازجمله ابراهیم پشت کوهی کارگردان نامی تئاتر هرمزگان با مطالبی سازندگان را متوجه عدم شباهت این سردیس با فرد اصلی کند. عمران طاهری خواننده بندرعباسی با انتشار عکسی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام با توضیح «بدون شرح» به این عکس اعتراض کرد و کامنت‌های بسیاری هم در این رابطه پای این عکس به چشم می‌خورد.

اما علیرضا عبداللهی برادر زنده‌یاد ناصریا سخنان جالبی به زبان می‌آورد افزود: این تندیس قبل از ایام نوروز به دست یک مجسمه‌ساز مشهدی ساخته شد و با هماهنگی به‌عمل‌آمده از سوی مدیریت زیباسازی شهرداری بندرعباس برای کنترل و برطرف کردن معایب کار به دیدن آن رفتم.

وی بابیان اینکه وقتی مجسمه را دیدم چیزی جز انتقاد نداشتم اما چون نیت کار برای امری نیک بود سعی کردم تمامیت معایب کار را به استاد مجسمه‌ساز بگویم، اظهار کرد: مجسمه‌ساز گفت تنها تصویری که از ناصر جان دارم به فیلمی از کنسرت آن زنده‌یاد در تهران برمی‌گردد که از سوی فرزند زنده‌یاد عبداللهی به دستش رسیده است.

برادر زنده‌یاد ناصریا ادامه داد: درهرصورت کار تا حجم واقعی خیلی فاصله داشت و سرانجام قرار شد تا امروز از طرف مدیریت زیباسازی تصویر نصب نشود تا این المان برای مان ارسال و پس از دیدن و تأیید نصب شود که از شنیدن خبر نصب آن شوکه شدم!

وی اضافه کرد: در فضای مجازی پیام نارضایتی را برای دست‌اندرکاران ارسال کردم که دوستان تماس گرفته و انتقادات را پذیرفته و خبر از آمدن مجسمه‌ساز و بازسازی آن طی روزهای آینده خبر دادند تا تندیسی درخور شأن این بزرگوار و زنده‌یاد ساخته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      چی بگم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج