۳۷۹۴۱۴
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

امیر اسماعیلی: سیلی اول را به دشمن میزنیم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با تاکید بر اینکه پدافند هوایی باید اولین سیلی را به دشمن بزند، گفت: برای دفاع از کشور دستمان روی ماشه است.

خبرگزاری مهر: امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)، طی سخنانی در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی با آرمان‌های امام راحل، اظهار داشت: در دیدار اخیر با فرمانده معظم کل قوا، به حضرت آقا گزارش دادیم که نیروهای پدافند از شرجی گرمسیر تا سرمای سردسیر، دست روی ماشه و آماده دفاع از کشور هستند.

وی با بیان اینکه ولایی بودن به معنای حمایت از مظلوم و دفاع در مقابل مهاجم است، گفت: در زمینه تجهیزات و تکنولوژی، آنچه که به میدان دفاع می‌آید بومی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: امروز نعمت امنیت در جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است به طوری که فقط درحوزه پدافند هوایی هرگاه دوست و دشمن به آسمان کشورمان نگاه می‌کنند آسمان ایران اسلامی را بدون تاخت و تاز هواپیماهای بیگانه مشاهده می کنند.

اسماعیلی توان ایران در حوزه دفاع هوایی را باتوجه به تحریم ها و تهدیدها، توانی بی نظیر دانست و افزود: مردم از ما می‌خواهند که قاطعانه در برابر دشمن بایستیم و ما هم خواهیم ایستاد.

وی ادامه داد: «دفاع معجزه آسا» مدالی است که حضرت آقا به پدافند در جنگ تحمیلی دادند.

امیر اسماعیلی با تاکید بر اینکه پدافند هوایی باید اولین سیلی را به مهاجم بزند، اظهار داشت: البته دشمن ما بزرگ نیست اما خبیث است و باید هوشیار باشیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم تصریح کرد: وقتی دشمن می‌گوید سامانه موشکی برد بلند نباید در اختیار ایران قرار بگیرد و تهدید می‌کند که فلان سامانه را نسازید یا فلان مرکز هسته ای اصلا نباید باشد چون در زمینه دفاع توانمند می شوید، این یعنی دشمن خبیث است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داود رضازاده از دزفول

      به یاری خداوند متعال و رهنمودهای پیر میخانه ، ایران گورستان تاریک آمریکا خواهد شد، یاعلی سردار هزار آفرین بر همتتان.

    • وحید

      درود و خسته نباشید بر سردار اسماعیلی عزیز و تمام پاسداران ایران

    • حمید گیلان

      با سلام خداوند شما دلیرمردان را برای ایران اسلامی حفظ کند

    • علی

      اینقدر دشمن را دست کم نگیرید و به جای شعار دادن توان دفاعی را بیشتر کنید الان اس ششصد در دست روسیه است ولی ایران بجای دریافت اس چهارصد و اس ششصد از روسیه به اس سیصد که از رده خارج شده و منسوخ گردیده افتخار میکند اگر اس سیصد از هر نظر کامل بود حتما روسها آنرا حفظ میکردن و اس ششصد نمیساختن پس ایران نباید به اس سیصد قانع باشد و فکر کند سلاحی بالاتر از آن در دست دشمن وجود ندارد

    • حسن

      همیشه ایران بازار مصرف کالاهای منسوخ شده دیگر کشورها بوده مثلا پژو یا پراید سی سال است که در اروپا از رده خارج شده ولی در ایران با کمال میل مصرف میشوند و اس سیصد هم پانزده سال است که در روسیه از رده خارج شده و برای کسب درآمد به ایران فروخته شده است و روسها اس ششصد را ساخته اند و....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج